Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem doposud nedostal

    Pokud zboží nedorazí do Vánoc, určitě neprevezmu

    Reakce obchodu Ksisters

    Děkujeme za váš komentář.
    Vaši objednávku jsme předali doručovací službě dne 13.12.
    Bohužel během svátků jsou doručovací služby přetížené a doručení zásilek může trvat déle.
    Kontaktovali jsme Zásilkovnu a zjistili jsme, že vaše zásilka by měla být doručena na výdejní místo do konce dnešního dne.
    Doufáme, že svou objednávku obdržíte bez problémů.
    V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat e-mailem.
    Přejeme vám krásné prožití vánočních svátků ✨

  • Nemůžu hodnotit,protože jsem ani po 6 ti dnech zboží nedostal.
    Beru,že je před svátky,takže dodací doby jsou delší,ale ptejte se na názor,až po dodání zboží

    Reakce obchodu Ksisters

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu ❤
    Vaši objednávku jsme předali doručovací službě již 29. listopadu.
    Během svátků jsou bohužel doručovací služby přetížené.
    Dne 05.12. jsme kontaktovali doručovací službu, aby urychlila doručení Vaší objednávky.
    Doufáme ve Vaše pochopení. Situaci s Vaší zásilkou budeme průběžně sledovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I use the products thoroughly and write. I have to go to the hospital right now because my whole face is itchy, red and swollen. My face burns so much. I'm so sorry! I would like to return your products back. Please examine them thoroughly. My under eyes are red and swollen, like a burn. My skin was ruined. I do not know what to do

    Reakce obchodu Ksisters

    Eser, thank you for your feedback.
    Our products are tested and certified.
    Unfortunately, the skin of each person is individual and we cannot always predict its reaction to all cosmetic ingredients.
    We have sent you an email and will keep in touch with you regarding your skin condition ❤

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 2.11. , včera tj 8.11. mi byl doručen balík ve kterém bylo jiné zboží s fakturou pro zákazníka z Bratislavy. Takže to popletli. Hned jsem psal reklamaci a doteď žádná odpověď. Takže za mě ne, tento obchod nedoporučuji!

    Reakce obchodu Ksisters

    Ladislave, bohužel došlo k nepříjemné situaci s Vaší objednávkou a doručovací služba ji předala jiné osobě, a Vám byl doručen balík jiného e-shopu.
    Velmi se omlouváme, ale průběh doručování nemůžeme plně ovlivnit.
    Jakmile jsme se o této situaci dozvěděli, napsali jsme Vám 2 e-maily (08.11.), ale bohužel jsme nedostali odpověď, takže 10.11. jsme Vás telefonicky kontaktovali a dohodli se na dalším řešení situace.
    Doufáme, že Vám nepříjemná zkušenost s doručením objednávky nezkazí dojem z našeho obchodu a kosmetiky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Žádná reakce, zboží nedodáno.

    Reakce obchodu Ksisters

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.
    Zkontrolovali jsme informace týkající se vaší objednávky, která byla provedena 25.09. Bohužel při kompletaci zásilky již jeden z Vámi vybraných produktů nebyl skladem, proto dne 26.09. jsme vám o tom psali e-mail a nabídli jsme vám alternativní produkt. Jelikož jsme neobdrželi odpověď, odeslali jsme Vaši objednávku bez chybějícího produktu, o čemž jsme Vás také informovali dopisem dne 2.10.
    V tuto chvíli je vaše objednávka na výdejním místě a čeká na vás ✨
    Doufáme, že budete s vybranými produkty spokojeni a Vám tato situace nezkazí dojem z našeho e-shopu.

    Good skin - good mood ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bez upozornění mi byla zásilka odeslána na jinou adresu, měla jsem problémy s jejím vyzvednutím, obchod následně vůbec nekomunikoval.

    Reakce obchodu Ksisters

    Petro, děkujeme za vaši upřímnou zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že k této situaci došlo. Bohužel nemůžeme 100% kontrolovat doručení zásilky. Podle pravidel zásilkové služby pokud není možné kontaktovat příjemce je zásilka ponechána na nejbližším výdejním místě. Doufáme, že i přes problémy s doručením vám naše produkty přinesou jen radost. Jako omluvu vám nabízíme příjemný bonus k vaší další objednávce na našem webu ✨

    Good skin - good mood ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem neobdržela a ani jsem si jí nemohla vyzvednout, jelikož jsem nedostala SMS ani e-mail s kódem pro vyzvednutí. Z trackingové aplikace jsem se dozvěděla, že zásilka byla navrácena odesilateli, jelikož jsem si jí nevyzvedla. O situaci jsem vaši firmu nejprve spravila telefonátem a následně i emailem. Vše bez odezvy. Nejspíše jsem zaplatila 538 Kč úplně za nic. :)))

    Reakce obchodu Ksisters

    Kateřino, děkujeme za zpětnou vazbu! Váš balík byl vrácen do našeho skladu kvůli chybě přepravní společnosti. Zákaznická podpora okamžitě reagovala na váš požadavek a začala pracovat na řešení potíží s vaší objednávkou. Balíček byl zpracován a znovu vám odeslán. Proto můžete být v klidu, kosmetika bude brzy u vás doma.
    Ohledně chyby doručení jsme podali reklamaci na přepravní společnost z důvodu nedodržení dodacích podmínek. Z naší strany uděláme vše pro to, aby se tato situace již neopakovala.
    Doufáme, že změníte názor a budete s námi nadále spolupracovat.

    Sisterhood is powerful ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouhá doba čekání

    Reakce obchodu Ksisters

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.
    Vaši objednávku jsme zkontrolovali a skutečně jsme nedodrželi termíny pro doručení vaší objednávky.
    Vidíme však, že vaše objednávka již byla doručena na výdejní místo.
    Důvodem zpoždění bylo velké množství objednávek po prodeji a bohužel ne všechny produkty byly dostupné, což s sebou neslo určité dodatečné akce, které vyžadovaly čas.
    Určitě se vás pokusíme potěšit bonusem v další objednávce.

    Good skin – good mood ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodané zboží
    • Reklamační servis z řady eshopu
    • Nezájem o řešení problému

    Objednala jsem si zboží, které nedorazilo. Po tydnu zpoždění jsem informovala e-shop. E-shop neprojevil žádnou snahu o řešení problému, naopak informoval mě, ať si podám reklamaci u přepravní služby.

    Reakce obchodu Ksisters

    Děkujeme za podrobnou zpětnou vazbu.
    V podstatě v žádném případě neodmítáme řešení reklamací. Po vaší žádosti jsme podnikli kroky k informování přepravní společnosti a zpracování žádosti. Do doby vašeho dopisu jsme od dopravního podniku neobdrželi odpověď a s ohledem na tak dlouhou dobu na vyřízení odvolání jsme se rozhodli splnit naši finanční odpovědnost vůči vám. S dopravním podnikem povedeme další jednání, aby se situace v budoucnu neopakovala.

    Doufáme, že tato negativa neovlivní další spolupráci.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nelze zadat správně adresu.

    Reakce obchodu Ksisters

    Děkujeme za vaši odezvu. Vidíme, že jsme od vás obdrželi dotazy týkající se tohoto problému. Velmi nás mrzí, že došlo k chybě a nemohli jste správně zadat objednávku.
    Pracujeme na odstranění této chyby, brzy bude vše v pořádku a budete moci zadat objednávku.

    Sisterhood is powerful ❤️