Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Rozhodně chválím velmi dobré ceny u většiny produktů ale proč proboha píšete dostupnost u produktu "do týdne", když poté za 5 dní od objednávky napíšete v mailu, že Vám dodavatel nedokáže určit dostupnost a tím pádem "máme počítat s tím, že naskladnění může trvat i několik měsíců"?

    Chápu že potřebujete být kompetitivní ale nevím zda je toto správná cesta, když chcete dodávat pracujícím profesionálům, kteří závisí na své výbavě a nemají čas podobné věci řešit.

    • Dobrý den,

      rozumím Vám, Honzo a omlouvám se. Samozřejmě se snažíme zobrazovat vždy relevantní a pravdivé informace. Ve Vašem případě byl termín dodání, který byl původně dodavatelem potvrzen, skutečně nečekaně změněn.
      Vzhledem k aktuální pandemické situaci se někdy bohužel termíny dodání zboží, které není skladem, mění bez předchozího upozornění.
      Děláme ovšem následně vše proto, abychom pro naše zákazníky relevantní a potvrzené informace získali.

      Dáme Vám vědět okamžitě, jakmile pro Vás informaci ohledně dodání obdržíme.

      Samozřejmě Vám také případně rádi pomůžeme vybrat alternativu buďto mailem anebo na bezplatné zákaznické lince 800100029.

      Jakub
      Kytary.cz

  • Na kytary.cz jsem si před rokem koupila mandolínu. Pán mi ji složil, vysvětlil vše a všechno bylo v pořádku. Po roce mi spadla kobylka a jelikož vím jaký je to kunšt ji správně usadit, obrátila jsem se na pomoc opět na kytary.cz. došli za mnou dva pánové, kteří sami řekli, že tomu nerozumí, ale že u houslí se to dělá asi nějak takto... začali kobylku rovnat přes napnuté struny, ty pak násilím přehazovat a když dostali dvě struny k sobě, nadali mi, že vidí jen jednu strunu a že tu druhou jsem určitě někde ztratila. Když něčemu nerozumím, tak na to nehrabu ne? Nebyl to levný nástroj a já s tím celou dobu zacházím velmi jemně, mezitím, co on byl velmi drastický, občas jsem měla o samotný nástroj opravdu strach! Raději jsem pány zabrzdila, poděkovala za ,,pomoc" a dodala, že detaily doladím doma. S pánem, který mi s mandolínou pomáhal jsem byla naprosto spokojená, ovšem jak jsem již psala, když něco neumím, tak si nehraju na experta.

    Přítel měl v plánu se podívat po nějaké kytaře, ale když viděl jednání zaměstnanců, tak usoudil, že jsou i jiné obchody.

    Na druhou stranu sortiment mají velmi rozsáhlý a každý si něco vybere.

  • Maxi.
    Při vyplňování spokojenosti jsem omylem klepnul na blbýho smajlíka. Omlouvám se tím Kytarám.cz. Byl jsem vždy moc spokojený. Přeju všem v Kytarách.cz pěkné svátky, a míň popletů, jako jsem já :-),.

  • http://sauditourguide.com/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%AA%D8%BA%D9%84%D9%8A%D9%81-%D8%A7%D8%AB%D8%A7%D8%AB-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%B6/ شركة تغليف اثاث بالرياض
    https://saudi-clean.com/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%AA%D9%86%D8%B8%D9%8A%D9%81-%D9%88%D9%86%D9%82%D9%84-%D8%A7%D8%AB%D8%A7%D8%AB-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%B6/ شركة تنظيف ونقل اثاث بالرياض
    http://sauditourguide.com/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%AA%D9%86%D8%B8%D9%8A%D9%81-%D9%88%D9%86%D9%82%D9%84-%D8%A7%D8%AB%D8%A7%D8%AB-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%B6/ شركة تنظيف ونقل اثاث بالرياض
    http://sauditourguide.com/%D8%A7%D8%B3%D8%B9%D8%A7%D8%B1-%D8%BA%D8%B3%D9%8A%D9%84-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D8%AC%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%B6/ اسعار غسيل السجاد بالرياض
    http://sauditourguide.com/%D8%A7%D9%81%D8%B6%D9%84-%D9%85%D8%BA%D8%A7%D8%B3%D9%84-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D8%AC%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%B6/ افضل مغاسل السجاد بالرياض
    http://sauditourguide.com/%D9%85%D8%BA%D8%B3%D9%84%D8%A9-%D8%B3%D8%AC%D8%A7%D8%AF-%D9%81%D9%8A-%D9%85%D9%83%D8%A9/ مغسلة سجاد في مكة
    http://sauditourguide.com/%d8%b4%d8%b1%d9%83%d8%a9-%d8%aa%d8%a7%d8%ac%d9%8a%d8%b1-%d8%b3%d9%8a%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%84%d9%8a%d9%85%d9%88%d8%b2%d9%8a%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%8a%d8%a7%d8%b6/ شركة تاجير سيارات ليموزين بالرياض
    https://mozillians.org/en-US/u/Leasing-of-limousines-Riyadh/ شركة تاجير سيارات ليموزين بمكة
    http://sauditourguide.com/%d8%b4%d8%b1%d9%83%d8%a9-%d8%aa%d9%86%d8%b8%d9%8a%d9%81-%d9%85%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%b9-%d8%a7%d9%84%d9%86%d8%ae%d9%8a%d9%84-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%8a%d8%a7%d8%b6/ شركة تنظيف مزارع النخيل بالرياض
    http://sauditourguide.com/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%B9%D9%82%D8%A7%D8%B1%D9%8A%D8%A9-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%B6/ شركة عقارية بالرياض
    https://www.bayt.com/ar/specialties/b/8101/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%AA%D9%86%D8%B8%D9%8A%D9%81-%D9%81%D9%84%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%B6/ شركة تنظيف فلل بالرياض
    http://sauditourguide.com/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D9%85%D9%83%D8%A7%D9%81%D8%AD%D8%A9-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B9%D9%88%D8%B6-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%B6/ شركة مكافحة الباعوض بالرياض
    http://sauditourguide.com/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%AA%D8%B1%D9%83%D9%8A%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%83%D9%8A%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%B6/ شركة تركيب باركيه بالرياض
    https://saudi-clean.com/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D9%85%D9%83%D8%A7%D9%81%D8%AD%D8%A9-%D8%A7%D9%84%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B3-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%B6/ شركة مكافحة الناموس بالرياض
    https://saudi-clean.com/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D9%86%D8%B8%D9%8A%D9%81-%D9%81%D8%B1%D8%B4-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%AC%D8%AF/ شركات تنظيف فرش المساجد
    https://saudihomeclean.com/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D9%85%D9%83%D8%A7%D9%81%D8%AD%D8%A9-%D8%A7%D9%84%D9%88%D8%B2%D8%BA-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%B6/ شركة مكافحة الوزغ بالرياض

  • ekral: Ještě oprava, nešo o prodejnu Děkanka, ale Modřany.

  • Honzinus78: Buďte rád, že vám kytaru vůbec seřídili. Mně se dvakrát stalo, že mi poslali baskytaru z pobočky děkanka v Praze úplně neseřízenou. A co víc, poslali vystavenou z obchodu i když jsem si objednal novou, prostě ji sundali ze stojanu, dali do obalu a hotovo.

    Poprvé jsem si říkal, že je to náhoda a obchod se omluvil a dal mi slevu. Podruhé jsem si objednal nové basové ukulele a do objednávky napsal, že pokud jde o vystavené nebo použité zboží, tak ať mně předem upozorní. Basové ukulele co přišlo mělo použité struny - na polyuretanových strunách to jde hodně vidět a na jedné struně byl dokonce kousek struny vyloupnutý. Ukulele jsem nakonec nepřevzal a objednávku stonoval.

    Neřeším to jenom proto, že v prodejně v Brně mi dali neomezený čas na vyzkoušení, donesli mi i jiné kombo když jsem chtěl a celkově byli ochotní a příjemní.

    Ale buďte připravení, že je velká praděpodobnost, že se na vaši kytaru nebo baskytaru při objednávce z pobočky děkanka na kytary.cz nikdo ani nepodívá a ještě vám dají klidně použitý nebo i vrácený kus, protože se spoléhají na to, že nepoznáte a nebude se vám chtít to řešit.

  • Tenhle obchod je jasnou jedničkou v prodeji hudebních nástrojů. Mám od nich elektrickou a akustickou kytaru, kombo a syntezátor. :) Takový výběr nikde nenajdete. Při každé objednávce doporučuji využít cashbacku, kdy získáte část peněz z celkové částky zpět. Pro více informací se podívejte na https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/kytary.cz?doporucuje=katia

  • Bývali hodně v pohodě, poslední dobou se hrozně zhoršili, navíc ceny šly výrazně nahoru než byly někdy rok či dva zpátky.
    Zásadní problém byl přechod ze starého bodového hodnocení věrných zákazníků na nový systém - měl jsem tam spoustu bodů, které mi vypršely, teď nemám žádnou slevu. Navíc mi přišel mail, že mi body vyprší 15.1., tak jsem ještě čekal, neboť věc, kterou jsme chtěl jako dárek, zrovna neměli (a to i přesto, že v e-shopu uvedená byla). Takže to je jedna věc. A druhá věc - velmi mizerný servis kytar. Ten kytarář, co sedí na děkance, není kytarář, ale HOUSLAŘ! Problém je, že housle nemají pražce, a tak tento pracovník neumí pražce pilovat tak, aby řádně ladily- on se o to ani nepokusí. Je to celkem logické, nebude dělat to, co neumí. Možnost je zajít do servisu do Modřan, ale tam je to taky nic moc - nechápu, proč bych měl dávat kytaru do vlhka aby se nějak srovnala nebo co to mělo být, když jsou na pražcích hrbolky a neladí. Mám pocit, že já jim tam musím vysvětlit, co chci udělat. Spávně by si kytaru měl zkušený kytarář vzít do ruky a některé věci udělat automaticky. Ono je to logické - nové kytary se vozí z Indonesie a Číny, kde to šijou horkou jehlou na strojích, každá pak vyžaduje ruční přebroušení pražců. Takže ten servis v Modřanech není taky nic moc.
    Ještě dodám, že na elektronky se vlastně neposkytuje záruka - nechal jsem si vyměnit lampy v kombu, stálo to 2 000 a je to bez záruky… když nějaká lampa vyplivne dřív, tak ji budu muset platit znovu.. opět špatný postoj.

    Opakovaně jsem upozorňoval na velmi špatný servis!!!!!!

    Tento obchod jsem měl rád, už jsem s ním skončil, chodím teď jinam a je to v pohodě.

  • Úžasný obchod s přehlednou stránkou. Naprostá spokojenost a super komunikace. Kupoval jsem z tudy novou kytaru pro mého bratra a přišla v pohodě velmi rychle. Určitě nakoupím znovu. Používal jsem i při nákupu slevy z http://www.slevovy-kod.cz/kytary-cz/ a nákup mě vyšel velmi levně. Děkuji.

  • Jindřich Šindelář: Dobrý den, děkuji za Váš podnět. Chtěl bych Vás požádat o přeposlání nabídek na [email protected] abych mohl Vámi popsanou situaci vyhodnotit a zaujmout k ní stanovisko, děkuji.

  • Ještě dodám: Před přibližně 10 lety jsem v kytary.cz koupil svou první elektrickou kytaru a kombo. Nedávno jsem si zde pořídil další kytaru a mezi tím nějaký ten efekt a několik dalších "drobností". Se vším jsem byl až na tyto tři opakované incidenty s nejnižší cenou spokojený. Můj příspěvek tedy prosím berte jako vyjádření zklamání dříve spokojeného zákazníka - a z diskuze je vidět, že s nabídkou "nejnižší ceny" je nespokojených více zákazníků. Škoda, těch pár korun které by mi obchod mohl pomoci ušetřit by mi jako zákazníkovi udělalo radost, byl bych rád za vstřícný přístup a rád bych se tam vracel.

  • Mé osobní zkušenosti s kamennou prodejnou v Brně jsou celkem dobré, ale zkušenosti s e-shopem mám velmi špatné - tedy s akcí "nabídka nejlepší ceny". Pokusil jsem se ji využít třikrát, včera naposledy. Ve všech třech případech mi přišla odpověď s exkluzivní nabídkou - cenou paradoxně vyšší než je na e-shopu kytary.cz (a tedy rozhodně ne nižší než u konkurence). Dnes jsem dokonce zjistil, že cena na e-shopu, na který jsem se odkazoval, přes noc najednou vzrostla na hodnotu vyšší, než nabízejí kytary. Z toho nechci nic vyvozovat, zavánělo by to paranoiou, každopádně v tomto ohledu mne tento obchod vážně velmi zklamal.
    Nechápu, proč má jeden z největších prodejců v tomto oboru na našem trhu, navíc chvástající se opakovanými úspěchy v anketě e-shop roku, potřebu se tahat o drobné a dělat ze zákazníka blbce. Pokud nechcete nabídnout vyšší cenu, tak nenabízejte - na rovinu.

  • Rosta7: Děkujeme za podporu, moc si toho vážíme .)

  • Přeji jen samé spokojené zákazníky a s tím i jejich vzrůstající počet.

  • Ladislav Majtán: Děkujeme za pochvalu a budeme se snažit neusnout na vavřínech :)

  • Za mě firma, která jde až do extrému, aby vše fungovalo a ono funguje opravdu skvěle. Děláte to chlapci opravdu moc pěkně a moc rád u Vás nakupuji.

    Hodně kšeftu a mějte se - David

  • jak se tady už píše,taky jsem reagoval na nižší nabídku od jineho obchodu a nikdo se neozval,až při druhem upozornění se ozvali,to je první špatna zkušenost.
    na to jsem udělal objednavku a psal jsem emailem na to jestli platí ta nižší cena kterou jsem nasel a poslal jim,ani po dvou emailech se nikdo neozval,tak jsem zavolal a potvrdili že platí,že kytara přijde na druhy den.BOHUŽEL,nic nepřišlo.Tak jsem znovu volal,a bylo mě řečeno že kytary se odesílají někam na odzkoušení z obchodu(samozřejmě nesmysl,to by jinak nemohlo přijít druhy den) a že přijde nasledujíciho dne,pro jistotu jsem zase poslal email jestli byla odeslána,samozřejmě odpověd žadna.Další den jsem volal zase na linku a odpověd: ano kytaru vam dnes odešleme a v pondělí přijde.moje nervy!! tak si ji už nechte,ruším objednavku.NIKDY VÍCE,Kytary.cz

  • Právě zvažuju nákup studiového monitoru ADAM Audio ARTist 5 Black, narazil jsem na něj také na adrese https://www.alvarado.cz/produkt/adam-audio-artist-5-black, kde nabízí tzv.cashback, vypočítal jsem si, že bych díky takovému způsobu nákupu získal něco přes 270 Kč zpět, takže příjemný :) právě to mě potěšilo a monitor si zřejmě objednám

  • Kytary.cz jsou fajn obchod, mají velký výběr zboží a s dodáním po internetu mám také dobré zkušenosti. Bohužel prodavačky na Děkance byly protivné, a když jsem potřebovala poradit a na něco se zeptat, udělaly ze mě naprostého blbce, že, stejně jako muzikant, raději nakoupím jinde, kde nikomu nebude dělat problém mi poradit s výběrem.