Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, Heureka uvádí 61 výdejních míst, z toho 10 v Praze. V E-shopu je však pro osobní odběr je jen jedno místo v Č. Těšíně. Dejte si to do pořádku.

  • Samozřejmě není stanovena doba, dokdy si musíte Vaši objednávku vyzvednout. Sami Vás informujeme emailem, pokud je to již uloženo u nás cca týden - a to jen abychom Vám to připomněli a ne Vás honili.
    Dle přání můžeme uložit i celý měsíc, stačí dát vědět.

    Vychystávání objednávek pro osobní odběr se dělá prioritně jako první, je naprosto běžné u většiny e-shopů, že jsou k vyzvednutí další den ráno...v případě vyprodání a doobjednání zboží Vás informujeme dopředu.
    Přesto v 80% našich osobních odběrů je připravenost k vyzvednutí ihned nebo ještě během téhož dne.

    Náš e-shop patří k nadprůměrně rychlým dle heureka statistik (2,1-2,3 dne), dá se zase předem informovat, kdy konkrétně bude Vaše objednávka hotova. O připravenosti jste vždy informováni emailem. Není všude pravidlem, že osobní odběr je zdarma, u nás je opravdu ZDARMA.

    Většina zákazníků při vyzvednutí opravdu zná číslo objednávky, není ale žádný problém sdělit i jen jméno a objednané zboží Vám vydáme. Slovíčko "pouze" vypustíme.

    Lékárna

  • Na www strankach mate uvedeno, ze pri osobnim odberu je nutno nahlasit cislo objednavky, ale ve skutecnosti to funguje tak, ze je treba nahlasit jmeno na koho je objednavka objednana.

    Pracovnice po nahlaseni cisla objednavky s osobnim odberem nebyla schopna dohledat objednavku, proc?

    Reakce obchodu LEKARNASVJOSEFA.CZ
    LEKARNASVJOSEFA.CZ

    Dobrý den p. Moniko,

    pokud se jedná o Vaši připomínku ke kvalitě komunikace, musím Vám připomenout, že Vaše objednávka (č. 2234 - objednáno ve středu 3.10.2013 / 13:56:07) nebyla vyzvednuta více než 7 dní, aniž byste nám dala sebemenší informaci, zda chcete prodloužit. Upozornili jsme Vás tedy emailem na danou skutečnost a nabídli možnost prodloužení. U výdeje se žádný větší problém neobjevil.
    Vaše další objednávka (č. 2317) byla na obou stranách také bezproblémová - objednáno v pátek 11.10.2013 / 22:30:26, nachystáno k odběru v pondělí ráno.
    Nevidím důvod být nespokojena, vše proběhlo standardně, dohledávání dle čísla objednávky funguje a upřesňuje se jménem, pokud máme stejné koncovky čísel.

    Každou připomínku evidujeme a děkujeme za nový podnět.

    Zdraví kolektiv lékárny

    Dobry den, 3. 10. byl ctvrtek, ne streda, objednavka byla vyzvednuta 11. 10., nebyla tudiz vyzvednuta za vice nez 7 dni, nebot nebyla pripravena k odberu ten samy den, co byla objednana. Na Vasich www strankach nespecifikujete, do kolika dni musi byt objednavka vyzvednuta (zbozi je k dnesnimu dni stale v nabidce v akci za stejnou cenu), i pri zaslani zbozi postou ma clovek 7 - 14 dni cas na vyzvednuti zasilky, coz je velice vyhodne, pokud je zrovna na dovolene, ci nemocny, nebo ma-li male dite...
    Co se tyce osobniho odberu zbozi, navrhuji zmenu ve Vasich obchodnich podminkach, nebot tam mate nespravne uvedeno: "Kupujici sdeli POUZE sve cislo objednavky z internetoveho e-shopu."

  • Stačí nakoupit za 2000 Kč a více. Anebo využít ZDARMA služby "Osobní odběr" v naší kamenné lékárně - Lékárna sv. Josefa, Český Těšín.

  • Za kolik musím nakoupit, abych neplatila poštovné a balné?