Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nefunkční platba přes benefity. Ztráta času.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez udání důvodu zrušit objednávku je vrchol arogance.Zde už nikdy nakupovat nebudu!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dobrá cena

    doručení po týdnu :/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží zatím nedorazilo,ani nemám žádnou informaci
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka zrušena. A nenašla jsem nikde důvod. Asi zboží nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    DODNES SE NIKDO NEOZVAL A ZBOŽÍ NEDODALI

    • žádná komunikace a tím pádem žádný obchod neproběhl

    Striktně nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka s údaji k zaplacení spadla do spam... Obchod mi objednávku zrušil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 10 dnů od vytvoření objednávky a zaplacení a zboží stále nedorazilo, přestože na stránkách mají napsáno, že je skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace, nic. A hned dotazník, jak jsem spokojen

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednat zde můžete vše, co je v nabídce; nevýhodou je, že to neobdržíte; obdržíte info že děkují za objednávku a další info obdržíte v dalším mailu a konec;

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zvolila jsem platební metodu kartou benefity plus, ani při opakované objednávce údaje k platbě nebyly vygenerovány. Ze strany obchodu nebyla žádná snaha situaci vyřešit, pouze mi bylo sděleno, že tedy objednávku ruší.

    Reakce obchodu www.lekarny-ipc.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se velice za komplikace s platební bránou Benefit plus, bohužel se výjimečně stává, že platba přes Benefit plus neproběhne a kolegyně, která s Vámi komunikovala doporučila objednávku učinit znovu, což ve většině případů pomůže. Ani po této nové objednávce nedošlo k propsání platby a na základě této skutečnosti jste si přála objednávku zrušit.
    Nefunkčnost plateb přes Benefit plus byla nadále intenzivně řešena, ale bohužel tuto technickou chybu se podařilo odstranit až v neděli večer.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velice pozdní dodání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží, které nemají skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čtyři preparáty byly dodány chybně a tak jsem je musel vracet. Peníze byly sice vráceny, ale až po mé urgenci. Velmi nepěkné až podivné jednání prodejce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si cenově zvýhodněné balení vitamínů (100ks), ale k čemu mi to je když vitamíny mají lhůtu do ledna 2022. To je mám pak jíst prošlé ? Nedoporučuji tuto prodejnu !!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po vytvoření objednávky nedorazil e-mail s platebními údaji. Při korespondenci problémy, odpověď nedostačující, místo platebních údajů došel odkaz na obchodní podmínky. Po telefonické urgenci slíbeno řešení a opět se nic nedělo,musela jsem opakovaně urgovat jak e-mailem, tak telefonicky. Zboží už je objednáno šest dní a stále ho nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala a zaplatila. Od té doby nemám o objednávce žádné informace. Cca po týdnu od objednání jsem obchodu poslala email s dotazem ohledně stavu objednávky - na něj mi přišla automaticky generovaná odpověď od nějaké paní (zřejmě pracovnice obchodu?), že čerpá dovolenou a emailovou adresou, na kterou se mám obrátit. Email jsem přeposlala dle pokynu, na ten mi nikdo neodpověděl. Nemám tedy ani peníze, ani zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzerují zboží skladem, které skladem nemají. Doba doručení je pak víc než 14 dní.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • u "zboží skladem" měli místo mnou objednaných 3 kusů jen poslední kus