Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velice rychlé vyřízení objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží brzy doručeno. Obchod reaguje hned na řešení problémů. Přidána omluva za komplikace.
    • Bohužel kytara určitě neprošla žádnou kontrolou a seřízením v obchodě, tak jako jsem byla doposud zvyklá v pevné prodejně. Problém řešen sice hned ale jen poukázáním na servis. Na optání možnosti vrácení, žádná odezva. Uvítala bych alespoň vyplněnou dopravu zdarma do servisu. Upozornění že pokud servis řekne že je nástroj v pořádku budu platit dopravu je pro mě zcela zbytečné. Když se mě na nástroji něco nezdá, mám si zajít nejdříve do servisu v bydlišti a pak zaplatit ? Teprve pak kontaktovat prodejce že má nástroj tu a tu chybu?
    • Pro mě je to právě komplikace s vadným nástrojem. Příště určitě půjdu zas do pevné prodejny , kde mě bude nástroj přehrán a budu si ho moci prohlédnout.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Vše proběhlo v pořádku zboží velmi kvalitní doporučuji všem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velký výběr
    • dobré ceny
    • dobrá komunikace obchodu

    velký výběr za dobré ceny a dobrá komunikace obchodu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    bez problémů dovoz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochota.rychlost.

    ochota,rychlost.

  • Doporučuje obchod

    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé jednání. Upozornění na nedostatkové zboží, okamžizá výměna,rychlé odelání
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • objednávka proběhla bez problémů
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Profesiota
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Kytara dětská, splnila očekávání, je výborná! A hraje)) Pro prvnacka velikostně sedí skvělé.
    • Obchod komunikuje, píše emaily, přizpůsobuje možnosti, pokud není nasladneno, hned to oznámí, nabídne alternativu, či se omluví za čekací lhůtu, výborný PŘÍSTUP! Dekuji
    • Upozorňuji krásně na to, jak si právně převzít zboží, které se nesmí při dodovezeni poškodit.))
  • 10 %

    • cena
    • Neodpovídají na mobil
    • Zboží, které je psáno skladem, skladem není
    • Slibovaný termín nedodrželi
    • Psali nepravdivé údaje o odeslání
    • Nabídnutá naskladněná varianta zřejmě opět nebyla skladem

    Objednala jsem zde basovou kytaru + příslušenství a opravdu NAPOSLED! Na stránkách se psalo "skladem". Na druhý den mi přišel e-mail, že skladem není, že by mohla být za 2 týdny, ale mají pro mě o něco dražší alternativu, která skladem je. Objednala jsem tudíž alternativu s tím, že to potřebuji do určitého data (čtvrtek). Objednávku přijali s poznámkou, že v den odeslání mi přijde potvrzovací e-mail o odeslání a že zboží dojde do čtvrtka. Ve středu jsem jim psala jak to vypadá s mou objednávkou. Ve čtvrtek se mi omlouvali, že zboží má ve čtvrtek dorazit a hned ho odesílají (což nechápu, když by zboží mělo být skladem). Telefony v žádném případě (7x) neberou. V pátek se zase vymluvili, že zboží nakonec došlo v pátek a že hned v pátek odešlou. Do neděle mi nepřišel opět žádný e-mail. Objednávku jsem v pondělí zrušila. Hned v ten den mi psali, že skladník to nestihl v pátek odeslat. Zboží přišlo v úterý. Nehorázná domluva, udělala jsem neskutečnou chybu, že jsem se hned nepodívala na recenze. Basovku jsme si nakonec převzali, uvidíme jak bude hrát, po přečtených recenzí máme trochu strach.

    Nechápu na webovkách větu "osobní odběr po předchozí telefonické domluvě". A to si klienti mají zavolat kam, když telefony neberou?

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Problematická dodací doba, "skladové" zboží nedorazilo ani po dvou týdnech.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    super ceny, spokojenost po všech stránkách

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    přišlo mi jiné zboží a na mail a telefon nikdo nereaguje

    Reakce obchodu KYTARY - SHOP.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybu, nejspíš to přišlo špatně již od výrobce, nebo to zaměnili ve skladu, jiné zboží necháme od vás stáhnout zpět dopravcem a poté vám zašleme správný produkt, děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nebylo doručeno

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Delší než deklarovaná dodací lhůta dodání 2- 5 dnů, kvůli tomu jsem neměl dárek pro syna v termínu narozenin, komunikace e-mailem sice dobrá a rychlá, ale dozvěděl jsem se pouze, že jsem udělal objednávku v "nevhodný okamžik" proto je dodací lhůta delší :-)))
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlou a efektivní komunikaci a schopnost nalézt správnou náhradu
    • Označení zboží "skladem" fakticky neznamená, že skladem opravdu je

    DOporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Kytara je bohužel nehratelná. Kus překližky, který nelze nahradit. Nejdříve jsem myslel, že jsou nekvalitní struny, tak jsem dal nové a kytara nejen, že nezní, ale hlavně nelze naladit.

    Holt e-shop, kde překupují čínské výrobky, který se tváří, že oboru rozumí, ale prodá vám atrapu kytary. Uvidíme, jak se postaví k reklamaci. Ale zkažené Vánoce už teď, protože 1/4 kytaru teď sehnat do Vánoc bude oříšek.

    Reakce obchodu KYTARY - SHOP.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za nepříjemnost, patrně se jedná o vadný kus. Těchto kytar se prodalo letos desítky a žádný problém nebyl. Kontaktujte nás emailem a my vám zašleme instrukce pro řešení reklamace. Nástroj zkontroluje technik a pokud je reklamace oprávněná, zašleme vám opravený, nebo nový kus.

    PS: V Číně se dnes vyrábí 99% všech nástrojů včetně věhlasných světových značek. Neprodáváme žádné atrapy ale dostupné nástroje pro začátečníky i pokročilé a našemu oboru s dovolením rozumíme. Pokud by jste chtěl kvalitnější nástroj, doporučuji objednat příště jiný než ten nejlevnější v nabídce. Cena vždy odpovídá kvalitě.