Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Neposilaji vzorky na Slovensko

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám ještě co hodnotit. Minule jsem v obchodě kupoval interiérové dveře a s obchodem jsem byl velice spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhé dodací lhůty - zboží ještě nemám.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá čekací doba doručení!
  • Zatím jsem obdržel pouze potvrzení objednávky a ne termín dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží zatím nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádnou nevidím
    • Zboží nedostali

    Nedoporučuji!

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

    • rychlé dodání
    • kontaktován dopravcem
    • dodana vinylova podlaha mela velice nekvalitni zamecky ( cena za m2 byla 500 kc)

    obchod dobry, kvalita doruceneho vyrobku spatna.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Chybějící vzorníky, dlouhotrvající přeprava.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Na zboží stále čekáme i když bylo zaplaceno během 24 hodin.Když jsem tam psala,že zboží potřebujeme,odpověděli ,že mají rozvoz až do 14 dnů.
    Škoda,že jsou zavřené okresy,jinak bychom si pro zboží ihned zajeli.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zatím mi stále žádné zboží nedorazilo, tak nemohu nic hodnotit. Dodací lhůta je celkem dlouhá. Obchod zatím komunikoval ohledně přijetí objednávky. Jinak nic víc.

    Reakce obchodu LaSamba.cz

    V okamžiku objednávky byla u produktu dodací lhůta 4 týdny, neboť zboží nebylo na našem skladě a co hůře, neznali jsme přesné datum výroby. Zboží již máme pro zákazníka skladem a budeme doručovat. Pokusíme se do budoucna ještě lépe informovat o dodacích lhůtách. Mrzí nás každý nespokojený/neinformovaný zákazník.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zmatek v eshopu. Objednané zboží prý nelze dodat! Nakonec došlo k záměně zboží ze špatným doporučením!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku, měla být doručena za 2 až 6 pracovních dnů. Nikdo se neozval a po mé urgenci prý to doručí až 6 den, chápu, že dodrželi svoje podmínky, ale obchod, který to nechává na poslední chvíli v rámci svých podmínek, považuji za neseriózní a objednávku jsem zrušila počítala, jsem že doba doručení bude cca 4 dny, objednávala jsem v pondělí večer, ale po zjištění, že zboží přivezou až následné úterý a to ještě po urgenci, jsem to prostě vzdala

    Reakce obchodu LaSamba.cz

    Dobrý den.

    Pokud naši zákazníci požadují dodání dřívější, než je na e-shopu uvedená lhůta, prosíme o sdělení tohoto přání, možnost spěšného dodání posoudíme a pokusíme se vyhovět.

    Snažíme se splnit avizovanou dodací lhůtu, i v tomto případě bychom stihli dodat v termínu. Zákaznici jsme na dotaz k termínu dodání informovali o nejpozdější možné lhůtě. To neznamená, že to bude právě ten poslední den a že bychom snad sami schválně odkládali dodání na poslední chvíli. V daný moment jsme přesné datum nevěděli. Budeme se snažit podobné informace lépe formulovat, aby nedocházelo k podobnému nedorozumění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouho trvající objednávka
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    S komunikací a rychlostí dodání jsem byla velice spokojená, ale jeden kus podlahy byl kazový, druhý úplně špinavý a třetí měl jiný odstín než ostatní desky. Vyměňovat nebudu, jelikož stejně všechny desky na podlahu nepoužiju, ale odrazuje mě to od příštího nákupu.

    Reakce obchodu LaSamba.cz

    Stačí podat reklamaci, bleskurychle zdarma přivezeme jiný bezvadný balík podlahy. Mrzí nás vaše špatná zkušenost, ochotně to napravíme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Strašně dlouhá dodací doba.
    • Špatná komunikace

    Reakce obchodu LaSamba.cz

    Avizovaný nejzazší termín dodání v tomto případě byl 8.12., zboží jsme dodali 7.12. Je pravda, že zákazník požadoval dodání dříve, ale to z kapacitních důvodů nebylo v daném případě možné. Mrzí nás zklamaný zákazník, vždy se snažím splnit všechna přání. V listopadu 2020 se nám to pokaždé nepodařilo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží mělo být dodáno do 5 pracovních dnů. Je to již 10 a zboží nemáme . Jelikož předěláváme kuchyň tak na to dost spěcháme.

    Reakce obchodu LaSamba.cz

    Dobrý den.

    Dodání do 5 pracovních dnů se u objednaných položek zobrazuje až nyní, protože jsme již doplnili zásoby. V okamžiku objednávky nebylo dostatečné množství, proto zákazník v košíku i u výběru způsobu přepravy dostal informaci o dodací lhůtě 10 pracovních dní. Tato lhůta vyprší 30.11. Věříme, že tuto lhůt splníme. Zákaznici se omlouváme za obtíže, přestože jsme nepochybili.

  • Podivejte, koupil jsem si lepší plovoucí podlahu cca 350/mxm. Balení bylo po 7mi kusech a ten uplně ve spod byl vždy poškozen na tom a samem miste. A hlavne co Vám zbyde, nelze zpět speněžit, jako třeba v OBI. Tudíž nemohu doporučit. Stodolosky.

    Reakce obchodu LaSamba.cz

    Reklamace nám od zákazníka nepřišla, neumíme se tedy k poškození vyjádřit, ale případné poškozené kusy vždy co nejrychleji zákazníkovi nahradíme za nové.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé doručení
    • Kvalita neodpovídá ceně... Na fotu lepší propracovanost

    Reakce obchodu LaSamba.cz

    Jedná se o produkt "Cobra dveřní kování GIUSSY-S BB F1". Reklamaci jsme neobdrželi, nevíme, v čem zmíněný problém tkví. Tohoto produktu jsme prodali zatím 29 kusů a podobnou stížnost evidujeme poprvé. Pokud by produkt neodpovídal fotografické předloze, lze jej reklamovat, nebo jednoduše vrátit.