Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvádění zákazníků v omyl

    Přišel email že je zboží k vyzvednutí
    V týdnu mají do 19
    Přijdu v 17 a zavřeno
    OK můžou se stát nějaké problémů
    Druhý den v pátek ráno přijde SMS že bude otevřeno jen do 12 a Sobota zavřeno
    Dorazíme k obchodu v 11:45
    Uvnitř zaměstnanci jenže už nás dovnitř nepustili
    K vyzvednutí došlo až v pondělí což u leku nemusí být někdy v pořádku

  • Zboží ještě nevyrazilo na cestu k nám. Nemám co hodnotit. Jak aspoň dostanu SMS zprávu, že zboží opustilo sklad, tak mohu hodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji. 10/12 jsem si dělala objednávku na čípky Nurofen, 15/12 jsem se musela upomínat, zda budou zboží odesílat, načež mi odpověděli zmateným emailem, že zboží nemají. Došlo tedy ke stornu objednávky s tím, že do konce týdne budu mít zpět platbu. Je 3/1 a platbu nemám. Budu se obracet na PČR.

    Reakce obchodu Lékárna LIFE

    Dobrý den, při výpadku Nurofen čípků jsme ihned písemně informovali, jelikož to byl celostátní výpadek.
    Při potvrzení své objednávky jste zároveň souhlasila s obchodními podmínky, konkrétně je to bod VIII. - vrácení peněz nejpozději do 30ti dnů. Určitě Vám tuto informaci potvrdí případně i na PČR. Z naší strany jsme postupovali v souladu se zákonem. Omlouváme se za komplikace. Lékárna Life

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože je objednávka uhrazena, zatím zboží nedorazilo a bohužel se mi ani nikdo dosud neozval.

    Reakce obchodu Lékárna LIFE

    Vážený zákazníku, velmi se omlouváme za zdržení objednávky, ale bohužel zboží neměl distributor na skladě. Momentálně je již vše v pořádku a vaše objednávka se bude odesílat v nejbližším pracovním dni. Omlouváme se za komplikace a věříme, že příště budete již spokojen. S pozdravem Lékárna Life

  • Zboží, které jsem objednala 11.12.2022 (na stránkách uvedeno, že je skladem) nebylo ani do týdne vyexpedováno. Na můj dotaz ze dne 19.12.2022 mi paní účetní odpověděla, že zboží skladem skutečně je, a že jim ho distributor doruční dnes nebo zítra a bude mi do 23.12.2022 doručeno. Je 27.12. a zboží stále nebylo odesláno.

    Reakce obchodu Lékárna LIFE

    Vážený zákazníku, děkujeme za sdílení zpětné vazby. Je nám líto, že Vaše zkušenost neodpovídala očekáváním. Bohužel se během vánoc naskytly technické problémy, které nešly z naší strany ovlivnit. Věříme, že příště budete již spokojena. S pozdravem Lékárna Life

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané a zaplacené zboží nebylo dodáno. Obchod zrušil objednávku, že objednané zboží nemá. Toto je pochopitelné, ale na mé dotazy, kdy mi bude vrácena platba, nereágují.

    Reakce obchodu Lékárna LIFE

    Vážený zákazníku, při potvrzení své objednávky jste zároveň souhlasil s obchodními podmínky, konkrétně je to bod VIII. - vrácení peněz nejpozději do 30ti dnů. Z naší strany jsme postupovali v souladu se zákonem. Peníze obdržíte na svůj účet ve stanovené lhůtě. Bohužel se naskytly technické problémy, které nešly z naší strany ovlivnit. Věříme, že příště budete již spokojen. Omlouváme se za komplikace. S pozdravem Lékárna Life

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zazadala o číslo účtu pro vrácení peněz, již týden nic přesto nevrátili. Zboží nabízeli skladem a přesto jo nemaji

    Reakce obchodu Lékárna LIFE

    Vážený zákazníku, při potvrzení své objednávky jste zároveň souhlasila s obchodními podmínky, konkrétně je to bod VIII. - vrácení peněz nejpozději do 30ti dnů. Z naší strany jsme postupovali v souladu se zákonem. Bohužel se naskytly technické problémy, které nešly z naší strany ovlivnit. Věříme, že příště budete již spokojena. Omlouváme se za komplikace, momentálně je již vše v pořádku. S pozdravem Lékárna Life

  • Bohužel zboží zatím nedorazilo a jednu věc mi zrušili
    To bych ještě pochopila ale doteď nejsou vracene peníze a ani zbytek věci nedorazil

    Reakce obchodu Lékárna LIFE

    Vážený zákazníku, při potvrzení své objednávky jste zároveň souhlasila s obchodními podmínky, konkrétně je to bod VIII. - vrácení peněz nejpozději do 30ti dnů. Z naší strany jsme postupovali v souladu se zákonem. Peníze obdržíte na svůj účet ve stanovené lhůtě. Bohužel se naskytly technické problémy, které nešly z naší strany ovlivnit. Omlouváme se za komplikace, momentálně je již vše v pořádku. Věříme, že příště budete již spokojena. S pozdravem Lékárna Life

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplacené zboží mi bylo po týdnu obchodem zrušeno, že není k dispozici, a peníze po 14 dnech stále ještě nevrátili a nekomunikují.

    Reakce obchodu Lékárna LIFE

    Vážený zákazníku, při potvrzení své objednávky jste zároveň souhlasil s obchodními podmínky, konkrétně je to bod VIII. - vrácení peněz nejpozději do 30ti dnů. Z naší strany jsme postupovali v souladu se zákonem. Peníze obdržíte na svůj účet ve stanovené lhůtě. Bohužel se naskytly technické problémy, které nešly z naší strany ovlivnit, omlouváme se za komplikace. Věříme, že příště budete spokojen. S pozdravem Lékárna Life

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Lékárna life, nespolehlivá!! Nabízejí produkty které mají na eshopu skladem a skladem nejsou. Po týdnu jsem nedostala ani žádné vyrozumění že nemají na skladě zboží. Když jsem zrušila objednávku tak jsem poslala č.ú. aby mi vrátili finanční částku na účet a po dalším týdnu,jsem se musela já ohánět,proč stále nemám peníze vrácené na účtě. Do dnešního dne jsem finanční částku nedostala zpět.

    Reakce obchodu Lékárna LIFE

    Vážený zákazníku, bohužel se naskytly technické problémy, které nešly z naší strany ovlivnit. Ihned jsme i o nastalé situaci písemně informovali. Omlouváme se za komplikace. Věříme, že příště budete již spokojena. S pozdravem Lékárna Life

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutně nedoporučuji. E-shop měl na svých stránkách zboží SKLADEM. Objednávku po X dnech zrušil s tím, že za to může heureka.cz a zboží.cz. Tak asi tyhle portály zapisují zásoby skladu do jejich systémových stránek…dělají ze zákazníků idioty

    Reakce obchodu Lékárna LIFE

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za sdílení zpětné vazby. Je nám líto, že Vaše zkušenost neodpovídala očekáváním. Bohužel se naskytly technické problémy, které nešly z naší strany ovlivnit. Věříme, že příště budete již spokojena. S pozdravem Lékárna Life

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje

    Reakce obchodu Lékárna LIFE

    Vážený zákazníku, je nám velmi líto, bohužel se v té době naskytly technické problémy, které nešly z naší strany ovlivnit. Omlouváme se za komplikace. Věříme, že příště budete již spokojen. S pozdravem Lékárna Life

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lékára měla v provozní době v 18.15 hod zavřeno, otevřeno mělo být do 19 hodin, zboží nebylo možné vyzvednout. Bez vysvětlení či omluvy ze strany lékárny. K čemu uvádím v objednávce mail a telefon? Proč jsem nebyl upozorněn na uzavření lékárny v provozní době?

    Nedoporučuji, neupozornit na nedodržení provozní doby považuji za nepřiatelné.

    Reakce obchodu Lékárna LIFE

    Dobrý den, děkujeme za sdílení zpětné vazby. Je nám líto, že Vaše zkušenost neodpovídala očekáváním. Bohužel se naskytly technické problémy, které nešly z naší strany ovlivnit. Omlouváme se za komplikace. Věříme, že příště budete již spokojen. S pozdravem Lékárna Life

    • Dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu Lékárna LIFE

    Vážený zákazníku, velice se omlouváme, bohužel se naskytly technické problémy, které nešly z naší strany ovlivnit. V současné době je již vše v pořádku. S pozdravem Lékárna LIFE

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • levné ceny zboží
    • Lékárna přestala komunikovat. Osobní odběr objednávky nebyl umožněn, neboť lékárna byla z technických důvodů zavřena.

    Reakce obchodu Lékárna LIFE

    Vážený zákazníku, velmi se omlouváme, bohužel se naskytly technické problémy, které nešly z naší strany ovlivnit. Omlouváme se za komplikace. Věříme, že budete příště již spokojen. S pozdravem Lékárna Life