Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zkušenost strašná, jako s posledním "noname" eshopem. Objednávka jedné knížky, kterou údajně mají skladem na několika prodejnách, odeslána a uhrazena v neděli. Dodání slibované do dvou dnů. Místo toho týden neměnná hláška o kompletaci zásilky, na infolince 3 dny v kuse ujišťování, že už je to na vyskladnění a jen se čeká na odvoz Zásilkovny, přitom se nedělo vůbec nic. Po týdnu pořád kniha, která byla myšlena jako dárek, někde v prostoru. Po cca 20 objednávkách na e-knihy jsem zkusil jednu fyzickou a už nikdy se sem nevrátím.

  • Objednávku přes internet jsem zrušila, protože chtít nějaké "dobírkovné" 49 Kč za osobní vyzvednutí na prodejně a platbu kartou je prostě nesmysl. Jako proč? Co to je za poplatek? Hlavně rejžovat na všem, co to jde, že jo? Tak si to nechte.

  • S kosmasem jsem skončil, cena na e-shopu 450,- a když si člověk rezervuje knihu na prodejně, hned je to za 500, jako proč? Za to, že k vám zajdu a vy mi podáte knížku? Na to zapomeňte, radši objednám na knihy Dobrovský, tam je to bez poplatků. .... a to tam ještě máte napsáno, doprava zdarma... Zloději!

  • Toto knihkupectví určitě NE
    objednávka knihy která je údajně skladem. Zaplacená a rezervovaná na prodejně. Byla jako dárek. Předpokládaná doba doručení 14.2.2020. A ejhle, platba je sice včas, ale kniha není. A vysvětlení? Oni to prý občas neodhadnou mají toho hodně a tak to pošlou o den dýl povídala paní na telefonický dotaz. To je opravdu vysvětlení. Takže pojďte, budeme Vám lhát, zaplaťte a pak si počkejte. Pokud by e-shop nesliboval, že kniha bude 14.2. na pobočce, neobjednal bych ji. Vlastně já už u Kosmasu prostě neobjednám po této zkušenosti nic.

  • Občas se zadaří, tak nakoupím výhodně. Zpravidla k nějakým relevantním účelům, narozeniny apod.
    V Ostravě raději nenakupuji v nákupních centrech, kde může lovit své oběti kuplířka s rakouským pasem.
    Z Radvanic jsme se přemístili kvůli závadové psychopatické osobě která neumí nic kromě intrikování a pomluv, a manipulace s lidmi, a šíření lží a nepravd o druhých s cílem je poškodit. Trestná činnost této 65 ti leté kuplířky a podvodnice, manipulátorky a prolhané intrikánky, jménem Vera Nussm., s poruchou chování, zasahuje nejen na katastr Ostravy. Kromě toho že při jízdě autem neustále telefonuje,porušuje dopravní předpisy, je rozhazovačná, a z peněz které vydíráním získala z exmanžela, se živí už 30let!V Ostravě je až moc dobře známá svou intrikánskou primitivní povahou, tato vyučená šička se snaží infiltrovat do blízkosti lidí a zneužívat jejich důvěry pro své nekalé záměry, a také nastrčení těchto osob jako bílé koně do bankovních nebo jiných daňových podvodů, případně do obchodů s lidmi. Varujeme před návštěvou zvláště zařízení Sarezy, kde se pohybuje na wellness centru, pak na OC Karolína, Avion, případně ve FM v nákupních centrech a po celém regionu MS kraje. Magistráty většiny obcí o její zhoubné závislosti škodit lidem ví! Padly pokuty i pro její přisluhovačky a přisluhovače:(

  • Nechápu,když si u Vás objednám knihu a máte napsáno,že na vaší prodejně je vyzvednutí zdarma,tak proč při objednávce k tomu přirazíte 49 korun,což je více jak když to pošlu na zásilkovnu.Ujasněte si to.

  • Na stránkách mají expedice do 2-3 dnů. Všech 12 knih co jsem objednal 22.12.17 měli skladem, ale jakmile jsem kartou uhradil částku, najednou 2 knihy skladem nebyly a objednávka dojde vcelku 2.1.18.

    Škoda, každý měsíc objednávám desítky knih, zbytečně jste přišli o zákazníka, protože jste lháři.

    Má poklona, David

  • Jsou docela drazí a slečna ve výdejně na Florenci se tvářila poněkud povýšeně. Pokud si dobře vzpomínám, už posledně tomu bylo podobně. Takže příště definitivně zamířím jinam.

  • To: Tomáš Dvořák
    Ano, pane Dvořáku, děkujeme za Vaši hodnotnou informaci, u hodnocení knihkupectví Váš příspěvek jistě všichni uživatelé ocení, alespoň tedy že jste se naučil psát, když už ne číst ;-)

  • Knihy nenakupuji nikde jinde. Nemám důvod.

  • Na stránkách mají psáno, že knihu doručují do 2-3 dnů. U mě pošťák zvonil už druhý den ráno.

  • Byla jsem velmi spokojená,s dodací lhůtou i přátelskou obsluhou v obchodě

  • S tímto knihkupectvím jsem opravdu spokojený. Vždy, když se podívám na jejich stránky, tak najdu něco co jsem hledal. Ať již před nedávnem, nebo před dlouhou dobou. Hlavně personál, jak v prodejně, tak na internetu je velmi milý a má snahu pomoci v případě problému.

  • Nakladatelství Kosmas reagovalo velmi vstřícně na mou připomínku a jejich zaměstnankyně / kromě omluvy / mi poskytla informace k řešení daného problému. Blanka

  • Blanka:
    Dobrý den Blanko,
    velice se Vám za pochybení na naší straně omlouvám. Kontaktuje nás prosím na adrese [email protected], případně telefonicky na čísle 226 519 382.

    S přáním pěkného dne

    Kosmas.cz

  • Zboží z nakladatelství Kosmas jsem objednala poprvé,jsem velmi zklamaná-z objednaných 3CD bylo zasláno 1 ks CD a 2 ks mp3,na dodacím listě správně 3CD,ale skutečnost je jiná.Drahý dárek k narozeninám, když zboží za 538,- Kč nejde použít.

  • Měl bych takovou malou připomínku.
    Díval jsem se dlouze na úvodní statistiky ohledně kvality příjmu zboží a tam stojí: 100%-ům zákazníků dorazilo zboží nepoškozené, zatímco o několik řádků níže stojí toto: 0,3% zákazníků vrací zboží, protože bylo poškozené. Buď máte špatné zaokrouhlení v případě prvním, nebo mylné informace v případě druhém. Zkusíte si to, prosím, zkontrolovat? Nevypadá to nejlépe.