Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vážená pane Licartovsky. Výrobek neodcházel od výrobce, ale z našeho skladu, nechápu kde stále berete informaci, že byl poslán od výrobce, když jsem vám jasně řekl, že ho máme skladem. Co se týče obalu, byl to originální obal společnosti, zboží bylo dáno do další ochranné krabice, aby se nepoškodilo. Deformace krabic je běžná, to ale přeci neovlivňuje kvalitu výrobku. Ve vašem případě bylo zboží vráceno, za - dle vašeho názoru - nedostatečnou kvalitu jsme se omluvili a vrátili Vám peníze. A co se týče vašeho odeslání, zboží jste poslal bez dotazu na fakturační adresu, já poté volal na danou poštu a zařídil přeposlání k nám, za což jste následně poděkoval. Netvrdím, že jste balík poslal na adresu výrobce, ale na fakturační adresu firmy, kde nikdo fyzicky nefunguje. Toť vše, co jsem napsal, takže opravdu píšu jen to, jak se situace stala. Vy to vidíte jinak. Jen je mi líto, že jste hned ohodnotil obchod jako nedoporučuji, přestože jsme vám max. vyšli vstříc. Ale chápu, že toto občan České republiky prostě nehodnotí.

  • Dobrý den, protože v recenzích už nemůžu reagovat na vaší odpověď, píšu sem do diskuzí už jen pro to, že ze mě děláte hlupáka. To, že výrobek byl odeslán od výrobce je přece pravda. Byl jste s kvalitou obalu a výrobku přímo seznámen? Nebyl! Moje pocity jsou oprávněné. Vaše zboží NEBYLO ORIGINÁLNĚ ZABALENO, nepravdu píšete vy. Bylo to zabaleno a posláno asi tak pětiletým dítětem, krabice výrobku (ne převozní) byla částečně zdeformovaná stejně jako přidané krabičky se zdroji. Samotné světlo bylo na chromované části poškrábané. Takže ano, s tímto kusem výrobku už se nějaké věci děly. A pravděpodobně jste asi výrobek ani nepřebíral, jinak byste takovou věc nenapsal. To, že byste zboží svezli, je od vás vstřícný krok, který teď nemůžu posoudit. Mohli, ale také nemuseli. Ve smluvních podmínkách je to na účet kupujícího. Další váš výmysl, výrobek sem poslal na VAŠÍ uvedenou adresu, nevím, proč bych to posílal vašemu dodavateli. Já to koupil u vás! v eshopech kupuji pořád, a tohle je v podstatě první moje negativní recenze vůbec, která mě i trochu mrzí. Pochvalu máte za výbornou komunikaci při objednání a rychlé vrácení peněz. Prostě příště zvolím jiný obchod. Licartovsky

  • Vážený pane Hagane,

    jak jsem Vám již psal emailem a zde na Heurece, tak lživě uvádíte, že u zboží bylo psáno skladem. Zboží Jolly Lebon je a vždy bylo dodáváno na objednávku do 20 dnů, jak je také uvedeno na našem webu. Zboží jste objednal 12. prosince, mělo Vám být dle informace od nás dodáno na začátku ledna, což je standardní lhůta. Skrze Vánoce výrobce nepracuje (stejně asi jako vy ne), ale přesto lhůta odpovídala standardu a zboží mohlo být dodáno.

    To, že si nečtete podmínky, tj. objednávka LEBON se řeší dopravou LEBON, kde je jasně uvedena platba předem, to bohužel není chyba na naší straně. Více pro označení platby udělat nemůžeme.

    Z Vaší strany nedošlo k vůbec žádné odpovědi na náš email, odpověď je vždy slušnost a to i na straně zákazníka. Proto prosím o našem obchodu nešiřte nepravdivé a lživé informace.

    Děkuji.

  • Je smutné jak pan Hrabáň zkresluje a svou nedůtklivostí a nekritičností uráží vlastní zákazníky. Poté co jsem si přečetl jeho reakci na serveru Heuréka a jeho reakci ve svém mailu pak musím konstatovat, že je mi ho líto. Namísto, aby se omluvil, my ještě vnucuje své polopravdy a lži. Pána Hrabáně Koupelna snů neměla zboží skladem jak původně inzerovala, nebylo by dostupné ani ve dvaceti denní lhůtě jak mi tvrdila později, chtěla jej zaplatit předem a teprve poté by jej snad objednala u výrobce a ač jsem požadoval zboží dobírkou a jako takové bylo objednáno chtěla potvrzení objednávky bez jakéhokoliv důvodu, poté pošle fakturu a poté... o tom, že mou objednávku jednostranně stornovala jsem se dozvěděl až 27.prosince, tj dva týdny po objednání.
    Objednávám a nakupuji na internetu běžně až pravidelně, leckdy se stane, že některý menší e-shop náhle zjistí, že zboží nemá skladem, ale že je dodá později. nepochybně si nemůže dovolit větší skladovou zásobu a jeho konkurenční výhodou je zejména cena avšak úroveň komunikace u takového prohřešku je úplně jiná než u paně Hrabáně. K téměř všem nákupům se později vyjadřuji a proto se považuji v souladu s označením Heuréky za "Prověřeného zákazníka". Útok pana Hrabáně je smutným vyjádřením jeho obchodních schopností.
    Pro úplnost přikládám chronologicky seřazenou korespondenci s panem Hrabáněm týkající se mé objednávky:

    Koupelna snů ([email protected])
    Koupelna snů :: Objednávka
    13. 12. 2012, 13:25:11
    Komu: [email protected]

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši objednávku. Zboží Lebon Jolly L2 v bílém lesklém laku bude dostupné 7. ledna 2013, kdy také můžete být expedováno.

    V dalším emailu po potvrzení Vám zašleme fakturu k úhradě tohoto zboží dle obchodních podmínek, poprosím jen o potvrzení, že se bude fakturovat
    na firmu: Modela, spol. s r.o.

    Ihned po uhrazení předána objednávku společnosti LEBON.

    Velice Vám děkuji a přeji hezký den
    Mgr. Martin Habáň | Koupelna-snu.cz

    (pozn. bez odpovědi z mé strany)

    ---------- Původní zpráva ----------
    Od: Koupelna snů <[email protected]>
    Datum: 27. 12. 2012
    Předmět: Koupelna snů :: Informace k objednávce

    Vážený pane Hagane,

    Heureka.cz nám zaslala Vaše hodnocení našeho eshopu. Nevím, proč jste vůči našeho eshopu tak negativistický. Na našich stránkách bylo jasně napsáno, že zboží je dostupné do 20 dnů, nikde jsme nepsali, že zboží je skladem. Navíc na náš email, který k Vám byl zaslán následující den po objednávce nebylo reagováno, takže objednávka byla stornována.

    Uvažujte laskavě prosím příště nad svými vyjádřením, nakonec po naší reakci je to spíše Váš obrázek než náš.

    S pozdravem
    Mgr. Martin Habáň | Koupelna-snu.cz

    milan hagan ([email protected])
    Re: Koupelna snů :: Informace k objednávce
    Dnes 27. 12. 2012, 11:56:51
    Komu: [email protected]

    Dobrý den.

    Myslím, že Vaše reakce osvědčuje, že moje hodnocení, jakkoliv tvrdé, je správné.

    Zboží, které jsem si řádně objednal jste stornovali ač ve svých obchodních podmínkách nemáte nic o tom, že budete žádat potvrzení objednávky, požadovali jste platbu předem ač jste přijali objednávku s dodáním zboží dobírkou, a ani Vámi dne 13.12.2012 tvrzený termín dodávky 7.ledna 2013 rozhodně neodpovídá tomu, že zboží dodáte do 20 dnů jak nyní inzerujete, právě proto, že očekáváte potvrzení bez ohledu na to, zda mám či nemám čas se věnovat mailování s Vámi. Kdybych se stejně jako Vy choval ke svým obchodním partnerům už bych dávno nic nevyráběl a neprodával.

    Krom toho na Vašich stránkách je sice dnes napsáno, že zboží je dostupné do 20 dnů, ale původně tam bylo "skladem".

    Zdravím
    Dr.Milan Hagan

    PS: Rozhodně trvám na svém hodnocení NEDOPORUČUJI, pokud zboží můžete získat jinde za srovnatelnou cenu.