Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den pane Michale,

    je mi líto, že na Vás působil můj komentář, jak uvádíte - arogantně.

    Zákaznice "Lucie" se s námi vůbec nekontaktovala ve věci vrácení či reklamace (jak chybně uvádí) a je běžné, že pokud se Vám vrátí balíček nepoškozen, evidentně nerozbalen, tak bereme za to, že se balíček vrátil z důvodu nepřevzetí.

    Osobně každou takovou zásilku prověřuji telefonicky a nabízím zákazníkovi opětovné zaslání na jeho adresu nebo mu/ji poděkuji za přízeň a nákup na našem eshopu a rozloučím se.

    Je to výhradní právo zákazníka, vrátit zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodů či jej jednoduše reklamovat.

    Navíc doba, během které byla vrácena částka za kravatu včetně poštovného byla v zákonem dané lhůtě 30 dní a jak jsem podotkl, v praxi vracíme peníze za vrácené zboží v co nejdříve možném termínu.

    Přeji hezký zbytek dne a věřím, že Vás má reakce neurazí. Pokud máte jakýkoliv dotaz, obraťte se na mě na emailu [email protected]

    S pozdravem

    Marek Roszka
    majitel Kravatka.cz

  • Tak jsem koukal že bych si tu koupil kravatu, ale poslední vyjádření pana Roszky, které s prominutím smrdí arogancí až ke mě na hotel mě z toho vyléčilo.