-
V žádném případě nedoporučuji, 12. objednáno , přišlo potvrzení objednávky a dál ticho po pěšině. Na emaily nikdo nereaguje, telefon nedostupný.
-
Jak může fungovat obchod, který se chová naprosto neprofesionálně a ignoruje dotazy zákazníků? Zboží bylo objednáno, zaplaceno a po 11 dnech
nedoručeno bez možnosti se spojit telefonicky (telefon nedostupný několik měsíců), na odeslaný mail žádná odpověď.
Peníze nebo zboží v nedohlednu? -
Dobrý den, objednávku jsem vytvořila 19.5., platba odešla. Do teď o ní nemám žádné informace, zboží dokonce zmizelo z nabídky na webu. Zajímá mě, zda se ho dočkám... Děkuji.
-
V zadnem pripade nedoporucuji,
Objednan detsky bazen a namisto toho prijde balik s bubnovaci soupravou??? Bud ve firme delaji negramoti nebo ignoranti.
Usuzuji podle toho , ze v KRAJINE HRACEK nezabali objednany produkt a pak ani nejsou schopny odepsat na email nebo zvednout telefon...takze asi oboji..
Takze v mem pripade si ponecham '' svuj bazen'' jinak bych asi nemela zbozi a ani penize zpet na uctu!!!!
preji krasny den -
Jsem velmi zklamaná, 2. května jsem objednala bublifukovou sekačku, zboží uhradila a obdržela jen potvrzení objednávky. Telefon nikdo nezvedá, na e-mail nikdo neodpovídá.... Je to nehorázné jednání!!!
-
Bohužel nevím co si mám myslet objednávka odeslána,potvrzení objednávky bez odpovědi
po telefonickém spojení potvrzeno že objednávka byla přijata ale na email nedorazila žádná odpověď že objednávka byla vytvořena -
rk-trade: Dobrý den, balíček dnes dorazil. Děkuji za Váš přístup a zachránění situace. Hezké a klidné svátky.
-
votterka: Po urgenci a několika emailech byla situace společností napravena. Zboží odeslali znovu a dnes bylo v pořádku doručeno. Děkuji
-
Dominika: Dobrý den, zboží bylo v pořádku a v řádném termínu dodáno. Můžete mi to prosím potvrdit? Děkuji.
-
votterka: Dobrý den, již jsme spolu mluvily a zboží bylo zasláno, mělo by být doručeno v termínu před Vánoci. Za vzniklé komplikace se omlouvám a přeji pěkný den.
-
votterka: Dobrý den, již jsme spolu mluvily a zboží bylo zasláno, mělo by být doručeno v termínu před Vánoci. Za vzniklé komplikace se omlouvám a přeji pěkný den.
-
Pošlu vám pak fotku syna jak brečí u stromečku že to auto nedostal!
-
Dobrý den, zaplatila jsem zboží 11.12.2015 a stále nikde. Došlo mi potvrzení s číslem nazásilky ale na PPL ji ještě vůbec nepřebrali. Na telefon ani email nikdo nereaguje. Měli by jste prosím trochu slušnosti a alespoň odpověděli že to tedy nestíháte?
-
Zboží jsem platila 14.12. a pořád mi to píše ve stavu objednávky nezaplaceno a nevyřízeno. Na emailový dotaz, jak to s mojí objednávkou vypadá a zda zboží dojde do Vánoc nikdo neodpovídá a telefon opakovaně nikdo nezvedá již od 14.12.