Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Jako na vsmechny antiperpiranty mám na ně alergii!! Nemohu používat
    • Obchod to asi ani neví!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží, které bylo údajně skladem, tak ve skutečnosti nebylo skladem
    • delší doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Objednávka byla stornována pro údajnou nedostupnost testovacích proužků.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    lež-roušky nemají žádný certifikát - výrobce vietnam

  • Ačkoliv zboží inzerovali, tak ho neměli, a nenabídli nic podobného.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla stornována obchodem déle než po týdnu od zaplacení a potvrzení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávku zrušil obchod a přitom nešlo o nic nedostatkového - Bifi Pangamin, nemáte to tedy nabízet

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží,které při objednání měli skladem nássldně tvrdili,že ho nemají

    Reakce obchodu Lékárna doktorka

    Dobrý den, ano, objednávka nebyla kladně vyřízena, můžeme poděkovat momentální situaci na trhu, kdy se zásoby skladu mění velmi rychle a nečekaně.
    A tak bohužel dochází k situacím, že než se nám sklad aktualizuje, zboží je již vyprodané.
    Milan Dvořák
    marketing a logistika
    Lékárna Doktorka
    Lékárna Karlov s.r.o.
    Karlov 2389/1
    79601 Prostějov
    mob. +420 774 741 741

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouho trvalo,než zboží přišlo.

    Reakce obchodu Lékárna doktorka

    Dobrý den, rád bych se vyjádřil k této objednávce. Objednávka dorazila před 15 hod. 25.2.2020 v úterý a odeslána byla 27.2.2020 ve čtvrtek. Takže do dvou pracovních dní byla objednávka expedována.
    Jelikož si klient zvolil Zásilkovnu, vyzvednutí zásilky již neovlivníme.
    Milan Dvořák
    marketing a logistika
    Lékárna Doktorka
    Lékárna Karlov s.r.o.
    Karlov 2389/1
    79601 Prostějov
    mob. +420 774 741 741

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Prislo jine zbozi nez jsem objednal.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na zdravotnický materiál dlouhá doba zpracováni objednávky
    • Dlouhá doba doručení zboží které uvádějí skladem - přes týden

    Hledám jiného prodejce

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nemohla jsem z Vaší firmy vymámit informaci, jak užívat Alavis, když je nám 72 a 80 let, celkem krom únavy zásadní problémy nemáme. Odpověď jsme dostali typu jak se říká: "to záleží". Tím jsme museli zastavit zájem našich přátel, protože zatím nevíme NA ČEM TO ZÁLEŽÍ!

    No. comment

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nízké ceny
    • zboží přišlo s požkozenými obaly
    • krátká expirace
    • oproti jiným eshopům delší doručovací doba (částečně asi i vina dopravce)

    Objednávku jsem učinila, protože jsem zde našla krém, který používám za super cenu, tak jsem rovnou objednala zboží na doplnění lékarničky. U třech výrobků byly značně promáčklé a poškozené obaly, což mě znepokojilo, jak tam s léky zachází, u sirupu Nurofen pro děti bylo vrchní víko vysloveně odervané (nikoliv pouze otevřené), takže nemám jistotu, jestli se sirupem nebylo nějak nakládáno. Vzhledem k tomu, že je to lék pro malé děti, z opatrnosti ho asi ani pro ně nebudu používat. Zboží bylo zabaleno v bublinkaté folii, krabice balíku byla v pořádku, takže takto muselo zboží odejít již z lékárny. Zjevně se jedná o zboží, které by běžně neprodali. U sirupu proti kašli pak expirace za 3 měsíce. S ohledem na další náklady zboží vracet nebudu, ale již si zde léky neobjednám. I přes nižší ceny nakonec zaplatím více, neboť např. Nurofen již radši pořídím v běžné lékárně.

    Reakce obchodu Lékárna doktorka

    Dobrý den,

    dovolte mi prosím se k recenzi vyjádřit.

    Bohužel jsme nebyli zákazníkem o jakémkoliv problému s balíkem informováni. Tím pádem jsme nemohli výše popsaný problém vyřešit.

    Je pravdou, že v době mezi vánočními svátky, kdy byla dělána objednávka, došlo k delším dodacím lhůtám.
    Tuto skutečnost jsme nebyli schopni ovlivnit.

    Některé léky na léčbu kašle mají kratší dobu expirace a po otevření se musí do popsané doby zpracovat.
    Všechny informace najde klient v příbalovém letáku. Expirace produktu vzhledem k jeho použití byla optimální.

    Klienty informujeme, pokud se doba použitelnosti blíží ke konci, v případě ohrožené expirace najdou informaci u produktu.

    Je možné, že při přepravě došlo k otevření balení či nějakému poškození. Zboží se před odesláním kontroluje a v případě poškození je vyměněno.
    Vzhledem k velkému počtu objednávek mohlo dojít k individuální chybě. V tom případě bychom na naše náklady zboží od zákazníka převzali a zaslali na naše náklady nové balení.

    Bohužel nemůžeme nic řešit, pokud o tom nic nevíme.

    Situace, která nastala nás velmi mrzí a chápu, že je to velmi nepříjemné. Všechny reklamace řešíme individuálně a snažíme se vždy klientovi vyjít vstříc.

    Děkuji Vám moc za možnost se vyjádřit.


    S přáním pěkného dne

    Jakub Šlégl
    Manager pro e-shop

    Lékárna Karlov s.r.o.
    Karlov 2389/1
    796 01 Prostějov

    Tel. +420 775 588 355
    [email protected]

    www.lekarnakarlov.cz
    e-shop www.lekarna-doktorka.cz
    www.lekarna-doktorka.sk

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost doručení zboží

    Bohužel, asi jsem měla smůlu na zakoupené zboží. Mimo jiné jsem objednávala dvě balení kojeneckého mléka Hami. Jedno bylo naprosto bez problémů. U druhého mně hned po otevření přišlo, že je zvláštně cítit jakoby bylo žluklé. Pak jsem si říkala, že se mně to asi jen zdá, zkusila jsem miminku mlíčko a po pár hodinách se mně vzbudilo s velkou bolestí bříška, skoro celou noc mně chlapeček proplakal. Koupila jsem tedy nové balení mléka stejné značky, porovnala vůni a opravdu, to objednané je zkažené. Skončilo v koši.

    Reakce obchodu Lékárna doktorka

    Dobrý den,

    dovolte mi prosím reagovat na uveřejněnou recenzi.

    O popisovaném stavu výše jsme se dozvěděli až z této recenze. Nebyla nám dána žádná informace ani nebyl započat proces reklamace. Takto bohužel nemůžeme nic řešit.

    Pokud bychom byli kontaktování, vadné mléko by bylo vyměněno za nový kus a následně by proběhla komunikace s výrobcem či další zákonné opatření.

    Provedeme naši interní kontrolu skladování a kvality a budeme informovat výrobce. Jsme zdravotnické zařízení - lékárna, které plně splňuje veškeré zákonné požadavky a je velmi přísně ze strany všech státní orgánů kontrolováno. Dále se budeme bavit i s přepravci.

    Chtěli bychom tímto požádat, při těchto situacích nás vždy kontaktovat. Napsat negativní recenzi aniž bychom mohli reagovat, o situaci věděli a navrhnout řešení, nám nepřijde korektní.

    Děkuji Vám moc za pochopení.

    S přáním pěkného dne

    Jakub Šlégl
    Manager pro e-shop

    Lékárna Karlov s.r.o.
    Karlov 2389/1
    796 01 Prostějov

    Tel. +420 775 588 355
    [email protected]

    www.lekarnakarlov.cz
    e-shop www.lekarna-doktorka.cz
    www.lekarna-doktorka.sk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízel zboží, po objednání přišel mail, že mám počkat na potvrzující zprávu, od té doby (10dní) žádná odezva z obchodu.

    Reakce obchodu Lékárna doktorka

    Dobrý den,

    chtěl bych reagovat na uvedenou recenzi.

    Z naší strany nebyla udělána žádná chyba.
    V systému byl zákazníci odeslán e-mail s přehledem objednaného zboží.

    Zákaznice zvolila jako typ platby převodem na účet. V potvrzovacím e-mailu jsou uvedeny údaje k platbě.
    Jakmile je zboží zaplaceno, zákazníkovi se odesílá e-mail o zahájení procesu vyřizování a odeslání k zákazníkovi.
    Pro pochopení celé situace, zboží je odesíláno až po zaplacení částky. Ta bohužel nedorazila.

    Zboží bylo dostupné a je u nás na e-shopu v dlouhodobé akci. Není zařazeno do kategorie produktů, které by byli dlouhodobě nedostupné.

    Se zákazníci byl problém vyřešen. Dostala znovu údaje k platbě a jakmile zaplatí bude ji zboží odesláno.

    Děkuji Vám moc za pochopení.


    S přáním pěkného dne

    Jakub Šlégl
    Manager pro e-shop

    Lékárna Karlov s.r.o.
    Karlov 2389/1
    796 01 Prostějov

    Tel. +420 775 588 355
    [email protected]

    www.lekarnakarlov.cz
    e-shop www.lekarna-doktorka.cz
    www.lekarna-doktorka.sk

  • místo 3x 75ml vichy jsem obdržela 3x50ml vichy a po několika telefonátech stále čekám na výměnu PODOTÝKÁM,ŽE ZBOŽÍ JSEM PŘEDEM ZAPLATILA

    Reakce obchodu Lékárna doktorka

    Dobrý den,

    chtěl bych reagovat na uvedenou recenzi.

    Ano došlo k chybě ze strany naše e-shopu a zákaznici byli skutečně dodány krémy Vichy 50 ml namísto 75 ml. Za to se tímto velice omlouvám.

    Se zákaznicí bylo pravidelně komunikováno a celý problém se aktivně řešil. Bohužel zboží se mezitím doprodalo a dodavatel nebyl schopen zboží dodat v běžné lhůtě.

    Reklamační proces má svoje pravidla. Není možné ho uspěchat a obě strany musejí dojít k dohodě.

    Z interních dokumentů vyplývá, že se zákaznicí bylo pravidelně komunikováno a celý problém ji byl vysvětlován a nakonec zdárně vyřešen k její spokojenosti.

    Děkuji Vám moc za pochopení.

    S přáním pěkného dne


    S přáním pěkného dne

    Jakub Šlégl
    Manager pro e-shop

    Lékárna Karlov s.r.o.
    Karlov 2389/1
    796 01 Prostějov

    Tel. +420 775 588 355
    [email protected]

    www.lekarnakarlov.cz
    e-shop www.lekarna-doktorka.cz
    www.lekarna-doktorka.sk

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží zatím pořád ještě nedorazilo!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná email o omluvě, že objednávka nedorazila.
    14 dní čekám na objednané zboží a nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Požadované zboží bylo za super cenu a skladem
    • Peníze vráceny ihned po stornu
    • Zboží bohužel skladem nebylo a bylo mi to oznámeno telefonicky druhý den po objednání
    • I přes to,že jsem se nezaregistroval k odběru newsletteru,mi chodily reklamní emaily s nabídkou eshopu,dokud jsem se neodhlasil z odběru,ke kterému jsem se nikdy nepřihlásil

    Reakce obchodu Lékárna doktorka

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi.

    Dovolte mi prosím na ni reagovat.

    Vámi objednané zboží bylo ve slevě z důvodů ohrožené expirace. Akce byla do vyprodání zásob. Informace byla vložena do popisu produktu a to v horní části.
    Bohužel zboží bylo objednáno zákazníky před Vámi a systém dostatečně rychle zboží nestáhnul z prodeje. Tuto chybu již napravujeme s naším IT oddělením.

    K odběru newsletterů jste se přihlásil souhlasem s obchodními podmínkami.
    Hlava 9 bod 3:
    „9.3 Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení, a to až do doby, než písemně doručí prodávajícímu svůj nesouhlas s takovým zpracováním. Kromě osob dopravujících zboží a kromě případné zákonné povinnosti poskytnutí osobních údajů nebudou osobní údaje kupujícího bez jeho předchozího souhlasu předávány třetím osobám.“

    Od 25.5.2018 kdy vstoupí platnost nařízení EU o ochraně osobních údajů (GDPR) bude souhlas se zasíláním reklamních informací zvlášť mimo souhlasu s obchodními podmínkami.

    Newslettery můžete odvolat stisknutím tlačítka odhlásit v dolní části newsletteru nebo e-mailem či zaslat dopis na adresu e-shopu.

    Za obtíže spojené s objednávkou se Vám tímto omlouváme.

    Děkujeme Vám moc za Vaši objednávku a doufáme ve Vaše další nákupy.



    S přáním pěkného dne

    Jakub Šlégl
    Manager pro e-shop

    Lékárna Karlov s.r.o.
    Karlov 2389/1
    796 01 Prostějov

    Tel. +420 775 588 355
    [email protected]

    www.lekarnakarlov.cz
    e-shop www.lekarna-doktorka.cz
    www.lekarna-doktorka.sk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejsem spokojen s e-shopem této lékárny. Přípravek který jsem si objednal byl uveden jako SKLADEM, po objednání mi obchod objednávku stornoval.