Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Maximální spokojenost, doporučuji :)
    - rychlé dodání, dobře zabaleno proti poškození křehkých korálků
    - super ceny
    - velký výběr

  • Bola spokojná s vybavením mojej objednávky...

  • Korálky Katlas: Byla jsem spokojená s přehledným objednáváním produktů. Rychlost vyřízení objednávek.

  • Chtela bych obchod Koralky Katlas jen doporucit! Velmi rychle dodani, velky vyber, krasne a kvalitni zbozi, vse vzdy perfektne popsane

  • Chtela bych obchod Koralky Katlas jen doporucit! Velmi rychle dodani, velky vyber, krasne a kvalitni zbozi, vse vzdy perfektne popsane

  • Bohužel nemůžu vyplnit dotazník spokojenosti, měla jsem zakazane zasilani. Tak aspoň takto : Objednávám zboží na další prodej a vyrobu, oceňuji proto velmi rychlé dodání, kvalitu korálků, suprově ceny a poměrně nízké náklady na poštovné. Tak musím pochválit výběr zboží, korálků a komponentů, takový výběr žádný e-shop nemá. Dírku vřele doporučuji!

  • Vera Lada Hortova: p.s.Vaši jistotu,že nemáte konkurenci,bych chtěla mít :-) znáte ten biblický příběh,jak si král Nebukadnecar myslel,že Babylon nemůže nikdy padnout?výsledek?Během jediné noci padl.....

  • Korálky Katlas: Nejsem si vědoma,že by byla zpráva určena vám,ale informativně ostatním zákazníkům.Nepsali jste tu,že je věc již pro vás uzavřena,a nebudete již reagovat? vaše slovo zřejmě váhu nemá.

  • Vera Lada Hortova: Kdybyste si více prostudovala naše stránky, zjistila byste, že u nás lze na objednávku získat permanentní slevu 15 % z věrnostního programu, dalších 20 % za vytváření jednorázových velkých objednávek (ani jedno z tohoto není podmíněno psaním nějaké recenze) a k tomu všemu můžete ještě jednou za 3 měsíce napsat recenzi a máte dalších 10 % slevu - suma sumárům u nás můžete ušetřit až 45 % z původní ceny zboží :-). I těch základních 15 %, které u nás mají prakticky všichni věrní zákazníci, je v porovnání s nějakými 7 % opravdu velice úsměvná slevová politika jiného e-shopu. Jak jsme Vám psali již několikrát - chtěla jste nakupovat jinde a zjevně výhodněji, nakupujte si :-). Nás o tomto skutečně nemusíte informovat, jelikož co se prodeje minerálních korálků v ČR týče, tak i když to bude možná znít od nás hodně sebevědomě, tak náš e-shop nebude mít pravděpodobně nikdy žádnou konkurenci a co do cenového zvýhodnění zboží, které zákazníkům nabízíme, si jsme jisti, že také ne. Hezký den tedy přejeme :-).

  • Vera Lada Hortova: Zkuste si vyhledat- korálky.cz nad 500kč dávají 100kč slevu,věrnostní kupon-sleva 7procent,a při počtu korálek 20ks např u citrinu,sleva na korálek 3kč.nevyžadují recenzi,aby jste mohli dostat 10ti procentí slevu :-)

  • Korálky Katlas: Vy si strašně,ale strašně protiřečíte.Poslední má zpráva byla o tom,ŽE JSEM PŘIZNALA,že jsem si nevšimla dotazníku,a omylem hodila do koše,OMLUVILA SE,a POPROSILA,o zrušení banu.Pokud VY omluvu nepřijmete,je to VÁŠ problém,nikoli můj.Každy člověk udělá chybu,záleží,jak se k ní postaví.já se postavila tak,že jsem sama přiznala,že jsem dotazník přehlédla a hodila do koše a následně jsem se omluvila.A vy pořád píšete dokolečka začátek komunikace.Proto jsem se snažila řešit vše s vámi soukromě,a recenzi jsem napsala až dnes.Neodpouštějte,nepříjmejte omluvy,budte radikální.

  • Vera Lada Hortova:
    Vážená paní Hortová
    Je to přesně tak, jak píšete :-). Pokud svou chybu nevidíte a máte pocit, že je Váš styl komunikace standardní, tak bohužel my to takto necítíme. Každý zákazník by si měl uvědomit, že jsou stanoveny nějaké meze slušného chování i v psaném projevu, a pokud nás nařknete z toho, že jsme neochotní a nevstřcní, velice nás tím urážíte, jelikož to není pravda a vzhledem k tomu, že jste si vyžádala zveřejnění e-mailové komunikace na Heurece, upozorňujeme, že jde z Vaší strany nyní dokonce o veřejnou pomluvu. Na tuto pomluvu tak neexistuje žádná omluva, a pokud nám k tomu i vyhrožujete, že si nakoupíte u konkurence, nemáme jediný důvod Vám v tom bránit a naopak Vás v tomto rozhodnutí velice ochotně podpoříme permanentním banem. Tuto kauzu tedy považujte za definitivně uzavřenou.
    S pozdravem.
    Kateřina Manglová

  • Pořád nevidím ve zkopírované komunikaci kde jsem urazila firmu Katlas,či pana Mangla osobně.Já udělala chybu,zbrkle jsem reagovala,při zjištění chyby jsem se omluvila,a přesto mám doživotní ban??zákazníci by neměli dělat chyby,a být zbrklí,jinak dostanou doživotní ban :-))

  • Super.:)

  • Chtěla bych poslat velikou pochvalu na váš obchod.
    Jste prostě úžasní. M.Š

  • Petra Melničáková:
    Dobrý den,
    dotazník zasílá Heureka vždy 10 dní od vytvoření objednávky na našem e-shopu. Pokud jste však v uplynulých 90 dnech na náš e-shop recenzi psala, dorazí Vám dotazník až k objednávce vytvořené nejdříve po 90 dnech od Vaší poslední recenze. Pokud si jste jistá, že jste nám recenzi v uplynulých 90 dnech nepsala, uplynulo již 10 dní od vytvoření Vaší objednávky a dotazník Vám přesto od Heureky na e-mail nedorazil, můžete kontaktovat přímo Heureku na e-mail [email protected].

    Přejeme Vám příjemný a pohodový den.

    Korálky Katlas

  • S obchodem jsem nadmíru spokojená, velký výber, dobré ceny, rychlé dodání. Jen jsem se chtěla zeptat, jakym způsobem funguje napsání recenze, abych získala speciální slevovou nabídku 10% ? Kde vzít dotazník? Děkuji za odpověď :)

  • veliká škála korálků všech druhů, rychlé dodání zboží, jsem velice spokojená s eshopem a můžu jen doporučit

  • s eshopem jsem velice spokojená, vždy rychlé dodání zboží a veliká škála produktů. Občas dorazí nějaký pytlíček s korálky roztrhlý a korálky jsou rozsypané, ale jinak jsem velice spokojená

  • : Dobrý den, slevový kupón pro dokončení objednávky není v žádném případě potřeba. Pokud do tohoto pole zadáváte neplatný kód, systém e-shopu Vás dále nepustí, nicméně pokud pole necháte prázdné, objednávku lze bez problému dokončit. Pokud nám problém popíšete detailněji (lépe spíše do e-mailu), určitě Vám dokážeme pomoci. Takto nedokážeme přesně odhadnout, kde mohla nějaká chyba vzniknout. Přejeme Vám příjemný a pohodový den. Korálky Katlas