Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí široký sortiment tváří se, že vše je skladem a ihned k dodání. Potvrdili ovjednávku a po týdnu Vám zavolají, že dodavatel zboží již do konce roku dodávat nebude. Objedával jsem 4 týdny před Vánocemi jako vánoční dátek

    Nedoporučuji, protože nemáte žádnou možnost si při objednání ověřit, jestli je zboží skladem, resp. nezavolají Vám následující pracovní den, že zzboží není.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podává lživé informace, majitelka volá z auta s informací, že právě jede na nákup zboží do zahraničí. Za týden objednávku zruší s tím, že zboží dodavatel nedodal. To nějak nesedí!

    Nejlevnější cena na internetu neznamená kvalitní služby!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Předem jsem zaplatil celou částku s tím, že zboží je ihned k dispozici, ale čekám na něj již celý měsíc.

    Nespolehlivý obchod - vyhněte se obloukem!!!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • cena
    • zboží nemají na skladě, musí ho objednat a tím se oproti konkurenci příliš prodlužuje doba dodání

    cena není všechno ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nizka cena
    • nepravdiva dostupnost vyrobku - uvadene zbozi "skladem", ale ani 11. den od objednani nemam zbozi dorucene.

    objednal jsem zbozi La Prairie pres heureka uvadene "skladem" kvuli vyhodne cene. operatorka mi volala, ze zbozi bude za cca 10 dni. ptal jsem se proc uvadi na strankach skladem, odpovedela mi, ze to skladem u La Prairie neuvadi a at pockam, ze dostanu nejake vzorky. Tak jsem jim poslal printscreen z eshopu, nasledne se dostupnost u vyrobku zmenila na "na dotaz". 10. den od objednani jsem psal do eshopu email jaky je stav objednavky, bez odpovedi. Zbozi stale nemam. Tady uz nakupovat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo označeno "Skladem", nicméně den po objednání mi z obchodu volali, že zboží nemají. Přislíbili ale dodání do konce následujícího týdne. Poté se již nikdo neozval a tak jsem musel já zboží urgovat. Dosud nebylo dodáno nic!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Komunikace

    Nakupujte jinde

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • lže

    dejte si pozor, lžou o tom, že zboží mají k dispozici, tahají vás více než týden za nos a pak se vám snaží nabídnout něco jiného; je to trapné a otravné

    • žádné
    • termín dodání

    Klasický garážový e shop. Při objednání Vše skladem, levné , dopravy zdarma - po objednání zboží skladem není a termín dodání nejasný.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • -
    • -

    -

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouhé dodací lhůty

    Je třeba se o svů zaplacený nákup hlásit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • O něco lepší ceny jinak NIC.
    • Nehorší zkušenost s eshopem za posledních 31 let, co jsem na světě.
    • Naprostý amaterismus od webových stránek až po dodání zboží. To, že paní sice volá klientům je hezké, ale absolutně se to neodráží kvalitu služeb.

    V tomhle eshopu nic nefunguje jak by mělo:
    Nemají přehledné webovky, neaktualizují skladové zásoby (i když po vás chtějí, abyste objednávali jen zboží skladem), parazitují značky, neoprávněně nakládají s osobními údaji, nejsou schopni doručit zboží tak, jak chcete...

    Pár detailů z mého prvního a posledního nákupu u nich:


    1. Na stránkách upozornění, že si máte objednat jen zboží skladem. Uděláte to. Druhý den volá paní, že zboží nemá, jede pro něj a bude do týdne. Ani nezvládají aktualizovat stránky.

    2. Objednáte si Bottega Veneta Knot 75 ml EDP + kosmetická taštička. Přijde vám Botega Veneta Knot 75 mli EDP, ale kosmetická taštička Ginevchy. To je jak z vietnamského tržiště s fake zbožím. Předpokládám, že by to neudělalo radost ani jedné značce. Do Holešovické tržnice vedle stánku Nhu Ghonga by to sedlo, ale hrát si na e-shop?

    3. Objednáte zboží jako dárek. Uvedete výslovně, že to je překvapení a zvolíte doručení kurýrní službou (takže musíte kromě svých kontaktů vyplnit i telefon pro obdarovanou, aby ji kurýr mohl zavolat, že je na místě). Co udělá kosmetický svět? Ověří telefonicky objednávku, ale zavolá na číslo toho, koho chcete překvapit s tím, že zboží není a bude za týden. To, že pak paní volala i mně a ani ji nenapadlo se omluvit nebo na to nějak upozornit se prostě nestalo. Ani ji nedodje, že by to měla udělat.

    4. Blíží se dodání zboží a ejhle, místo PPL se mi e-mailem ozve Česká pošta, že bude tehdy a tehdy doručovat zásilku. Jen dodám, že SMS se stejným textem odešla i přítelkyni. Trochu to překvapí, když jste si ojednali jinou dodací službu. Zkontroloval jsem to na webu pošty a ona to byla zásilka úplně pro někoho jiného a to i smožností změnit místo doručení (což jsem neudělal).
    Tak kontaktujete kosmetický svět, kde vám paní i její dceruška tvrdí, že to není možné a i když jim posíláte e-maily, tak jim prý nechodí (že by to nějak řešily, to ani náhodou).
    Pominu-li to, že s mými osobními údaji nakládaly dámy tak, že je bez oprávnění předalí České poště (ještě zvažuji, že dám podaní k UOOU a ŽU na Českou poštu, že mě neoprávněně spamují e-maily a přítelkyni SMSkami; to aby v Kosmetickém světě pochopili, že dělat business na tržnici a v on-line světě je trochu rozdíl), tak nejsou vůbec schopny řešit vzniklé problémy (které způsobí sami).
    ...a jak to dopadlo: odpoledne přišel e-mail a přítelkyni SMS od PPL, že druhý den budou doručovat.

    5. Tohle jsou prostě jeden velký omyl: KOSMETICKY SVĚT

    Reakce obchodu KOSMETICKÝ SVĚT

    Dobrý den, ještě jednou se Vám omlouváme za nedopatření s kontaktem Vaší přítelkyně a kontakt prostřednictvím České pošty. Chápu Vaše rozhořčení a věřte, že je nám velmi líto vzniklé situace. Děkuji za pochopení
    Květoslava Brožová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dlouhá dodací lhůta

    nejsem si jista, zda zboží již zaplacené dostanu

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Nemá zboží na skladě

    Špatný

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Výhoda měla být že je to kousek od domu a včasné dodání, protože zboží bylo skladem. Nebylo tomu tak, takže výhody ŽÁDNÉ
    • komunikace. V pátek před Vánocemi objednáno- mělo to být skladem. V pondělí večer telefon, že to není. Mohl jsem to koupit dráž nebo dál od domu, ale díky tomuto obchodu jsem neměl šanci. V pondělí večer už nic objednat do Vánoc nešlo..

    Pokud zde chcete nakupovat, prověřte si telefonicky dostupnost, informace o zboží mohou být klamavé. Já obchod nedoporučuji, zkazil mi dárek na Vánoce. Jsem momentálně zaujatý a proto moje hodnocení nemusí být objektivní.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace a potvrzeni nákupu po telefonu.
    • Zboží mi nedorazilo - buď je chyba na straně obchodu nebo na straně posty ... Zboží však nemám!

    Prozatím nedoporučuji, jelikož zboží pořad nemám, přesto, ze mi bylo slibeno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednání 5sprchových gelů,(3150Kč) u kterých je dodnes uvedené že jsou skladem,mi po dvou dnech volala paní že skladem nejsou a budou až za týden,od té doby nikdo nezavolal ani gely neposlal.Až se příště budou eshopy zlobit,kolik věcí se jim vrací nepřevzatých,neměly by se divit.Zboží jsem už objednala u 4eshopů,všude dodání do tří dnů,nepřišel ještě žádný.Na ojebávky ve stylu skladem máme jeden kus,víte,to proto se vám zobrazuje že je skladem,nebo právě ted jsem prodali poslední kus,ještě se stránky neaktualizovaly nebo skladem ho opravdu máme,ale u dodavatele,a ty tři dny má on na to je odeslat,k nám přijdou během týdne...jsem už zvyklá,ještě je potřeba aby si zvykly obchody na to,že se jim prostě zboží bude po tomto vyčerpávajícím procesu vracet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zvláštní finta, nabídnu nejlevnější cenu na trhu a když se na ni zákazník chytí, řeknu mu, že zboží nemám a nabídnu mu jako variantu zboží, které odpovídá ceně ostatních prodejců. Považuji toto jednání za neseriozní

    • Reklamuje výrobky ,které není schopen včas dodat!

    Nedoporučuji.Po deseti dnech se stále nic neděje.

    Reakce obchodu KOSMETICKÝ SVĚT

    Je nám velmi líto, ale bohužel jste si vybrala produkt u kterého je na našich webových stránkách uvedeno nedostupné. Na to jsme Vás ihned upozorňovali informačním emailem. Bohužel zatím se nám Vámi poptávaný produkt naskladnit nepodařilo, v opačném případě by jsme Vás o dostupnosti ihned informovali. Děkujeme za pochopení Kosmetický svět