Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím o žádné
    • objednané zboží mělo být podle webových stránek skladem. Nebylo. A ani už nikdy nebude
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • když zboží nemají, vrací peníze a dobropisují 50,- Kč
    • tvrdí, že mají zboží skladem, objednáte zaplatíte a napíšou, že ho vyprodali ..

    Už nikdy, nic, ani kdyby to byl poslední obchod pod sluncem.

    Reakce obchodu Bernold s.r.o.

    Vaše recenze nás mrzí. Bohužel v danou chvíli se sešlo na stejný produkt více objednávek a došlo k vyprodání.
    Náš systém nedokázal vše tak rychle vyhodnotit. O tomto jsme Vás ihned s omluvou informovali a snažili se nastínit možnosti dodání. Termín do 2 dnů pro Vás nebyl akceptovatelný, ale jinak to bohužel nešlo.
    Platbu s opětovnou omluvou jsme Vám zaslali obratem nazpět. A ano, jako další omluvu jsme Vám zaslali 50,- kč, o čemž jsme Vás předem zpravili, a proto věříme, že i přes tuto první negativní zkušenost se k nám v budoucnu vrátíte.

  • Při reklamací sprchových dveří, které se samovolně rozsypali na krystaly, mi reklamací neuznali a paní Zemanová, která reklamací vyřizovala,byla arogantní vůči mě jako k zákazníkovi. Bylo mi řečeno, že i záruka se na sklo nevztahuje.

    Reakce obchodu Bernold s.r.o.

    Jak sama víte, velmi nás celá záležitost mrzí. Jsme ovšem přesvědčeni, že není vše tak, jak uvádíte.
    Nyní jsme s Vámi v komunikaci a intenzivně spolu tuto záležitost řešíme tak, abyste byla nakonec spokojená.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na internetu byl udán dodací termín týden. Doprava Dpd zdarma. Po odeslání objednávky termín prodloužen na 3 týdny. 2x telefonicky a opakovaně emailem jsem byla vyzýváma ke smazání negat. Recenze. Dodání zboží , které měli později naskladněno podmiňovali smazáním recenze. Nakonec to poslali Top transem a platila jsem 400 czk. V objednávce bylo Dpd zdarma.Naprosté klamání spotřebitele.

    Reakce obchodu Bernold s.r.o.

    Vaše recenze nás velmi mrzí, a to hlavně proto, že není zcela oprávněná. Omlouváme se, ale dovolíme si oponovat.
    Zboží si u nás objednal Váš manžel a s ním bylo také vše k jeho spokojenosti komunikováno, a to hned od začátku objednávky, a manžel s tím neměl žádný problém.
    Ano, bohužel jste si objednali koupelnový žebřík v době, kdy měl výrobce o prázdninách celozávodní dovolenou, a proto se to celé o 2 týdny posunulo, s čímž objednatel/manžel souhlasil.
    Dále pak není pravda, že doprava na toto zboží je službou DPD a navíc zdarma. Tuto službu jste si zadali Vy s tím, že bylo vysvětleno, tak jak je u tohoto velkého produktu uvedeno (jde o paletovou přepravu, zboží má 2 m a váhu 26 kg), že doprava ke klientovi je možná pouze jinou spediční službou za příplatek.
    Nelze v tomto případě tedy vybrat DPD zdarma (kdy se jedná o balíčkovou přepravu). S tímto byl manžel také ihned po objednání obeznámen, a dle jeho slov si byl toho vědom, že služba bude stát 400,- kč, a že to půjde službou Toptrans, ne DPD.
    Takto to také uvádíme u daného produktu viz poznámka hned pod cenou zboží velkým písmem.
    Pro vylepšení nyní pracujeme na zlepšení našeho systému. Nicméně byla hned nabídnuta možnost dopravy zdarma, kterou jste odmítli, vše máme písemně stvrzeno.
    K žádnému klamání spotřebitele, jak Vy píšete nedošlo, ani nedochází. Není v našem zájmu, abychom se obohacovali o 400,- kč a měli zbytečné nepříjemnosti s klienty
    Ano, nabídli jsme Vám dodatečnou slevu při smazání recenze, i když jsme se s manželem domluvili jinak, s čímž byl on spokojen. Bohužel Vy jste tuto možnost odmítla a napsala recenzi.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

    • Chcete hodnocení a zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Bernold s.r.o.

    Dobrý den, Vaše hodnocení nás mrzí. Byli jsme domluveni na termínu, který jste odsouhlasil. Proto nyní nechápeme, proč jste hodnotil. Po této recenzi jsme Vás informovali, že žádosti o hodnocení nerozesíláme my ale nezávisle Heuréka. Toto my neumíme ovlivnit, kdy pošlou žádost o hodnocení. Nemusíte hodnotit ihned, když dostanete žádost o hodnocení do e-mailu. Jak jsme Vás také informovali, hodnotit můžete až po doručení zboží, kdy jste nám nakonec potvrdil, že jste byl s nákupem spokojen a vše klaplo dle domluvy.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

    • Týden po skladové objednávce a zboží nikde

    Reakce obchodu Bernold s.r.o.

    Vážený zákazníku, Vaše recenze nás velmi mrzí. Vždy se snažíme, abychom co nejrychleji a nejkvalitněji zákazníkovi vyhověli.
    V době Vaší objednávky objednané zboží opravdu skladem nebylo, čerstvě se vyprodalo, a čekali jsme na nové. O tomto jsme Vás informovali, a za 2 dny se zboží odesílalo na Vás. Za zpoždění se ještě jednou omlouváme.
    Snažili jsme se Vás kontaktovat, na naše emaily, telefonáty jste ovšem již nereagoval.
    Doufáme, že v budoucnu náš e-shop znovu navštívíte.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    18.6.2022 jsem objednal akumulační nádobu Dražice, dodací lhůta 5 týdnů. Po několika urgencích jsem se 23.9. dozvěděl, že zboží letos vůbec nedodají. :-(

    Reakce obchodu Bernold s.r.o.

    Vaše recenze nás velmi mrzí. Hlavně když všichni zainteresovaní vědí, jak to s Dražicemi již rok je a jak to další bude, situace je katastrofální. Objednávky již nepřijímají měsíce a staré takto ruší. Bohužel jsou věci, které nejsme schopni vůbec ovlivnit, vyrobit to bohužel neumíme. Omlouváme se, ale za toto my opravdu nemůžeme.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nemaji to tam

    Reakce obchodu Bernold s.r.o.

    Mrzí nás, že jsme Vám nebyli schopni dodat položku, kterou již výrobce nedodává. Tuto informaci jsme Vám s omluvou sdělili ihned po Vaší objednávce a nabídli cenově dostupnější náhrady k okamžitému odeslání, a to vč. slevového kuponu na další nákup jako omluvu za nedopatření. Na toto jste nám již bohužel neodpověděl, tímto se za situaci ještě jednou omlouváme.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Tvrdi ze zbozi maji skladem i kdyz to tak neni. Na jejich strance stale vypada skladam I po tom co jsem kvuli tomu objednavku zrusil a zbozi je dostupne az po nekolika tydnech.

    Reakce obchodu Bernold s.r.o.

    Vaše recenze nás velmi mrzí. Ovšem jak jste si ještě před objednáním ověřil, že výrobce bohužel zboží nemá a nemá nyní ani z čeho vyrábět. Proto se termíny ihned posunuly na několik týdnů. Na trhu s plechy jsou bohužel problémy, nejsou, nebo extrémně zdražily atp. Bohužel dostupnosti čerpáme z informačního systému výrobce a ten na toto reagoval pozdě. Nezbývá, než se opět omluvit. Ale sám jste zjistil, že ta situace není jednoduchá. Snad k nám v budoucnu opět zavítáte…

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • celkem dobré ceny
    • doprava zdarma
    • dlouhé termíny dodání
    • oddalování termínů dodání oproti původnímu

    Reakce obchodu Bernold s.r.o.

    Vaše recenze nás velmi mrzí, obzvlášť v této složité době. Byl jste informován, že dodací lhůta z firmy Novaservis bude 2 dny… Bohužel nikdo nemohl předpokládat, že dodavatele na několik dní vyřadí z provozu Covid, který nyní řadí bohužel všude v plné síle. O prodloužené lhůtě jste byl s omluvou informován, a pár dní navíc jste odsouhlasil. Navíc Vám byla nabídnuta možnost omluvy jejich obchodního zástupce s vysvětlením situace. Vaše rozčarování ale chápeme, původní termín dodržen nebyl. Přijměte prosím ještě jednou naši omluvu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zadna komunikace se zákazníkem

    Reakce obchodu Bernold s.r.o.

    Objednávku jste učinil ve čtvrtek v podvečer, následující den jste byl informován e-mailem a poté i v úterý, bez reakce.
    Bohužel Vám emaily spadly do spamu, a to jste zjistil až poté, co jsme Vás za další den na základě Vaší recenze zatelefonovali, nicméně to jste již měl zboží na cestě k Vám.
    A jak jste nás poté informoval, vše dobře dopadlo. Jako omluvu za nedopatření jsme Vám zaslali zpět cenu dopravného. Věříme, že nám do budoucna zachováte opět přízeň, děkujeme za objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouha doba dodání....nevhodna pro e-shop. Vhodna mozna pro velko odberatele a vetsi planovane objednavky. E-dhop pro malodberatele a verejnost rafeji zrušte...nikdo nebude cekat az dorazi za tyden zbozi ze skladu v Praze, kdyz vy expedijete z Ostravy. To je peinejmensim podivne a nevhodne.

    Dlouha doba dodání....nevhodna pro e-shop. Vhodna mozna pro velko odberatele a vetsi planovane objednavky. E-dhop pro malodberatele a verejnost rafeji zrušte...nikdo nebude cekat az dorazi za tyden zbozi ze skladu v Praze, kdyz vy expedijete z Ostravy. To je peinejmensim podivne a nevhodne.

    Reakce obchodu Bernold s.r.o.

    Vaše recenze nás velmi mrzí, a ještě jednou se za to omlouváme. Bohužel jste objednávku učinil v novoroční době, kdy ještě nikdo nefungoval, a sedátko bylo u nás vyprodáno. Nicméně o celé záležitosti jste byl obratem informován a obeznámen, abyste se rozhodl, jak s tím naložíte.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    až 3 den po objednání mi zavolali, že zboží bude skladem až za 6 týdnů, i když na stránkách bylo uvedeno že je skladem.

    Reakce obchodu Bernold s.r.o.

    Dobrý den, Vaše recenze nás velmi mrzí, ale na kartě u radiátoru, který jste objednal jste měl a stále máme uvedenou dostupnost a to "na dotaz". Dostupnost jsme Vám u výrobce prověřili a sdělili 6 týdenní dodací lhůtu. Ano, máte pravdu, že jsme Vám informaci poslali až třetí den, když počítáte, že jste objednávku učinil první den večer. Bohužel výrobce nám odpověděl až druhý den a za to se omlouváme. I při sebevětší snaze nejsme, ale schopni ovlivnit termíny výrobců. Doba je ve stavebnictví velmi komplikovaná. Chápeme, že toto slyšet nechcete, ale věřte, že se snažíme maximálně uspokojit požadavky zákazníků a dodávat zboží v co nejkratším termínu.