Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jiřina Škubalová: skutecne doslo k chybe v distribuci, omylem doslo k zaslani usniho cistice dr,vac v hodnote 300 Kc na misto skrabky pedi spin za stejnou cenu, za nedostatek jsme se omluvili a ponechali vam usni cistic jako darek zdarma, pedi spin vam byl rovnez znovu zdarma zaslan s malym dareckem polstarkem na krk, celkem jsme se vam revanzovali za chybu zbozim v hodnote cca 390 Kc. s pozdravem, leds online

  • Martin: Ano, jsme zahraniční společnost a preferujeme také import ze zahraničí, používáme také dokumentaci našich obchodních partnerů pro náš web, při automatickém překladu specifikace zboží dochází bohužel také k nedostatkům v gramatice.

  • Nedoporučuji na tomto webu nakupovat. Ukradené popisky i fotografie z jiných webů a problémy s řešením objednávek které dokazují jiní uživatelé zde i jinde.

  • za nedorozumeni jsme se omluvili, obdrzite dodatecne a zdarma pedi spin na vase zatvrdle paty, zaslany cistic usi si ponechate jako darek a omluvu od nas....proc tedy negativni hodnoceni ?? asi jste nikdy zadnou chybu neudelala ....toto vse jsme vam jsme sdelili pred tydnem " na maila"

  • za nedorozumeni jsme se omluvili, obdrzite dodatecne a zdarma pedi spin na vase zatvrdle paty, zaslany cistic usi si ponechate jako darek a omluvu od nas....proc tedy negativni hodnoceni ?? asi jste nikdy zadnou chybu neudelala ....toto vse jsme vam jsme sdelili pred tydnem " na maila"

  • 1.2.2014 jsem si objednala elektrickou škrabku na nohy a po značných problémech v komunikaci mi byla 21.2.2014 doručena dobírka a po otevření balíčku Fa.č. 2014-00071 jsem zjistila, že jste mi zaslali jiné zboží - nějaký čistič na uši. Reagovala jsem SMS na uvedené číslo, napsala jsem i maila - ale všichni děláte mrtvého brouka a do dnešního dne nikdo nenavrhl, jakým způsobem dojde k výměně nebo k navrácení peněz. Takovéto služby se mi vůbec nelíbí a ještě jsem se s takovým jednáním nesetkala. Očekávám od vás návrh,jak přistoupíte ke vzniklému problému.