Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá doba doručení

    Potřebovala jsem ovčí rouno a mast na do masa opruzený zadeček dcery, ale než to dorazilo, zadeček se nám podařilo vyléčit produkty z lékárny...ač avizovali, že mohou dodat do druhého dne, zboží přišlo za cca týden..., tudíž pro nás úplně zbytečná objednávka... Nejhorší bylo, se dívat, jak dcera trpí a doufat, že dnes už to určitě musí přijít!

    Reakce obchodu Látkovky.cz

    Dobrý den, to mě moc mrzí. Dodání do druhého dne platí jen pro PPL pro objednávky uhrazené převodem (připsaná platba) do 9:00 nebo zadané do 9:00 PPL na dobírku. Zásilkovna není rychlé doručení, je to levné doručování. Pokud chcete rychlost, je potřeba zvolit PPL - i to na webu zdůrazňujeme. Škoda, že jste nezavolala - mohli jsme to poslat PPL, aby to do druhého dne bylo u vás.
    Jsem ráda, že se zadeček dcerky zahojil. Vím bohužel díky rotavirům, jak je to hrozné, když jsou opruzeniny do krve...
    Pokud budete z jakéhokoli e-shopu potřebovat něco extra rychle, vždy se vyplatí přímo zavolat a ověřit si, že jste zvolila nejrychlejší způsob dodání. Kdybyste zavolala, mohlo to být v pátek u vás PPL kurýrem.
    S přáním všeho dobrého,
    Markéta, Látkovky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Sympaticky obchod, majitelka sama plno veci ozkousela
    • Hezky ebook o latkovani
    • V zasilce chybel jeden produkt, na reklamaci prisla reakce ihned, ale nikdy se nedoresilo a na dalsi emaily uz neprisla odpoved.

    Sympaticky obchod, mozmna jsem jen nahodou mela spatnou zkusenost. Ale nerozumim tomu, proc majitelka prestala o reklamaci komunikovat.

    Reakce obchodu Látkovky.cz

    Dobrý den, prosím, ozvěte se - nemáme momentálně v evidenci nic nedořešeného, takže netuším, o co jde. Děkuji. Markéta
    Dodatek: se Zuzanou jsme se zkontaktovaly a vyřešily :-)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Podrobný popis u některých výrobků a popis vlastních zkušeností s nimi
    • Poměrně velký výběr zboží
    • Celkem rychlé zaslání zboží
    • Absolutně žádná komunikace od prodejce, byť všude nabízí konzultace ohledně prodávaného zboží...
    • Posílá neplatné slevové kódy
    • Nereaguje na email, ale za to zasílá spoustu reklam
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota ze strany prodavajiciho

    Reakce obchodu Látkovky.cz

    Dobrý den,
    váš balíček čekal na dodávku 1 položky, o čemž jsme vás informovali. Bohužel, nemůžeme ovlivnit, že dodavatel na zboží ze Švédska také čekal. Skladem jsme měli pouze 1 ks, vy jste chtěla 2 ks. Dnes dorazil zbytek, takže jsme balíček předali obratem na Zásilkovnu. Mrzí mne, že to vnímáte jako neochotu.
    S pozdravem,
    Markéta, Látkovky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široký výběr
    • přehlednost
    • velmi nevhodný způsob komunikace

    Naprosto otřesná zkušenost, co se komunikace týká. Paní Bumbálková na prosbu o pomoc s doručením (nešlo se k balíčku dostat) reagovala dotčeně a podrážděně. Komunikace z její strany byla neustále dokola o jedněch a těch stejných emailech - že si za nedoručení balíku můžu sama, protože jsem si zvolila Českou poštu, že s mým balíkem tráví po nocích hodně času, že jsem nevděčná, že její eshop je skvělý, že dělá pro zákazníky maximum a spoustu jiného zbytečného textu. Od takového eshopu zboží nechci a odstoupila jsem od smlouvy.
    Paní Bumbálková, vidím, že recenze čtete a reagujete. Pokud budete v odpovědi nějak naši komunikaci překrucovat, zveřejním ji celou.

    Reakce obchodu Látkovky.cz

    Dobrý den, spousta balíčků před svátky Česká pošta nedoručovala a nechávla rovnou na poště, jako ten váš. Její systém se před svátky zhroutil - jako zasilatel s tím nemohu nic dělat, než přesně to, co jste psala a udělala. Váš balíček byl na poště k vyzvednutí. Podala jsem reklamaci, zadala znovudoručení. Víc jsem se službami České pošty udělat nemohla. Děkuij vám za váš čas, který jste tomuto věnovala a mrzí mne, že to ve vás vyvolalo takovou zlobu.
    S přáním všeho dobrého, Markéta, Látkovky.cz
    PS: Balíček je zpět, Česká pošta se ho doručit k vám ani nepokusila. Je mi to líto.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem nespokojená s vzhledem produktu, absolutne neodpovídá fotkám

    Reakce obchodu Látkovky.cz

    Dobrý den, ve vaší objednávce byly 4 odličovací tampony Katyv. U produktu je napsáno, že balíme náhodně dle skladové dostupnosti. Barvy se s každou dodávkou mění. Je mi líto, že nejste spokojená se vzhledem - není problém odličovací tampony vrátit. Stačí se ozvat a je možné to řešit. S pozdravem, Markéta, Látkovky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Neaktuální sortiment e-shopu.

    Reakce obchodu Látkovky.cz

    Mrzí mne vaše nespokojenost - škoda, že jsme pro vás nedokázali udělat víc. Markéta, Látkovky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Přišlo mi jiné zboží než jsem si objednala. Paní z e-shopu reagovala na můj mail hned, ale prý musím počkat, až se vrátí z dovolené paní, která mou zásilku připravovala. Je to již více jak týden a nic...

    Reakce obchodu Látkovky.cz

    Dobrý den, bohužel o prázdninách, kdy nefungují jesle, školky a školy, máme omezenější režim a střídáme se ve skladu. A je také složitější vychytat období, co na kterou adresu zpět poslat, aby se to nevrátilo. Vám jsme zkoušela několikrát volat, ale bohužel nezvedáte telefon. Stává se často, že zákazníci nezvedají z principu neznámá čísla, ale pak nemáme šanci se zkontaktovat. Píši vám tedy znovu e-mail, abychom se spojili a ubrousky zaslali správné. Balí lidé, ne roboti, takže občas se v tom množství objednávek chyba stane, ale snažíme se ji vždy rychle napravit. Mrzí mne, že jste nespokojená - snažíme se to napravit.
    Markéta, Látkovky.cz

    edit: vyřešeno - a i když se rozkrájíme snahou, nedoporučující reference zde zůstává, což mě mrzí

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží nebylo na skladě, po telefonické dohodě bylo vyměněno za jiný typ zboží, což mi nevadilo. Ale po zaplacení na uvedený účet, přišla jen polovina zboží a na reklamaci se nikdo neozval. Takže zaplaceno a nedodáno

    Reakce obchodu Látkovky.cz

    Dobrý den, dnes ráno jsme spolu telefonovali, kalhotky jsem omylem zabalila jedny místo dvou, vím o tom, hned jsme je doposílali poštou k vám, dorazí pravděpodobně po víkendu, pokud nedošly dnes,v pátek. Omluvila jsem se vám, udělala jsem chybu při balení a přesně jsem si ji vybavila. Budu ráda, když sem pak napíšete, že kalhotky dorazily v pořádku. Ještě jednou se omlouvám. Markéta, Látkovky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nabízí široký sortiment látkových plen
    • velkou spoustu nabízeného zboží nemají skladem a ani nevědí, kdy naskladní. Nabízejí alternativy, ale často ani vhodná alternativa skladem není. Produkty mají skladem pouze po pár kusech, proto často dojde k doprodeji, ale na webu se to objeví s takovým zpožděním, že zatím stihnete odeslat i zaplatit svou objednávku a další den vám volají, že to nemají...

    Jednání obchodu bylo fér, hned druhý den volali, které zboží nemají skladem, bohužel toho byla většina, takže objednávka byla zrušena a peníze mi přišly zpět na účet během 3 dnů.
    Bohužel tam už ale nakupovat nebudu, protože se nemohu spolehnout, zda objednané zboží bude nebo nebude k dispozici.

    Reakce obchodu Látkovky.cz

    Dobrý den,
    mrzí mě, že jste si u nás nevybrala, máme skladem před 200 tis. kusů položek. Bohužel zrovna vaše objednávka se skládala z plenek od české Majab, která patří právě k těm malovýrobcům, kde se nám daří objednávat po 1-2 kusech od vzoru, a kde nedrží trvale zboží skladem (takže nemůžeme ani garantovat dodádní do x dnů). Víme, že zařazení malovýrobců do nabídky přináší takovéto nespokojené zákazníky, ale přesto si myslíme, že Majab vyrábí skvělé pleny a doufáme, že vyrostou natolik, že se podaří stabilizovat nabídku.
    Objednáváme ale hodně u malovýrobců a ze zahraničí, takže od 1 vzoru míváme skladem skutečně maximálně 3 ks (u českých malovýrobců často ani to ne, 1 kus od 1 vzoru, který se ale už ve výrobě nezopakuje, takže ho už nemůžeme pro zákazníka znovu objednat).

    Markéta, Látkovky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • velky sortiment
    • komunikace se zakaznikem
    • 'obchodni oddeleni' zrejme nema prehled o skladovych zasobach, tento prehled neni na e/shopu pravidelne aktualizovan
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Bohužel na webu nabízejí plenky, které nemají skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • U kupovaného zboží bylo výrazně napsáno, že nelze poslat jako doporučené psaní. Zvolila jsem tedy balík do ruky za 110,- a zboží bylo posláno jako doporučené psaní za 48,-. Obrátila jsem se proto na obchod s dotazem ohledně ceny poštovného a nemile mě překvapila rázná odpověď "nejsem žádná mamina, která se baví prodejem z obýváku a nekalkuluji cenu poštovného pro každou zásilku". Jestli je takhle chovají i k ostatním zákazníkům, tak to podle mě není seriózní obchod pro maminky. Co si asi myslí o svých zákaznicích? Že jsme asi všechny stejné maminy bavící se prodejem z obýváku. Rozhodně bych nedoporučila svým známým.

    Reakce obchodu Látkovky.cz

    Dobrý den,
    cena poštovného vám byla předem známa, ještě než jste klikla na tlačítko odeslat. Pokud jste s ní nesouhlasila, neměla jste objednávku odesílat.
    Svých zákazníků si vážíme, předem je seznamujeme s obchodními podmínkami, nikde nic neskrýváme.
    Poštovné (nebo chcete-li přesněji: "poplatek za zaslání") je předem pevně dané - zákazník ho vidí při objednávce. Odesláním objednávky se uzavírá kupní smlouva a má se za to, že kupující souhlasí s cenou.
    Je mi líto, že jste měla jinou představu - psala jsem vám, že chci věřit, že byste se ozvala i s žádostí doplatit poštovné, pokud by na balíčku naopak byla vyšší částka, než jste uhradila (to se mi za téměř 11 let provozování Látkovek nestalo, jen tak pro zajímavost - a pochopitelně, cena zaslání je pevně daná :-). ).
    Přeji vám, abyste nacházela obchody, kde vám budou kalkulovat přesné ceny za zaslání k vaší spokojenosti. Mrzí mne, že jste byla u nás rozčarovaná z uzavření kupní smlouvy.
    Markéta, Látkovky.cz

    PS: nikdy nepoužívám slovo "mamina" - a ano, nejsem maminka, prodávající z obýváku věci na mimibazaru, to je pravda. Jsem živnostník, plátce daně z přidané hodnoty, s předem danými a známými poplatky za zaslání. Při dávce 30 balíčku denně není individuální kalkulace bohužel možná - ani Alza či Mall.cz vám nekalkuluje poštovné přesně (ti si ješě i připočitají 25,- Kč za to, že si to vyzvednete osobně :-D )


  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží, které jinde nenajdete
    • způsob doručení

    Zboží, které jsem zaplatila předem mi dlouho nešlo, několikrát jsem kontaktovala obchod, bylo mi řečeno, že objednávka je dávno na cestě. Nicméně, nebyli mi schopní poslat podací číslo, abych si zásilku mohla vyhledat na poště. Nakonec dorazila, ale na podacím lístku bylo jasně vidět, že balíček byl odeslán až po urgenci z mé strany. To považuju za neseriózní jednání.

    Reakce obchodu Látkovky.cz

    Dobrý den, váš původní balíček máme v reklamaci,ztratil se - hned, jak jsem to zjistila, jsem v sobotu posílala z pošty novou zásilku, proto vám došla hned v pondělí. Nechtěla jsem vám v sobotu volat, díky Týdnu opravdových plen máme neskutečné tempo a snažíme se vše řešit co nejrychleji - někdy bohužel na úkor komunikace, omlouvám se. Markéta, Látkovky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • absolutní nekomunikace. obávám se, že jsem přišla o peníze

    vyhněte se jim

    Reakce obchodu Látkovky.cz

    Dobrý den,
    mluvili jsme spolu telefonicky, protože e-maily vám padaly patrně do spamu, proto jsme se nemohli spojit. Svetřík disana i čepička vám byly doručeny přes vámi vybranou pobočku Uloženky.
    Fungujeme od roku 2005, tedy 10 let a máme za sebou bohatou historii a tisícovky spokojených zákazníku. O peníze za tu dobu nepřišel jediný a ani vy :-)
    Pro odstranění této recenze, respektive její reálné uvedení podle skutečnosti můžete kontaktovat [email protected].
    Díky za váš čas!
    Markéta, Látkovky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Neochota prodávající. Při telefonu s obchodem, zda mi bude zaslán email o připravenosti zboží k odběru (email přišel v době mého hovoru), jsem byl paní velmi netaktně osloven s tím, že email byl odeslán, že ho musím mít třeba ve spamu! Dohodl jsem si čas vyzvednutí (ale neměl jsem jistotu, že paní bude doma), kdy jsem potom zjistil, že fakturační adresa je jiná než dodací adresa. Když jsem přišel na fakturační adresu, kde nikdo nebyl, volal jsem paní z obchodu na mobil. Byl jsem opět velmi nezdvořile osloven, že jsem toto měl v emailu, že nemá čas na mě čekat (k místu správné adresy to bylo asi 5 min). V emailu to sice bylo, nicméně nijak zvlášť zdůrazněno, že fakturační je jiná než dodací adresa. Když jsem dorazil, zavolal jsem a pak mi paní neochotně předala mé zboží! Celkově považuji komunikaci s obchodem za velmi špatnou a po této zkušenosti tento obchod nedoporučuji!

    Reakce obchodu Látkovky.cz

    Děkujeme za objednávku i váš čas na recenzi :-)
    Snažíme se podle zpětné vazby vylepšovat pokyny pro vyzvednutí objednávky a zdůrazňujeme v pokynech pro vyzvednutí vždy adresu skladu (není totožný s fakturační adresou). Víme, že je matoucí, že sklad i fakturační adresa mají stejnou ulici, ale ta v realitě zahrnuje několik bloků paneláků, takže bez čísla popisného si může člověk připadat ztracený.
    Omlouvám se za kolegyni, že nebyla 100% vlídná - bohužel zákazníci často nedodrží dohodnutý čas a nám se pak hroutí časový rozvrh vyzvedávání balíků a zboží, takže se dostáváme do stresu. A může se pak stát, že nejsme za všech okolností 100% milé a naladěné. Za to se vám velmi omlouvám. Zatím stále pracujeme s lidmi, takže dochází k lidským chybám.
    Doufám i tak, že i přes komplikace s vyzvednutím jste s olejíčkem Medvídek a ubrousky Perlička, jakožto alternativou ke kupovaným vlhčeným ubrouskům, spokojeni.
    Markéta, Látkovky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodání zboží

    Reakce obchodu Látkovky.cz

    Dobrý den,
    šlo o objednávku ztracenek na dobírku - v prázdninovém provozu. Zkoušeli jsme několikrát volat na kontaktní telefon, abychom si ověřili, zda objednávka platí i s tím, že bude odesílána později. U objednávek na dobírku jsme si ověřovali, zda budou lidé doma, aby se nám zásilky nevracely zpět. Kontaktní číslo bylo nedostupné, takže jsme předpokládali, že už zákazník odjel na dovolenou (ztracenky byly na dobírku) a znovu se už neozval. Objednávku jsme tedy následně v systému zrušili, protože se nepodařilo se zákazníkem spojit. Za celé léto toto byl jediný případ, kdy se nám nepodařilo se se zákazníkem spojit a dohodnout se na řešení. Je mi to líto, naše hovory se vám jistě ukázaly ve výpisu zmeškaných čísel (pokud telefon, který jste udal, byl správný). S omluvou a s pozdravem
    Markéta Bumbálková, Látkovky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • široký výběr

    drzá komunikace
    nebylo možno se dovolat na uvedené kontakty
    zboží mělo přijít poštou ale nakonec jsme vyzvedávali sami...

    Reakce obchodu Látkovky.cz

    Dobrý den,
    snažili jsme se vyjít vstříct - objednávka byla velmi nezvyklá, pro nás nevýhodná, navíc přesahovala maloobchodní parametry, vážila přes 30 kg - nebylo možno ji poslat poštou. Při osobní vyzvednutí se zákazník neobtěžoval ani zazvonit na zvonek, ačkoli měl k dispozici přesou adresu vyzvednutí, zůstal v autě a vyčkával. Prozvonění telefonem jsme bohužel přeslechli (k dispozici jsou dvě čísla, zákazník měl obě, využil pouze jedno k prozvonění). Proč muž zákaznice nezavonil na domluvené adrese, zákaznice neobjasnila, jen nám za to ještě vynadala. S některými zákazníky je prostě i přes veškerou snahu komunikace těžká až nemožná. Je mi to líto.
    S pozdravem
    Markéta Bumbálková