Přihlásit se a přidat příspěvek
  • V žádném případě nedoporučuji, 12. objednáno , přišlo potvrzení objednávky a dál ticho po pěšině. Na emaily nikdo nereaguje, telefon nedostupný.

  • Jak může fungovat obchod, který se chová naprosto neprofesionálně a ignoruje dotazy zákazníků? Zboží bylo objednáno, zaplaceno a po 11 dnech
    nedoručeno bez možnosti se spojit telefonicky (telefon nedostupný několik měsíců), na odeslaný mail žádná odpověď.
    Peníze nebo zboží v nedohlednu?

  • Dobrý den, objednávku jsem vytvořila 19.5., platba odešla. Do teď o ní nemám žádné informace, zboží dokonce zmizelo z nabídky na webu. Zajímá mě, zda se ho dočkám... Děkuji.

  • V zadnem pripade nedoporucuji,
    Objednan detsky bazen a namisto toho prijde balik s bubnovaci soupravou??? Bud ve firme delaji negramoti nebo ignoranti.
    Usuzuji podle toho , ze v KRAJINE HRACEK nezabali objednany produkt a pak ani nejsou schopny odepsat na email nebo zvednout telefon...takze asi oboji..
    Takze v mem pripade si ponecham '' svuj bazen'' jinak bych asi nemela zbozi a ani penize zpet na uctu!!!!
    preji krasny den

  • Jsem velmi zklamaná, 2. května jsem objednala bublifukovou sekačku, zboží uhradila a obdržela jen potvrzení objednávky. Telefon nikdo nezvedá, na e-mail nikdo neodpovídá.... Je to nehorázné jednání!!!

  • Bohužel nevím co si mám myslet objednávka odeslána,potvrzení objednávky bez odpovědi
    po telefonickém spojení potvrzeno že objednávka byla přijata ale na email nedorazila žádná odpověď že objednávka byla vytvořena

  • rk-trade: Dobrý den, balíček dnes dorazil. Děkuji za Váš přístup a zachránění situace. Hezké a klidné svátky.

  • votterka: Po urgenci a několika emailech byla situace společností napravena. Zboží odeslali znovu a dnes bylo v pořádku doručeno. Děkuji

  • Dominika: Dobrý den, zboží bylo v pořádku a v řádném termínu dodáno. Můžete mi to prosím potvrdit? Děkuji.

  • votterka: Dobrý den, již jsme spolu mluvily a zboží bylo zasláno, mělo by být doručeno v termínu před Vánoci. Za vzniklé komplikace se omlouvám a přeji pěkný den.

  • votterka: Dobrý den, již jsme spolu mluvily a zboží bylo zasláno, mělo by být doručeno v termínu před Vánoci. Za vzniklé komplikace se omlouvám a přeji pěkný den.

  • Pošlu vám pak fotku syna jak brečí u stromečku že to auto nedostal!

  • Dobrý den, zaplatila jsem zboží 11.12.2015 a stále nikde. Došlo mi potvrzení s číslem nazásilky ale na PPL ji ještě vůbec nepřebrali. Na telefon ani email nikdo nereaguje. Měli by jste prosím trochu slušnosti a alespoň odpověděli že to tedy nestíháte?

  • Zboží jsem platila 14.12. a pořád mi to píše ve stavu objednávky nezaplaceno a nevyřízeno. Na emailový dotaz, jak to s mojí objednávkou vypadá a zda zboží dojde do Vánoc nikdo neodpovídá a telefon opakovaně nikdo nezvedá již od 14.12.