Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Sklad náhradních dílů


    Dobrý den, v Kovoslužbě na Dělnické, Praha 7 jsem již nakoupila několik věcí, vždy byl prodavač přívětivý a ochotný. Nyní jsem potřebovala díl k myčce moc jsem tomu nerozuměla vše vyfotila a pan skladník, který se mnou několikrát komunikoval jak mailem tak telefonicky byl vždy přívětivý a nakonec jsme vhodný díl na myčku našli díky panu skladníkovi p. Barojsal nebo Baroisal to se omlouvám nevím jak přesně a děkuji mu za jeho trpělivost, ochotu a milé vystupování což je nyní u mnohých prodavačů problém. Za to děkuji Ladrová M.

  • Obejdnali jsme vysavac, prislo potvrzeni z obchodu a abychom poslali penize, poslali jsme tedy penize a uz osm dni se nikdo neozval ohledne nasi objednavky a neodpovidaji na e-maily.

  • : Vážený zákazníku,
    dle systému vám byla v minulém týdnu zaslán nový produkt. Pokud se tak nestalo, ozvěte se, prosím, na [email protected]

  • : Vážený zákazníku,
    dle čísla objednávky dohledáme stav vaší reklamace, kolega se vám dnes, nejpozději zítra ozve.

  • Dobrý den,
    13.12.2017 přišlo objednané zboží. Jedná se o rychlovarnou konvici Russell Hobbs 21671-70 Retro Classic Noir (č.obj.: 504220762). Ještě týž den jsme zboží zabalili jelikož nebylo funkční (protékala voda teploměrem) a 14.12. poslali zpět k reklamaci. Zboží k reklamaci obdrželi 18.12. (přišla sms z pošty), ale to je tak jediné co jsme obdrželi. Obchod vůbec nekomunikuje, na email nikdo nereaguje, nechápu co je to za chování!? Dnes je to měsíc a nic. Žádný email, spam též kontroluji, telefon neberou. Obrátím se na ČOI. V žádném případě nedoporučuji tento obchod!

  • Dobrý den,
    ano, obě jsou ode mě. Přesto, že jsem vyplnil na profilu údaje, tak jsem zobrazen jako anonym. Tak jsem dnes ještě dopsal upřesňující informace.
    Kontaktujte mě na mail, uvedený v objednávce.
    Děkuji

  • : Dobrý den, obě dvě zprávy napsané během dvou dnů jsou od vás, pane Pastorku? Podíváme se na to, kde se nám proces zastavil.
    Ano, několik nespokojených zákazníků za šedesát let fungování firmy máme, je jich sice malé procento. Každý nespokojený zákazník nás mrzí a snažíme se najít individuální řešení.

  • : Pastorek Michal - obj.č. 503903299

  • Dnes je to 5 týdnů co se mi nikdo neobtěžoval zaslat peníze za vrácené zboží ve 14denní lhůtě. To bylo navíc vráceno kvůli chybě na straně obchodu, jelikož mi bylo zasláno zboží v jiné barvě. Na poslední 3 maily nikdo nereagoval, nikdo nic neřeší. Absolutně nechápu přístup obchodu, ale KOVOSLUŽBA už NIKDY VÍCE !!! Vidím, že nejsem první nespokojený zákazník a určitě ne ani poslední.... Teď se vážně nemůžu dočkat kdo a s jakou hloupou výmluvou přijde.

  • : Vážený pane Šuráni,
    Zřejmě vám byla odeslána chybná krabice. V danou chvíli doporučujeme zaslat odstoupení od kupní smlouvy, nechť nastalou situaci můžeme řešit.

  • Nejem anonym - Pavel Šuráň

  • Ve vašem e-shopu jsem 28.11.2017 objednal odsavač par Mora OP 621 W - číslo obj.503967964. Dnes mi byl tento odsavač doručen. Po rozbalení jsem zjistil, že zboží nebylo originálně zabaleno ( šňůra byla omotána kolem odsavače, chybělo ochranné balení a odsavač byl vložen v nějakém špinavém igelitovém sáčku) a bylo poškozeno. Poškození - deformovaný zadní pravý roh - bylo pod porystyrenovým krytem.
    Solidní e-shop uvede, že zboží je rozbaleno, popř. i poškozeno a adekvátně upraví cenu.
    Nevím, jestli Váš e-shop má zapotřebí prodávat takové poškozené zboží a vydávat ho za první jakost, ale s touto zkušeností si od Vás už nic nekoupím.

  • Ondřej Kříž: Vážený pane Kříži,
    dle našeho sytému byl kávovar odeslán 8.3.2017. Omlouváme se za prodlevu.

  • Minulou středu objednán kávovar Fagor. Přišlo automatické potvrzení objednávky a od té doby nic a zítra to bude týden...zboží bylo uvedeno skladem. Čekal jsem, že odeslání druhý den, maximálně ten další je dnes už u e-shopu standart. Na e-mail nikdo nereagoval. Opět lituji toho, že jsem něco objednaval přes internet. Příště si pro to raději někam dojedu, než přes týden čekat bez jediné informace o stavu objednávky. V roce 2017 bych čekal jiné služby...

  • Vladimír Hájek: Vážený pane Hájku, za balení zboží nese odpovědnost dodavatel, zaprášení nemusí být nutně znakem použitosti náhradního dílu. Omlouváme se vám za váš ztracený čas a mějte klidný den!

  • Zakoupené zboží (Manžeta pračky - MORA/GORENJE, kód výrobku 339088) nebylo nové, ale již použité, pravděpodobně vymontované ze staré pračky. Zboží jsem vrátil a dostal peníze zpět. Zbytečně ztracený čas mi ovšem nikdo nevrátil. Omluvy jsem se rovněž nedočkal.

  • Oldřich Záveský: Vážený pane Záveský,
    dotazy, prosím, směřujte přímo na výdej náhradních dílů, vaši stížnost jsem přeposlal vedoucímu.

  • Adam Románek: Vážený pane Románku,
    určitě nás zcela neomlouvá množství objednávek, které nás doslova zahltily, takže jsme veškeré síly napřeli do zvládnutí předvánočního shonu, vaši objednávku posílám k prověření.

  • 09.12.2016 jsem zboží objednal, zaplatil a nemám jedinnou informaci o stavu objednávky. Na e-maily nikdo nereaguje. Komunikace neexistuje. Prostě katastrofa.

  • Po týdnu, kdy jsem zboží objednal, zaplatil nemám jedinnou informaci o stavu objednávky. Na několik telefoních čísel je umění se někomu dovolat. Když se člověk dovolá, přehazují si ho jako horký brambor. Na emaily nikdo nereaguje. Komunikace katastrofální. Nikdy jsem nic podobného nezažil.