Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,
    níže zkopírovaná odeslaná odpověď na vzniklý problém.

    Předmět: RE: Fwd: Kámen v zrnkové kávě
    Vážená paní Blazkova,
    děkuji za vás email.Vzhledem k tomu,ze první vas email spadl do spamu,tak jsem si ho nevšimla a tudíž nemohla odpovědět.
    Vaš problém s kavovarem je sice nepříjemný,nicméně po prověření,kdy jsme vám kávu dodali je přinejmenším divné ,ze si stěžujete po půl roce od dodání.Standardni postup je v případě nějakého problemu,když jste ho zjistila, především
    fotodokumentace,která nám ukáže problém.Jelikož mi to pouze oznamujete a to ještě velmi neprijemnym způsobem,jako ze naše firma vám tam dala kamení ,tak to bych si vyprosila.Naše firma není výrobcem kávy,takže těžko muzeme odpovidat za obsah kávy,protože do baleni nevidime,ale jsme samozrejme schopni s dodavatelem resit pripadny problem. Tento problém s kamenim jsem za celou dobu fungování nezaznamenala ani v jednom případě a uz vůbec ne u kávy Schirmer,které se prodalo více než 100 kg.
    A co se týká vaši poznámky ohledně hodnocení na heurece,tak to nejsme schopni nijak ovlivnit, protože veškeré kladne i negativní reakce jsou pouze na základě hodnocení zákazníků.
    To,ze nebudete u nás nakupovat me sice mrzí,ale je to vaše rozhodnutí a to plně respektuji.

    Přeji krásný zbytek večera

    Bc.Jana Kucerova,MSc.
    Jednatelka společnosti

    FAST DRINK s.r.o
    Kroměříž

    www.lacafe.cz

  • V zrnkové kávě dodané tímto e-shopem byl kámen o velikosti 1,5x0,5 cm, takže jsem zničila motorek v mlýnku u kávovaru zn. Jura za cca 25 tis. Kč. Kámen jsem sice z mlýnku vytáhla, ale motorek je zadřený. Oprava bude hodně nákladná. Informovala jsem o tom e-shop, čekala jsem aspoň omluvu, bohužel, jsem se nedočkala. Již nikdy více.