Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Doprava není zdarma, nákup za 5.000Kč, doprava domů 96 Kč.
    • Krém přišel rozbaleny.

    Reakce obchodu Korejská krása

    Dobrý den, paní Petro,
    je zcela vyloučené, abychom klientovi poslali rozbalený krém.
    Pokud jste však nebyla s produktem spokojená, mohla jste se na nás obrátit a situaci bychom s Vámi vyřešili.

    Doprava zdarma je od 1500 Kč přes Zásilkovnu a na PPL výdejní místa. Je jen volbou klienta, zda využije dopravu zdarma a nebo si připlatí za jinou variantu.

    S pozdravem
    Zuzana
    Korejská krása

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nutí zákazníka platit zboží ONLINE kartou

    Reakce obchodu Korejská krása

    Dobrý den, paní Aleno,

    to máte špatné informace. Od založení e-shopu máme tři možnosti platby.
    Lze hradit kartou, převodem a také dobírkou.
    Je jen na klientovi, kterou možnost si zvolí. Vy jste si zvolila platbu kartou.

    Objednávku jste nikdy neuhradila a to ani dobírkou, ani převodem a ani kartou. Vytvořila jste u nás 2 objednávky a neuhradila ani jednu. Nevím tedy, proč udělujete negativní hodnocení, ke kterému nemáte žádný důvod.

    Na naše emaily ohledně změny platby jste do dnešního dne nereagovala.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jsem to pockala od minule tyden a ještě to ne přijede. A přisty tyden nebudu doma.

    Reakce obchodu Korejská krása

    Dobrý den, ve vaší objednávce jste jako preferovaný způsob platby zvolila převod. Při převodu je nutné zadat variabilní symbol (číslo objednávky). Pokud se tak nestane, platba nemůže být systémem spárována. U vaší platby variabilní symbol nebyl uveden. Mrzí nás, že tato situace vznikla, kdyby jste se nám s ozvala, jistě bychom problém vyřešili.
    Přeji hezký den a příště až budete něco objednávat, tak nezapomeňte na VS.
    S pozdravem
    Zuzana
    korejskakrasa.eu

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.