Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Tak od vás to bylo odesláno v den kdy bylo zaplaceno, ovšem vůbec nedorazilo je pondělí poledne a zásilka nikde, jsem zklamaná a otrávená
    • Od 24.8. Je to na Depu Svitavy, zasilkovna mě zklamala
    • Zásilka nedorazila komplet , chyběl Chlor start

    Reakce obchodu krystalpool

    Dobrý večer pane Holešovský. Jsme rádi, že jste se ozval. Ale není lepší kontaktovat prodejnu nebo pana majitele? Jsme přeci jen lidé a chybička se vloudila, i když by neměla. Mrzí nás to a uděláme opatření. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Prevod iba v CZK, co je predrazene pri objednavkach mimo Ceska
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Kvůli litrového balení jsem dostal obrovskou krabici s dvěma prázdnýma petkama od minerálek a spoustu igelitu. Nejsem sběrný dvůr!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Osmý den po platbě přišla připomínka o nezaplacené faktuře.
    Po odeslání potvrzení, že platba je již dávno uhrazena a že čekáme na zboží, přišla nová upomínka na dvě další faktury, které se však, jak se ukázalo, vůbec netýkaly nás. Tato opakovaná nespolehlivost nás stála spoustu zbytečné práce, času a starostí.

    • DPD chybně zadaná doprava od E-shopu