Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlost,platba při převzetí,platba kartou
    • žádné

    doporučuji velký výběr,dobré ceny

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • žadné

    vse ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velký výběr, rychlost,dobrá komunikace.
    • O žádných nevím.

    Doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Skutečně maximální ochota.
    Obchod mohu vřele doporučit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše proběhlo rychle, bez problémů.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • -

    Dobrý obchod

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Není možné platit kartou.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Mohu porovnat zboží a ceny. Toto v kamenném obchodě není možné, sortiment není tak velký.
    • žádné

    Doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zbytečně zasíláno mnoho nesmyslných emailů..

    Velmi dlouhá dodací lhůta i přesto,že zboží bylo skladem..

    Reakce obchodu Koupelna-snů.cz

    Dobrý den.
    E-maily, které zákazníkům zasíláme, nejsou v žádném přemrštěném množství. Konkrétně Vy jste dostal čtyři e-maily, které pouze reflektovali stav Vaší objednávky (po odeslání objednávky vám přišla automatická kopie - souhrn objednaného zboží; následně jsme zaslali e-mail s údaji pro platbu předvodem; pak následovalo oznámení o přijmutí platby a vyřizování objednávky; a nakonec jste obdržel informace o odeslání zásilky s číslem balíku).

    Tyto e-mailové zprávy jsou základem komunikace se zákazníkem, aby vždy věděl, v jakém stavu je jeho objednávka.

    Delší dodání bylo jednak způsobeno platbou převodem, o čemž jste byl informován dopředu. A za zdržení při dodání zboží (+2 dny navíc) jsme se Vám omluvili v posledním e-mailu, avšak toto nebylo způsobeno na naší straně, nýbrž u dopravce.

    Pěkný den.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • skvělé zboží, dobrá komunikace
    • žádné

    Kvalitní obchod s kvalitním zbožím a komunikací.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velká spokojenost,rychlé vyřízení objednávky.Doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Parádní výběr a kvalita
    • Strašná ochota a komunikace s dopravou

    Už bych si tam asi neobjednala kvůli dopravě Geis

    Reakce obchodu Koupelna-snů.cz

    Dobrý den, pokud byl nějaký problém s dopravou,mohla jste nás kontaktovat a mohli jsme pomoci problém vyřešit. Nicnémě jsme vaše zboží expedovali již následující den po potvrzení objednávky, o čemž jste také byla informovaná. Takže vaše nízké hodnocení našeho obchodu kvůli dlouhé dodací lhůtě není oprávněné. Máte možnost podat stížnost na dopravce. Pěkný den.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • široká nabídka zboží
    • přehlednost web. stránek
    • poněkud dlouhá čekací doba na dodávku zboží

    Reakce obchodu Koupelna-snů.cz

    Dobrý den, delší dodací doba byla ovlivněna platbou předem, kterou jste si zvolila. Nicméně od přijetí vaší platby jste měla zboží již za 4 dny doma, což je v souladu s našími obchodními podmínkami. Pěkný den.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vše je již výše uvedeno.
    • Jednoducá komunikace s objednávkou
    • Příznivá cena a kvalita výrobku.
    • B E Z E S L A B I N.

    Jednoduché objednání a příznivá cena.

    Minulý e-shop mě velmi zklamal,nebyl schopen za 2 měsíce dodat požadované zboží i přes telefonické urgence.

    Váš e-shop mi zboží dodal od dne objednávky do 7 dnů.Což hovoří za vše!!!!!!!!


    Vřele doporučuji dalším zájemcům u Vás nakoupit.

    Reakce obchodu Koupelna-snů.cz

    Dobrý den, těší nás Vaše pochvala a věříme, že opět u nás nakoupíte. Pěkný den.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    super kvalita

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zásilka do ruky
    • Žádná ztráta času při nákupu zboží
    • Nedá se prohlédnout a vyzkoušet funkčnost

    Když víte co chcete a máte obrazotvornost, tak doporučuji

    Reakce obchodu Koupelna-snů.cz

    Dobrý den. Ano, prohlédnout a vyzkoušet si zboží je bohužel nemožné u jakéhokoli internetového obchodu. Nicméně vždy máte tu možnost, nevyhovující zboží do 14 dnů vrátit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vpořádku jak má být

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • šetření časem
    • přehledný výběr

    Jsem spokojená, nemám žádné negativní připomínky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Spolehlivost, rychlost,výborná komunikace.

    Vřele doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Široký sortiment zboží.
    • Zboží, které již není skladem je na stránkách označeno "skladem".
    • Méně přehledné webové stránky.
    • Zboží nebylo doručeno v původním obalu.

    Obchod jsem si vybral protože měl skladem poličku Nimco Bormo. Jednu takovou jsem měl již nainstalovanou ve svém interiéru, potřeboval jsem sehnat přesně ten samý model.

    Byl jsem kontaktován ohledem dostupnosti, jelikož, navzdory informaci na webových stránkách, zboží již nebylo skladem. Komunikace proběhla rychle a bez problémů. Zboží bylo naskladněno v průběhu týdne.

    Polička mi nebyla doručena v původním obalu (pravděpodobně vrácený kus, nebo kus v poškozené krabici). Naštěstí obsah byl kompletní a nebyl poškozen. Nevím, jestli je to chyba obchodu, nebo dodavatele, ale jako zákazník bychom měl být na tuto skutečnost upozorněn předem.

    V obchodě jsem nakupoval poprvé a zřejmě také naposled. Nicméně, i přes uvedené nedostatky, nevidím důvod proč tento obchod nedoporučit.

    Reakce obchodu Koupelna-snů.cz

    Dobrý den, veškeré zboží NIMCO máme skutečně skladem. Je tím myšlen externí sklad, ke kterému má přístup více odběratelů a ze kterého jsme schopni zboží ve lhůtě do maximálně 5ti pracovních dní expedovat k zákazníkovi. Čili je to zcela v souladu s našimi obchodními podmínkami. Pravděpodobně jste tedy chybně pochopil náš informační e-mail.

    Co se týče rychlosti vyřízení Vaší objednávky... Zboží bylo odesláno za 3 dny od výzvy k úradě platby převodem (výzva byla zaslána následující den od vaší objednávky), a platba na účet také chvíli trvá. Každopádně to ale bylo v limitu naší 5ti denní dodací lhůty.

    Vaši objednávku si pamatuji. Zboží mělo původní obal a nejednalo se o vrácený výrobek. Avšak křehká polystyrenová výplň dopravou ze skladu utrpěla takové poškození, že bylo potřeba ji buď slepit páskou nebo zcela nahradit něčím jiným (například drtí ze skartovačky). Ano, toto by mohla být JEDINÁ VÝTKA na průběh objednávky, bohužel ale není v našich silách zajistit náhradní originální obaly. Tudíž to řešíme tak, aby zboží bylo dostatečně ochráněno a neutrpělo při převozu poškození.