Přihlásit se a přidat příspěvek
  • PO 3- týdnech objednávky, žádná reakce ....

  • Chápu, že predikát: "ověřeno zákazníky" vzniká nejspíš automaticky po určitém počtu pozitivních hodnocení v souvislosti s ověřenými nákupy, ale já se podle toho řídil a jsem zklamán.
    Moje zkušenost: v pondělí, jsem objednal zboží uvedené skladem. Obchod se chlubí, že má skladové zásoby napojené na systém a tudiž jsou uvedeny (prý) objektivně . Brzy mi došel mail, že se má objednávka již zpracovává a, že zboží mohu očekávat v rozmezí 1-3 pracovních dnů. Do pátku nepřišla žádná zpráva. Byl jsem rozhořčen, protože jsem s objednaným zbožím na víkend automaticky počítal. Telefon mi nikdo nebral. Poslal jsem tedy mailem žádost o storno objednávky (v pátek v 11:30) a zboží objednal jinde. V 13:45 mi došel mail: "Vaše objednávka byla vyřízena a předána k expedici". Žádné vyjádření k žádosti o storno! Jen omluva, že mohlo dojít k přetíženosti a určitému posunu. V té souvislosti nabídku 2% slevy na další nákup. Teď je pondělí 9:45 a doposud žádná zpráva od dopravce či obchodu, kdy mohu objednané zboží očekávat.

    Když čtu další negativní zkušenosti, je mi jasné, že tento obchod není schopen reagovat na neobvyklé stavy. Podle velkého množství dobrých recenzí se domnívám, že pokud je zboží na skladě , tak v zaběhnutém systému většina věcí funguje. Problém je, když dojde ke komplikaci. Pak není vůle ani snaha ji okamžitě napravit. Neobtěžují se informovat zákazníka a telefon (zřejmě pro sichr) neberou. Až když jim to hoří úplně (např. žádost o storno) dojde k nějaké reakci.

  • Obchod také nedoporučuji.
    Zboží bylo zobrazeno jako skladem, objednal jsem, zaplatil kartou.
    Po dvanácti dnech, kdy se vůbec nic nedělo, jsem kontaktoval Heureku. Prý musel prodejce objednávku zrušit z důvodu doprodání zásob a že mi obchod posílal email. Email není ani ve spamu ani v žádné další složce, takže mi nikdo nic neposlal. Naopak jsem to byl já, kdo musel zjišťovat co se dějě a posílat číslo účtu na vrácení peněz. Zboží nemám, jenom mě to stálo čas.

  • Obchod nedoporučuji!!! Objednal jsem si u ních zadní náboj Novatec na MTB, poslali padělek z Číny , odstoupil jsem od smlouvy, vrátil jim zboží, ale nevrátili peníze!!! Kromě stížnosti na ČOI zvažuji podání trestního oznámení pro podvod.

  • Obchod nedoporučuji!!! Dne 20.2 jsem vytvořil objednávku na zboží, které bylo skladem. Do dnešního dne nemám ani zboží ani peníze, které jsem uhradil.

    Na email ani telefon nereagují.

  • proč vyžadujete nesmyslný poplatek 19 Kč za platbu převodem? Odrazuje mě to od nákupu.

  • Jiří Jura Schlinger:

    Dobrý den, pane Schlinger,

    děkuji za Váš příspěvek,

    Vaši informaci o tom, že nedodržuji jako podnikatel svoji vlastní pracovní dobu, považuji za hodně smělou nebo spíše absurdní,

    ano, nedodržujeme bohužel žádnou pracovní dobu, žádnou totiž jako podnikatelé nemáme, jsme s manželem v obchodě doslova od rána do večera, nemáme žádné volno prakticky nikdy, nemáme žádnou dovolenou, velmi často odcházíme z obchodu pozdě večer!

    Naopak proto mnoha zákazníkům umožňujeme vyzvednout si zboží mimo otevírací dobu obchodu.

    A už vůbec není pravda, že většinou v pátek máme zavřeno,

    pokud prodejnu musíme uzavřít, tak to má svůj důvod, například, že předěláváme prodejnu nebo počítače, děláme inventuru nebo že nám zemře někdo v rodině například,

    vždy pak zákazníky o takové skutečnosti informujeme!

    Hezký den

    Jana Adamcová



  • Tento obchod nedodržuje pracovní dobu a pokud si někdo myslí, že si v pátek vyzvedne své zboží, tak je na velkém omylu. Naposledy to bylo dne 16,6, 2017, technické důvody. Ptal jsem se v okolí a většinou v pátek v pracovní den , mají zavřeno. Kdo si chce zboží vyzvednout, tak doporučují, mimo pátku . Sám osobě , si už najdu jíný obchod.

  • Dobrý den,
    objednal jsem si světlo sigma lightster 20 lux - id-č. 45216. Dodáno bylo dražší světlo SIGMA LIGHTSTER USB 25 LUX - id.č. imp_2_45215. Poslal jsem e-mail do obchodu, že jsem dostal jiné zboží. Nikdo mi neodpověděl. Je to dražší zboží, ale je mi k ničemu, protože nemá požadovanou výdrž 20 hod. Vracet zboží a platit 150 Kč za poštovné, které mi obchod nezaplatí také není řešením. Změnu zboží před odesláním nikdo se mnou neodsouhlasil. Zpracování objednávky a doprava proběhla v pořádku.
    Podělil jsem se s dalšími zákazníky o zkušenost u tohoto obchodu.

  • Dobrý den,
    prosím o radu jak tento obchod kontaktovat,telefon je nedostupný na mail neodpovídate ,zkoušeno několikrát , věřím že je někde chyba jen nevím kde...děkuji.

  • Zjistil jsem kvality produktů zde. Velký! http://www.friv2on.com

  • Honza: Doporučuji Vám opatrnost s trvzením o lži!

    O jakémkoliv seřízení dle ceníku jste od nás nedostal jedinou informaci! Vaše e-maily mohu doložit a jediné, co jsem Vám nabídl, je seřízení kola, pokud budete vyžadovat! To jste odmítl!

    viz. mail Wed, September 18, 2013 8:34 am

    Na tomto foru záměrně lžete Vy a podle toho budeme také postupovat!

  • Zdravím: Dostal jsem Váš email s odkazem že sečízení je možné zajistit dle Vášeho ceníku služeb,o nějakém seřízení zdarma nebyla řeč,Tak laskavě nelžete na tomto fóru !

  • Honza: Dobrý den,

    vůči Vašim tvrzením se musím důrazně ohradit!!

    Na základě Vašeho dotazu z e-mailu z 18.9., zda je kolo Evolution nabízené v absolutním výprodeji, seřízené, jsem Vám nabídl zdarma jeho seřízení!!

    Vaše odpověď byla, a to cituji: "Děkuji za nabídku, pokud budou problémy, tak si nechám kolo seřídit u nás." Váš e-mail mohu doložit.

    Zaslal jsem Vám kolo dle Vašich doložitelných požadavků. Naprosto nechápu, Váš příspěvek.

  • Dnes jsem obdržel horské kolo leader fox evolution,zabalené v krabici.Kolo bylo neseřízené rozložený stav,proto jsem musel odvést kolo do servisu,aby se
    seřídilo !
    Nevím jak to je se zarukou,prodejce,výrobce,co když si to sestavení udělá kupující sám_?
    Některé e shopy provedou seřízení na prodejně,a to je v ceně kola.Zde se splní záruční podmínky.
    Firma Kola a Sport provede sestavení a seřízení dle ceníků
    jejich služeb !
    Dle mého kupovat kolo demontované v krabici o firmy Kola a Sport je pro zákazníka nevýhodné !
    Za seřízení a sestavení kola pak dáte až 1200,-Kč.

  • Po objednání běžek jsem čekala 14 dní na dodání,a i tak jsem urgovala telefonicky.Po 2 dnech užívání běžek se mi odfoukla vrchní část jedné běžky,a po 20 dnech mi napsali že je to mechanická závada,a že mi je posílají zpět ve stejném stavu.Musím podotknout,že jsem byla víkend na Šumavě,kde jsem běhala pouze v upravené stopě,a opravdu nejezdila náročné terény mimo trať,což se mi snažili vnutit s tím,že jsem je prý prošlápla.Takže vyhozené peníze.Opravdu když se něco stane...žádná diskuze s tímto obchodem není možná.Toto je nutné brát v potaz.Výhodná cena je bezva,ale mě se to poněkud prodražilo:-(

  • V obchodě jsem nakupoval vybavení na běžky: lyže, boty, vázání a hůlky.

    Zboží jsem převzal od dopravce dobře zabalené v nepoškozených obalech na dobírku.

    Vzhledem k nepoškozenému obalu jsem zboží jen zběžně prohléhl, nasadil vázání na lyže(bez vrtání, šroubování atd, vázání se jen nasune do připravené desky s drážkou) a uložil do skříně jako dárek k vánocům.

    Až o vánocích jsem zjistil, že na vázání je kus plastu uštíplý, což zcela určitě nevzniklo při dopravě (neboť v krabici nebyl uštíplý kus plastu) ani při montáži (ta je naprosto jednoduchá).

    Jelikož jsem tento problém zjistil bohužel až po 14-ti denní lhůtě na vrácení zboží, tak jsem toto řešil jako reklamaci.

    Poslal jsem vázání zpět do obchodu, odkud jsem po několika slibech a telefonátech z mé strany dostal poškozené vázání spolu se zamítavým vyjádřením zpět.

    Přestože za poškození vázání zřejmě nemůže e-shop „koloasport“ (jsem přesvědčený, že takto poškozené vázání do nepoškozeného obalu musel někdo dát již prasklé), nelíbí se mi spolupráce s obchodem na řešení tohoto problému. Jednak vázla komunikace ze strany obchodu (vázání jsem musel několikrát upomínat) a při zatím posledním telefonátu na dotaz, jak mám dále řešit tento problém, mi bylo řečeno, ať je dám klidně k soudu, že je jim to jedno.

    Soudit se samozřejmě kvůli vázání „za tisícovku“ nebudu, ale chtěl bych upozornit další zákazníky tohoto e-shopu na tento problém.

  • Dobrý den,
    má sporttester SIGMA PC 9 podsvícení?

    Děkuji za informaci

  • Dobrý den,

    rád bych se zeptal, jakou má hmotnost cyklosedačka Bell.B-One Standard?

    Děkuji