• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží mi bylo vyměněno, ale rozdíl v ceně mi vrácen nebyl

    Reakce obchodu Košík domů

    Zdůrazňuji, že zboží bylo vyměněno po dohodě se zákazníkem, nechápu proč zde píše, že zboží bylo vyměněno když s tím zákazník souhlasil?! A rozdíl 17 Kč byl vrácen!!!

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Nákup byl uskutečněn v pohodě, zboží došlo v pořádku. Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jeden týden od objednání a nic nedošlo a ani žádná odezva od prodejce!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Devátý den od objednání ani netuším, jestli obchod zboží odeslal. Hodnocení jsem tedy odložila na později. Ale nyní mám zhodnotit další zboží, které jsem dokonce nikdy neobjednala...
  • Nedoporučuje obchod

    Po 7 dnech zboží ještě nedošlo a už ho mám hodnotit ?

    Reakce obchodu Košík domů

    Dobrý den, vysvětlujeme to pořád! Vzhledem k velkému počtu objednávek nemáme kapacitu tolik zásilek balit a odesílat. V objednávkovém procesu máme dostatečnou informaci o tom, že se může odeslání prodloužit o 5-6 PRACOVNÍCH DNŮ! A odesláním objednávky s touto informací zákazník souhlasí. Ale hned jsou recenze, že zboží nedošlo. Je to úplně jednoduché pokud s prodloužením termínu nesouhlasíte nemusíte objednávku odesílat.
    Děkuji Košíkdomů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednal jsem jiné zboží (rozpěrnou tyč do koupelny) než se mi údajně bude doručovat (nějaký plastový box)

    Poprvé a naposledy!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • levné zboží
    • Že zboží mohou poslat až za 5 dnů.

    Kdo má čas čekat, ať objednává.

    Reakce obchodu Košík domů

    Pán si objednal zboží 31.3.2021 ve 23:49 hodin a hned druhý den 1.4.2021 jsme obdržely nepříjemný e-mail, že nemá zboží. O tom, že se může doba doručení prodloužit až o 5 pracovních dnů (z důvodu velkého množství objednávek) řádně informujeme v objednávkovém procesu.

    S pozdravem Košíkdomů.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velmi dobre ceny
  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Odeslání objednávky trvalo týden. Nakonec ale zboží dorazilo.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše naprosto v pořádku

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobré ceny
    • Lze platit jen QR kódem nebo na dobírku

    Obchod reaguje na emaily, snaží se vyhovět, pokud je nějaký problém.

    Reakce obchodu Košík domů

    Děkujeme za recenzi. Bohužel jiná forma platby než platba na účet a nebo dobírkou není. U dopravce lze plati i kartou.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • poslali jinou barvu produktu
    • po odeslání objednávky mě volali, že jsme nakoupila ze dvou eshopů, že objednávku rozdělí tj. dopravné navíc za tu druhou objednávku

    příště objednám jinde

    Reakce obchodu Košík domů

    Děkujeme za recenzi. Pokud je u produktu poznámka MIX BAREV, nejsou na výběr barevné varianty. Veškeré informace jsou na webu a ve VOP. Po telefonu bylo vše vysvětleno.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé jednání

    Reakce obchodu Košík domů

    Děkujeme za kladnou recenzi. Snažíme se dělat vše pro spokojenost zákazníků.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi zatim nedorazilo je to uz 9 dni od odeslani platby na jech ucet. Jesna se o stejnou banku. Me banka tvrdi, ze penize maji a zatajuji to. Oni tvrdi, ze penize nedostali. Chteji potvrzeni z banky, ktere me zitra bude stat 100,-. Predpokladam, ze mi ho asi nikdo neproplati. Proto jsem celkove z firmy trochu otravena. Ja jim mam dat potvzeni, ze jsem penize poslala a oni mi potvzeni, ze platbu nedostali dat nemuzou??? Zatim jsem odchozi platbu z uctu jen vyfotila a uvidim, zda to projde a platbu si dohledaji. Ve Fio tvrdi, ze ji tam maji.

    Reakce obchodu Košík domů

    Děkujeme za recenzi. Došlo k velkému nedorozumění. Na naší obranu, nešlo o zatajování platby pouze se platba nespárovala. Proto bylo požadováno potvrzení o platbě. Vše se nakonec vysvětlilo. Jsme slušný obchod a naší snahou je vyhovět zákazníkovi k jeho spokojenosti.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Obchod doporučuji

    Reakce obchodu Košík domů

    Děkujeme za kladnou recenzi. Naším cílem je spokojenost zákazníka

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlé jednání, těsnění sedí perfektně
    • Nevím, jestli je to nevýhoda obchodu, ale 2 ks těsnění šly poslat v obálce a ne v krabici, což by se odrazilo ve výši poštovného. Cena poštovného přesáhla tímto cenu samotného zboží.... :-(

    Reakce obchodu Košík domů

    Děkujeme za recenzi. Cena poštovného je daná již při objednávce.