Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nefunkční zboží
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Velký výběr barev
    • Čekala jsem dlouho na doručení

    Bohužel obchodu velmi dlouho trvalo, než objednávku odeslal, 4.6. bylo objednáno, a ihned zaplaceno kartou, 10.6. jsem zasílala dotaz, jak to s objednávkou vypadá, paní se mi omluvila, že zboží hned odesílá......14.6. stále žádná zpráva od přepravní společnosti, takže jsem znovu psala, znovu jsem byla ujištěna, že zboží odesílají, nakonec zboží dorazilo až 16.6..
    Bohužel i přes velký výběr zboží, už v tomto obchodu objednávat nebudu :-(

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Rychle zasláno
    • Velký výběr zboží, možná proto problém s kvalitou
    • Velmi nepružní ve vyřizování reklamace

    Reakce obchodu Kreativnisvet.cz

    Vážená paní, děkujeme za váš názor, nicméně si dovolím reagovat, již druhý den po reklamaci vás kontaktoval kolega s řešením, které samozřejmě vyžadovalo součinnost z vaší strany. Jakmile jsme reklamované zboží obdrželi naše reklamační oddělení řeší tuto záležitost v zákonných lhůtách. Za 19 dní (místo zákonných 30ti) byla reklamace kladně vyřízena a navrhnuto řešení. Dříve to opravdu nešlo, protože jste reklamované zboží zaslala cca po 10 ti od výzvy. Omlouváme se za chybné položky, ale to se bohužel při naší široké nabídce od mnoha dodavatelů prostě může stát. Miloslav Kment, ředitel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký sortiment
    • Nekomunikují o objednávce. Až po týdnu jsem jim musel napsat co se děje a až po několika dalších dnech se ozvali. Zatím nepřišlo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka přijata a obchod zboží ztratil
  • Nedoporučuje obchod

    Zbozi jsem zaplatila a uz je to cca mesic s nic neprislo. Obchod na dotaz nijak nereaguje!

    Reakce obchodu Kreativnisvet.cz

    Vážená paní, prověřil jsem si vaší objednávku a to co zde píšete se nezakládá na pravdě.
    Ano udělala jste si 10.12. 2020 u nás dvě objednávky.
    První jste nezaplatila kartou - platba neprošla.
    Druhou jste si zadala platbu převodem, ale ta k nám na účet nepřišla. (hledal jsem podle variabilního symbolu).
    Co se týká zmiňovaného dotazu tak nevím zda myslíte telefonicky či jiný. Každopádně my nic neevidujeme. Je mi líto, že vaše objednávka takto dopadla, ale bez zaplacení zboží posílat nemůžeme.
    Děkuji za pochopení.
    Miloslav Kment

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jeden z produktů mi přišel nepoužitelný
    • Doručení trvalo jeden týden
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednane zbozi prislo poskozene.Na zadni strane byla kniha o kreslení komiksu roztrhana.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišlo mi úplně jiné zboží než jsem si objednala.

    Přišlo mi úplně jiné zboží než jsem si objednala!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zavolalo obchodem
    • Záměna produktu co jsem měl objednáno a i zaplaceno tak po 14 dnech neodeslaná částka zpět
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem objednala jako dárek, bohužel nedorazil v dohodnutém termínu (do 5 pracovních dní) a zatím ani 14 dní po něm bez jakékoli informace ze strany obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud zjistíte problem ve Vaší zasilce a do firmy zavoláte, první Vás obviní ze jste si u nich nic neobjednali, pak Vám vyhrožují soudem, pak Vám položí telefon a pak pokud doložite foto , že problém nevznikl na mé straně, ale na jejich, se nedočkáte ani omluvy za 14 dní.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží mi bylo odesláno po týdnu od objednávky (platba kartou), a to, až na základě e-mailové urgence. V balíčku byl jiný odstín barvy, než jsem si objednala. "reklamační" e-mail již bez odezvy. Nedoporučuji tento e-shop.

  • Nedoporučuje obchod

    nepříjemná a arogantní komunikace při dotazu na stav vyřízení objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží bylo nedostatečně zabaleno, u dvou barev byly ulomené špičky víček.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čekal jsem víc jak týden
    • Dopravce neměl ani korunu zpět, musel jsem si jít rozměnit do večerky.

    Reakce obchodu Kreativnisvet.cz

    Vážený pane Malecký, děkujeme za Vaše hodnocení, i když není příliš potěšující. Dovolím si upřesnit, že náš obchod odeslal objednávku druhý den po obdržení. Problém s doručením byl u dopravce a to opravdu ani při nejlepší vůli neumíme ovlivnit. Doufám, že alespoň s našim zbožím jste spokojený. S přáním pevného zdraví. Miloslav Kment, ředitel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilka neobsahovala 2 štětce, které jsem objednal a zaplatil. Obal byl neporušený, tak evidentně je tam obchod nedal. Na opakované emaily ohledně tohoto problému nikdo nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejsem nespokojená s obchodem při vyzvednutí ,ale s Vaší firmou výrobek byl dodám v nepoužitelném stavu na základě tel hovoru jsem učinila reklamaci kde jsem byla ubezpečena že mi bude zaslán výrobek znovu .Ale od té doby nemám žádnou odezvu z Vaší strany ani slíbenou náhradu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod proběhl v pořádku, rychlé dodání.
    • Naprosté plýtvání obalovým materiálem, kdy každá položka byla zabalená ve zbytečně velkém množství bublinkové fólie. Např malý štěteček zamotám do velikého kusu.

    Reakce obchodu Kreativnisvet.cz

    Vážená paní, děkuji za Vaší reakci, byť nepříliš pozitivní. Dovolím si ohradit vůči Vašemu hodnocení způsobu balení, které používáme. Vzhledem k tomu, že se nám dost často stávalo a stává, že při přepravě bylo zboží poškozeno, snažíme se balit co nejpečlivěji a valná většina zákazníků to kvituje. Zeptám se co je pro Vás lepší ? Dobře, včas a hlavně v pořádku doručená objednávka, která Vám udělá radost při tvoření nebo sice trochu ušetřený obalový materiál, který stejně platíme my a zboží doručené rozbité, barvy vyteklé atd. atd. ? Řešení reklamací poškozeného zboží, které naši dopravci prakticky nikdy neuznají, je časově a nákladově daleko daleko nákladnější než trochu toho materiálu navíc. Věřte mi mluvím z dlouholeté zkušenosti. Nicméně, abych Vás trochu uklidnil mohu Vás ujistit, že na této složce naší práce stále pracujeme a například tento měsíc jsme zakoupili stroj na ,,recyklaci" starých kartonových obalů, které budou sloužit k ochraně zboží místo bublinkové fólie, tam kde to půjde a budeme pokračovat v těchto vylepšeních i nadále. Věřím, že jste si naše ,,špatně" zabalené zboží užila a přeji další krásné tvoření. Miloslav Kment, ředitel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic mi neprislo. Objednala jsem pred 10 dny a zaplatila. Dlouha dorucovaci doba. Priste objednam jinde, kde mi zbozi prijde do dvou dnu.

    Reakce obchodu Kreativnisvet.cz

    Vážená paní, dovoluji si důrazně reagovat na vaší recenzi a shrnout vše pro ostatní tak, aby si o vás udělali obrázek. Ano objednala jste 28.7. tzn. cca před 10 dny, nicméně jste zvolila formu platby převodem a uráčila jste se zaplatit na náš účet až 4.8. což je v tuto chvíli přesně 5 dní včetně soboty a neděle. Kolegyně se vás několikrát snažila kontaktovat telefonicky, psala email - vše bez jakékoliv reakce. Považujeme vaše jednání za nepřiměřené a hlavně nespravedlivé. Je mi líto, že se nedokážete na věc podívat tak jak ve skutečnosti je a poškozujete nemístně naše úsilí, které jak si můžete přečíst ve většině recenzi, mnoho zákazníků oceňuje. Ihned zítra vám peníze vrátíme na účet a objednávku stornujeme. Je nám líto každého ztraceného zákazníka, ale na druhou stranu trochu úcty a respektu si zasloužíme ... Miloslav Kment, ředitel společnosti Kreativní svět