Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • centrum Prahy
    • možnost osobního odběru bez příplatku
    • berou benefitové karty (aspoň před časem brali)

    Při osobním vyzvednutí mi chtěli vydat jiný produkt než který jsem si objednal. Na můj následný e-mail poté, co jsem se doma ubezpečil, že chyba nebyla na mé straně, vůbec nereagovali. Je možné, že produkt do nabídky dali omylem (po několika dnech už produkt v nabídce neměli - z toho, že se mi ani neomluvili, usuzuji, že můj případ nebyl ojedinělý...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neskutečně neochotný magistr, podle přízvuku cizinec. Působil dojmem, že ho obtėžuji.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    objednáno 27.3.2020..............platba z účtu 30.3.2020,
    posláno 6.4.2020,doručeno 7.4.2020.

    Reakce obchodu Lékárna Sokolská

    Krásný den paní Heleno. Moc se omlouváme. Vaši platbu jsem přehlédl, v těchto dnech přišlo velké množství objednávek. V pátek, při týdenní kontrole, jsme to zjistili a hned připravili k expedici. Vzhledem k tomu, že DPD k nám jezdí jen jednou denně, tak balíček byl expedován až náseledující den. Pokud si vzpomenete, tak jsem Vám i volal, abych si ověřil, zda Vám byl bylíček doručen. Byla to má chyba, ještě jednou se omlouvám.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod nabízí zboží, které jinde neměli

    Jediným dopravcem je absolutně otřesné DPD, který dopředu neposílá ani SMS ani email. Prý si to tak nastavil eshop. I když byl balíček zaplacen s doručením na adresu domů, kurýr nic nedovezl a strčil balíček na výdejnu mimo naši adresu. Takže jsme zaplatili eshopu zbytečně 145,- Kč a museli si pro balíček ještě dojet sami. Komunikace s DPD otřesná, nic nevyřeší. Vzhledem k obrovským problémům s dopravcem eshop nemůžeme ostatním doporučit. Pokud by byla možnost jiného zvolit jiného dopravce, pak je to o něčem jiném.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod objednávku nejprve potvrdil a po několika dnech napsal, že zboží vyprodal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží už nebylo k dispozici, sice přišla omluva a nabídka na úplně jiné zboží, ale stejně jsem musel zboží koupit jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V internetovém obchodě měli uvedený lék označený "skladem", přestože (jak jsem si později sám zjistil) byl již stažen z trhu. Po několik dnech bez omluvy nebo uvedení důvodu jen stručně oznámili, že objednávka byla stornována.

    • nemá vůbec zboží deklarované skladem

    Katastrofa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno za cenu v akci 120,- Kč, za 4 dny telefon, že mi ho dají za plnou cenu (cca 170 Kč). Při sdělení, že mám právo dostat zboží za cenu, za kterou bylo objednáno mi bylo řečeno, že NE. Recenze nelhali, že toto lékárna dělá bažně. Raději si zboží koupím jinde za plnou cenu, ale kde mi poskytnou lepší přístup.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dobrá cena
    • možnost osobního vyzvednutí zdarma
    • obchod nezohledňuje poznámky k objednávce.

    Výslovně jsem v poznámce uvedla, že mám o zboží zájem, pokud nebude mít expiraci kratší než do 08/19, jinak nechť mě obchod kontaktuje za účelem případné úpravy objednávky. Bez dalšího jsem obdržela zboží s kratší dobou použitelnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žiadne

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    objednavka mi byla stornovana s argumentaci, ze zbozi jiz neni na sklade za uvedenou cenu. Po par emailech, kde jsem v souladu tehdejsich obchodnich podminek obchodu pozadovala zaslani zbozi za zverejnenou cenu, mi bylo zbozi nabidnuto za cenu, kterou bezne nabizeji jine internetove obchody, tedy bez cenoveho zvyhodneni, kvuli kteremu jsem stranku puvodne diky Heureka.cz navstivila.