Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nelze uplatnit benefitní kartu

    Reakce obchodu Lékárna-madona.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Mrzí nás Vaše nízké hodnocení. Rádi bychom však podotkli, že jsme Vás dvakrát kontaktovali e-mailem s prosbou o upřesnění Vašeho problému s platbou, avšak bez Vaší reakce jsme Vám bohužel nemohli být nápomocni.

    Abychom situaci mohli správně posoudit a zlepšit naše služby, prosíme Vás o upřesnění, o jakou benefitní kartu se jednalo.

    Děkujeme za pochopení a spolupráci.

    S přáním pevného zdraví
    Tým Lékárna-madona.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží na eshopu nebylo skladem

    Reakce obchodu Lékárna-madona.cz

    Vážení,

    děkujeme za Vaši recenzi a za udělení hodnocení. Rádi bychom se vyjádřili k situaci ohledně nedostupnosti požadovaného zboží. Vámi objednané množství 30 balení jsme bohužel nemohli uspokojit, protože jsme skladem měli poslední 3 kusy. Navíc bychom Vás chtěli opětovně informovat, že daný produkt momentálně čelí globálnímu výpadku a není možné jej doobjednat.

    Velmi se omlouváme za případné nepříjemnosti a děkujeme za pochopení. Stále se snažíme nabízet co nejširší sortiment, ale občas bohužel čelíme omezením mimo naši kontrolu.

    Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme s nalezením alternativního řešení.

    S přátelským pozdravem
    Tým Lékárna-madona.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno před 7 dny, od té doby žádná komunikace, ani odpověď na můj email, kdy zboží dorazí. Nedoporučuji

    Reakce obchodu Lékárna-madona.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a velmi se omlouváme za nepříjemnosti, které jste při objednávce zažila. Bohužel došlo k tomu, že odpovědná osoba byla v době Vaší objednávky na dovolené a její zástupce bohužel přehlédl Vaši platbu, což vedlo k prodlení v komunikaci i v dodání zboží.

    Rádi bychom Vás informovali, že od podzimu plánujeme inovaci, která propojí údaje z banky přímo s naším e-shopem. Díky tomu by k podobným situacím v budoucnu již nemělo docházet.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme za Vaši trpělivost.

    S pozdravem,
    Tým Lékárna-madona.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží neměli.

    Reakce obchodu Lékárna-madona.cz

    Omlouváme se za nepříjemnosti. V našem e-shopu se data aktualizují každou hodinu, a bohužel došlo k vyprodání této sezonní položky před vaší objednávkou. Vaše peníze byly obratem vráceny. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    po několika dnech jsem dostala email, že zboží nemáte skladem, tak jsem objednávku zrušila, protože by se nevyplatilo platit poštovné za zbytek, který byl na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo, koupil jsem jinde

    Nedoporučuji, zboží neodeslali včas, zakoupeno jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Přišlo mi jiné zboží, než jaké jsem si objednala.

    Reakce obchodu Lékárna-madona.cz

    Vážená paní Březinová,
    je nám líto, že nejste spokojena s doručeným zbožím, ale bylo odesláno dle Vaši objednávky. Zaslané zboží můžete samozřejmě vrátit v zákoné lhůtě bez udání důvodů. Při příští objednávce se obraťte na tel.: 573333290 (expedice), kde Vám s vyplněním formuláře rádi pomohou, abychom předešli obdobným komplikacím.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží, které jsem si vybrala, se vložilo do košíku v požadovaném množství (deset kusů), objednávka byla systémem potvrzena, platba přijata. Druhý den jsem dostala mail, že zboží je skladem pouze v počtu tří kusů. Po dalším mém dotazu bylo sděleno, že další bude dodáno již za vyšší cenu, cca o dvacet procent. Objednávku jsem zrušila, objednala jinde. Peníze mi byly obratem vráceny zpět na účet. Systém, kdy je možné objednat a zaplatit zboží, které není skladem, je chybný. Nechat objednat a zaplatit zboží za uvedenou cenu a pak sdělit, že bude nejméně o dvacet procent dražší je........... ??????

    Reakce obchodu Lékárna-madona.cz

    Je nám líto, že jsme nemohli vyhovět Vaši objednávce, ale jsme zatím jen malá internetová lékárna, která nemá skladové zásoby v desítkách kusů. (20% zdražení pouze dorovná naši cenu s další nejnižší na Heuréce. U naši skladové zásoby jsme garantovali původně nabízenou cenu, na velkoobchodech došlo ke zdražení.)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lékárna měla v nabídce produkty za 1,- Kč, které jsem si objednala kromě 10 balení Aescinu. Lékárna nejprve objednávku přijala a následně e- mailem objednávku zrušila. Když jsem žádala vysvětlení. Již jsem žádnou odpověď neobdržela.

    Neseriózní jednání - bezdůvodně zrušena objednávka.

    Reakce obchodu Lékárna-madona.cz

    Vážená paní Evo,
    Vaše objednávka nikdy přijata nebyla. Chybou v ceníku na straně dodavatele bylo některé zboží naceněno za 1,- Kč, tato chyba byla zcela zřejmá, protože průměrná cena objednávaných položek se na trhu pohybuje kolem 100,- Kč. Neobjednala jste jedno, ale 179 balení, proto jsme byli nuceni (v souladu s obchodními podmínkami, se kterými byl vysloven aktivní souhlas) objednávku nepotvrdit. Vysvětlující email jsme odesílali hned ráno po Vaši objednávce, současně byla provedená opatření, aby se již tato technická chyba nevyskytla. Za případné komplikace se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už je to 17 dní a zboží zatím nedorazilo, zboží mam zaplacené a obchod vůbec nekomunikuje.

    Reakce obchodu Lékárna-madona.cz

    Vážený pane Jaroslave,
    je nám líto, že dodání trvalo déle. Objednával jste zboží, které bylo skladem u dodavatele, který nám bohužel dodatečně oznámil „dočasný“ výpadek dodávek pro ČR trh, který se však protáhl na celé svátky. Omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • docela výběr, ale ne všeho
    • vadí mi, že na internetu nejsou stejné ceny jako v obchodě, zákazník tak nemá představu, když půjde do obchodu, kolik to stojí. V obchodě potom paní markovala ceny a zjistila, že jsou u jednoho výrobku nižší, ale cenu mi neupravila.

    jenom z nutnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedorucena objednavka

    Reakce obchodu Lékárna-madona.cz

    Dobrý den,
    doručovaní na Slovensko plánujeme spustit v květnu až červnu 2021. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávka stornována, neaktualizují dostupnost zboží, takže na ně není spolehnutí. Už tam objednávat nebudu.

    nejsem spokojená

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    nemají označenou nedostupnost zboží a zbytečně jsem zboží platila

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • viz souhrn

    - zboží měli mít skladem
    - uvedené zboží skladem, skladem nebylo, po 4 dnech napsali email, že zboží není a bjednávku stornují (asi došlo všechn 5 položek), navíc v kopii s dalšími emaily, bylo placeno kartou ihned při objednání - platba dorazila po týdnu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno zboží avizované jako skladem, skladem nebylo, nikdo se neozval, musel jsem volat, proč neposlali. Prodávají, co nemají skladem, ač to avizují.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nemají zboží skladem, i když uvádějí opak.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příjemná paní u telefonu
    • Zboží neměli, ale dokud jsem se nezajímala kdy ho odešlou i,když jsem měla zaplaceno se vůbec neozvali
    • Vrácena platba taky až po dalším telefonátu
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží dle internetového obchodu mělo být do druhého dne. Nebylo k dispozici ani za 5 dnů. Obchod mě neinformoval. Zboží jsem si chtěla vyzvednout v 17:30 hod., protože dle internetových stránek mají otevřeno do 18:00 hod. Jaké bylo mé překvapení, že už bylo zavřeno a na dveřích lísteček, že zavírají v 17:00 hod. Zboží si objednávám přes internet, abych si ušetřila čas a vše zjednodušila. V tomto případě se to určitě nepodařilo.

    Je-li vám jedno, kdy vám zboží dodají a chcete-li si udělat několik výletů do Kroměříže, tak doporučuji. Chcete-li léky ihned a nemáte-li čas na výlety, objednejte jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhoda absolutně žádná.
    • Nulová komunikace se strany obchodu.
    • Neinformovanost obchodu o stavu nabízeného zboží.
    • Nezájem o zákazníky.

    Obchod buď nabízí věci skladem, které ale skladem ve skutečnosti nejsou anebo na objednávky kašlou. Kromě okamžitého automatického potvrzení objednávky se dva dny nic nedělo a když jsem jim po 2 dnech volala, co je s objednávkou, koktající žena mi sdělila, že asi zboží nemají na skladě a že neví, zda a kdy objednávku vyřídí, takže jsem svoji objednávku rovnou zrušila.

    Reakce obchodu Lékárna-madona.cz

    V době vrcholu paniky kolem koronaviru se některé zboží prodávalo rychleji, než jsme jej stačili doskladňovat. Omlouváme se.