Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,
    ráda bych se s Vámi podělila o nepříjemnou zkušenost s prodejnou KUR Sport v Benešově nad Ploučnicí. S přítelem jsme si předem domluvili návštěvu této prodejny dne 13.7.2024, abychom si vyzkoušeli námi předem vybrané kolo. Kolo nám vyhovovalo, ústně byla dohodnuta i sleva. Jelikož chceme zakoupit 2 kusy stejné barvy a typu kola a v prodejně byl fyzicky pouze 1 kus, domluvili jsme se , že v pondělí zašleme objednávku. K našemu překvapení jeden z prodavačů (p.Vlastimil Šedý - produktový specialista a e-shop) nám v potvrzení naší objednávky uvedl jinou cenu, než která odpovídá dohodnuté slevě. Osobně s námi jednal jeho starší kolega, který panu Šedému prý sdělil, že žádná sleva nabyla dohodnuta. Z toho tedy vyplývá, že nám nepřímo sdělili, že si vymýšlíme. Toto jednání nás hluboce uráží. Nepovažuji toto jednání za profesionální, dokáži pochopit, že se kolega pana Šedého spletl a chtěl dohodnutou cenu změnit, ale v tomto případě bych očekávala jinou reakci, než "kolega se s Vámi o žádné slevě nebavil". Přímo se starším kolegou se nám nepovedlo spojit a jeho jméno neznáme. Alena U.

  • Dobrý den,
    rád bych se podělil o zážitek s firmou KURsport prodejna Děčín. Dne 1.7.2020 cca v 11 hod. jsem tuto prodejnu navštívil s žádostí o pomoc. Byl jsem na cyklovýletě s vnukem a po cestě jsme ztratili šroubek držící přední blatník a lampu světla na přední vidlici. Pracovník prodejny nám ale nepomohl a odkázal nás na železářství v jiné části města. Prý takové šrouby nemají. Buď je to pravda, pak ale nevím jak mohou mohou provádět kvalitně servis kol, anebo je to lež.
    V každém případě to považují za neprofesionální. Uvažuji o koupi 2 elektrokol a poptával jsem se i na této prodejně. Teď už vím, že u této firmy si je nekoupím. A varuji i ostatní. Když budete v potížích, tak tady vám rozhodně nepomohou. Ještě se to nenaučili.
    Ing.I.Matoušek, Děčín

  • Josef K.:
    Dobrý den,
    moc se omlouváme za nepříjemnou situaci. Můžete mi prosím napsat o jakou prodejnu se jedná, abychom daný problém mohli vyřešit s konkrétní provozovnou.
    Ideální by bylo kontaktovat přímo majitele firmy pana Myšíka (606682979), aby se s Vámi dohodl na vyřešení situace k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Adéla Labounková
    [email protected]
    730 893 678

  • Dobrý den,
    přišel jsem na pobočku Kursport s prosbou, že bych potřeboval adaptér na vidlici pro 180 mm kotouč a daný kotouč. Po dlouhé diskuzi, že existuje milion druhů adaptérů jsem musel přivést kolo, i když dané kolo máte na krámě a byl jsem ochotný sdělit typ kola a instalovaných komponent. Jelikož ani potom jste mi nebyli schopni říct zda půjde daný materiál instalovat a nechtěl jsem nad tím diskutovat dalších 30 minut nechal jsem kolo na pobočce na výměnu kotouče a instalaci adaptéru.

    Kolo jsem si vyzvedl po dvou dnech a doufal že za nekřesťanských 440 Kč za práci bude vše v pořádku, kolo brzdilo a kotouč neškrtal. Ovšem při bližším ohledání jsem zjistil, že třmen byl usazen na hlavě šroubu adaptéru a nemohl tedy být plně dotažen k dosedací ploše adaptéru.

    Následovalo rozebrání, již doma v garáži u čehož mi spadla brada. Lepidlo bylo pouze na 3 šroubech ze 4 a byl poškozen závit adaptéru. Musel jsem protáhnout závity závitníkem, aby šli vůbec normálně bez síly zašroubovat a nedošlo k dalšímu poškození závitů, při čemž jsem jeden musel nahradit šroubem vhodnějším pro správné usazení třmenu, při té příležitosti jsem vyměnil i destičky a zalepil všechny šrouby po vycentrování třmenu. Celé mi to trvalo 15 minut.

    Opravdu mají Vaši mechanici hodinovou sazbu 1760 Kč na hodinu za takovou to práci? Zrovna u brzd bych čekal větší pečlivost a u odborného obchodu bych čekal diskuzi na 15 minut objednávku komponent a vyzvednutí.

    Kolo jsem u Vás nechal poprvé a naposledy.

    Hezký den.

  • Jaroslav Drvota:
    Dobrý den,
    je nám moc líto, že jste byl se seřízením kola nespokojen. Vždy raději preferujeme osobní odběr kol, aby právě nedošlo k takovým nedorozuměním. Každopádně budeme rádi, když u nás využijete možnost garančního servisu ZDARMA - je možný na jakékoliv prodejně (Vám je nejspíš nejblíž Ústí n. L.). Tento servis se provádí do 3 měsíců od koupi kola či do najetých 100 až 150 km. Doporučuji si předem objednat servis na počkání.

    Přeji hezké jarní dny s novým kolem

    S pozdravem
    Adéla Labounková
    [email protected]
    730 893 678

  • koupil jsem zde kolo kellys spider 70.super komunikace,rychle vyrizeni objednavky kolo doma do 3 dnu.bohuzel kolo absolutne neserizene nutna navsteva servisu naklady 749kc.