Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 60 %

    • Milá obsuha, květiny lze objednat telefonicky
    • Květiny dovezou, nebo lze vyzvednout v Brně
    • Květiny VŠ zřejmě vlastní od roku 2022 jiný majitel
    • Fotky na internetových stránkách neodpovídají realitě
    • Stuhy na kyticích už nejsou tištěny, ale pouze psány ručně

    Jako velkou nevýhodu a selhání považuji neoznámení přechodu obchodu na nového majitele. Dlouhá léta jsem chodila do květinářství na Křenové v Brně. Vždy to tam krásně vonělo čerstvostí a obsluha byla vždy profesionální. Vždy bez chyby fungovaly i on-line objednávky.

    Od konce roku 2022 ale vede obchod někdo jiný, kamenná pobočka na Křenové byla zrušena, e-shop jede v jakémsi provizoriu, nejde už platit platební kartou, nikde nikdo nic neoznámil a fotky kytek na e-shopu už nejsou stejné jako v reálu - neřekla bych, že horší, prstě jiné.

    Z toho důvodu, bych se raději buď snažila v pokračování původní kvality pod starým jménem, nebo jela komplet od znova.

    Nejhorší je ale skutečnost, že nám byla dodána smuteční kytice, kde byla stuha napsána nevýraznou lihovkou ručně a počítali jsme, že bude zase jako vždy natištěna strojově. Kvalitu a cenu kytice to značně snížilo. Na pohřbu jsme byli jediní, kdo měli tak "nehezkou" stuhu na kytici.

    Nevím, zda šel původní majitel do důchodu, ale předání "firmy" si představuji trošku jinak. Vůči dlouholetým zákazníkům určitě více transparentněji a když už, tak o rozdílech informovat na webu a kytice případně průběžně doplňovat o aktuální fotografie. Zapracovala bych na kvalitě stuh, aby byly znovu tištěné a ne psané rukou.

    Jinak chválím přístup personálu. Jde vidět, že před sebou mají dlouhou cestu k profesionalitě, ale snaživí jsou. Věřím, že se to časem zlepší.

    Zatím tedy za mě za provoz e-shopu, komunikaci a jak tu vidím předchozí negativy a vypnuté komentáře, tak i za nesnažení se o budování nějakého on-line brandu a dobré pověsti uděluji čtverku (jako ve škole).

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Byl jsem moc spokojeny vse probehlo rychle a splnili mne pri predani i prani, ktere jsem napsal do poznamky. uplne super sluzba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kvetiny nebyli doruceny a nikdo mne nebo prijemce nekontaktoval,

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi příjemná paní, která ve všem vyšla vstříc
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Osobní komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dosud jsem byl vždy spokojen, ale poslední dodávka nebyla doručena ani dosud nedošlo k vrácení peněž po žádosti o vrácení. Komunikace byla jen v den doručení a od té doby žádné stanovisko.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost vyřízení a skvělý přístup zaměstnanců.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Příjemná domluva, spolehlivé dodání. Květinový koš byl dělaný na míru, předčil očekávání. Doporučuji a rozhodně budu objednávat i dále :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velké zklamání z kvality zboží. Kytice z růží byla zvladlá a ve špatném stavu a nevydržela ani pár hodin do obřadu. Jedné růži odpadl celý květ, z další jsme sbírali po zemi opadané okvětní lístky. Už nikdy více.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Naprostá spokojenost s obědnanou službou a velmi trpělivé a korektní jednání se zákazníkem. Mockrát děkuji !!!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Krásné kvítka, doručení vpořádku .
    Jednání super a paní velice ochotná,
    Vše na výbornou.velice doporučuji, budu určitě brát častěji .

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Dodání v určený časový limit na adresu proběhlo na výbornou. Jen mi chybělo ještě oznámení o doručení, protože kytka byla posílána jiné osobě k narozeninám.

    • Ač mě objednávka byla potvrzena, nebyla dodána z důvodu dovolené, o které údajně nevěděli, že jí mají!!!
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Ja jsem vzdy naprosto spokojena krasne cerstve kvetiny a uzasne upravene ❤️
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    No delivery, no communication, avoid.
    Nedoporučuji, žádné doručení, žádná komunikace.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • nadstandarní ochota
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zákazník na prvním místě

    Obsluha vzorná, ceny přijatelné.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Vše perfektni, objednávám pravidelně.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod se neozval ,že není schopen objednané zboží doručit. Zatím bez vrácení zaplacené částky.

  • Den před doručením mi přišla z obchodu SMS zpráva, že přijatou objednávku ruší z důvodu dvou dnů svátků (objednávala jsem 4.7. na 7.7.). Objednávku jsem zaplatila, nicméně zatím nemám peníze na svém účtu z obchodu zpět.