Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje, minimílně v mém případě.
    • Píšou skladem,ale zboží možná za tři týdny
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zaplatil jsem chybou obchodu nebo dopravce dvakrát a ještě mi přeplatek nevrátili
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Má v nabídce zboží,které už nemá na skladě-špatně vedené stránky.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Koupil jsem sprchovou zástěnu Maestro Centrale 150-160,návod na montáž byl k rohovému koutu. Těsnící guma s magnetem byla taktéž k rohovému koutu.
    Chtělo by to důslednější kontrolu.

    Reakce obchodu Koupelny-eshop.com

    Vážený zákazníku, omlouváme se za tyto nedostatky. Balení je přímo od výrobce a jednotlivé komponenty tak nelze kontrolavat, aby nedošlo k porušení původního obalu. Tyto nedostatky s výrobce projednáme, tak aby se v budoucnu neopakovaly.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • komunikaci se zákazníkem

    před objednávkou si telefonicky zjistěte zda zboží uvedené v obchodě skladem opravdu mají!!! Já nakonec po 11 dnech musel objednávku zrušit, protože jsem se nedozvěděl kdy zboží, které měli mít skladem dostanu.

    • žádné
    • všechny

    nenakupovat

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • pro mě tedy žádné
    • zdálo se mi, že má možná nižší ceny, ale zas to odpovídá kvalitě :-(
    • Nepravdivé informace o zboží v e-shopu

    Objednala jsem koupelnový doplněk, o kterém bylo uvedeno, že je skladem. Když se týden nic nedělo, ptala jsem a bylo mi řečeno, že ověřují dostupnost u dodavatele, další informace, že zboží není dostupné, přišla až za další 4 dny. (Mezitím jsem si sama přímo u onoho dodavatele zjistila, že zboží není a do Vánoc nebude)
    A v e-shopu je u tohoto zboží stále evidentně nepravdivá informace, že je zboží skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží stále nedorazilo a nikdo nás ani nekontaktoval o případném zpoždění dodání zboží. Objednávku zrušíme.

    Reakce obchodu Koupelny-eshop.com

    Dobrý den, moc se omlouváme za zádrhel v komunikaci, zásilka byla v pátek předána přepravní službě, od které Vám bohužel očividně nepřišla žádna informace o doručení. Vaše objednávka bude dnes doručena. Omlouváme se za tuto skutečnost a přejeme, že Vám bude zboží dobře sloužit.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
    • nemá přehled o stavu zboží na skladě

    Reakce obchodu Koupelny-eshop.com

    Vážený zákazníku, toto zboží nebylo na našem skladě, ale na skladě dodavatele. Telefonicky jsme Vám ověřivali stav skladu, kde jsme byli ujištěni, že zboží je skladem a připravené k expedici. Tento problém byl na straně dodavatele. Nicméně musíme se Vám omluvit, že jsme objednávku nemohli správně a včas realizovat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
    • vyskytl se problém se zbožím -poškozené ,obchod nekomunikuje nebylo avízo o dodání ani od dopravce a nebyla dodána faktura ani jiný účet

    nedoporučuji nákup doporučuji kontrolu čoi a fú

    Reakce obchodu Koupelny-eshop.com

    Dobrý den, omlouváme se za dlouhé vyřízení reklamace, nicméně čekáme na poškozený náhradní díl od dodavatele. Vaše reklamace bude vyřešena doufáme co nejdříve. Faktura je vždy součástí balení, pokud byla při přepravě, při teré zároveň došlo k poškození zboží. Pokud nebyla součástí balení, nebyli jsme o to informováni. Doklad samozřejmě zašleme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • různorodost sortimentu a ceny
    • absolutně nekomutativní přístup k zuákazníkům, nedají předem avizo o dodávce zboží-jednoho dne ráno SMS od přepravce a starejte se/musíte utéct z práce a zboží převzít/-absolutně neseriozní přístup

    zkuste a uvidíte a příště budete nakupovat jinde....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před deseti dny jsem objednal baterii a dosud mi nic nepřišlo.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží vypadlo za dobrou cenu
    • Doprava (údajně) zdarma
    • Zboží, které měli v eshopu, dodavatel už nedodává

    Přestože všude na webu, v košíku, objednávce i v mailu to tvrdilo, že doprava bude za 0Kč, tak mi nakonec bylo oznámeno, že stojí cca 300Kč

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka byla doručena opožděně a navíc chyběl důležitý díl a dodnes není a telefon mi od Vás už také nikdo nebere je vypnutý.Zklamala jsem se Vaše jednání je neseriozní.Havránková hodnotím Vás hodně záporně.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží je uvedeno skladem, ale není dostupné.
    • Po zavolání, že jeden z objednaných výrobků není dostuný (ačkoliv byl uveden skladem) jsem souhlasil s pozdějším dodáním cca 2-3 týdny, takže nejméně 3 - další část objednávky však zatím rovněž nepřišla, ačkoliv zpoždění zbývajících částí dohodnuto nebylo.

    Reakce obchodu Koupelny-eshop.com

    Dobrý den, omlouváme se za prodlouženou dodací lhůtu zboží, bohužel musíme spoléhat na informace od dodavatelů, které nemáme možnost nijak ovlivnit. Ještě jednou se omlouváme za komplikace. S pozdravem Koupelny-eshop.com