Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Vše vyřízeno v naprostém pořádku.
Vstřícná komunikace při řešení nastalé situace. -
Doporučuje obchod
S nákupem jsem neměl žádný problém, vše proběhlo hladce. Horší to je se servisem. Obsluha příjemná jak prdel, chlap mě ani nenechal vysvětlit, co s kolem je, byl chytrý jak rádio. Ve zkratce kolo jsem převzal zpátky v ještě horším stavu než bylo… Když dám kolo do servisu, tak čekám, že se mi vrátí seřízené, umyté a namazané.. nevím za co jsem teda platil. Už nikdy víc.
Reakce obchodu Kola-online.cz
Dobrý den, omlouváme se Vám za nepříjemnou zkušenost se servisem. Jen na základě recenze nemáme k vzniklé situaci dostatek informací, každopádně máte možnost servis reklamovat – budeme rádi, pokud se nám ozvete a věříme, že situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.
-
Doporučuje obchod
- super obchod paní byla milá a poradila s výběrem ,kéž by se takhle chovali i ostatní obchody.
-
Doporučuje obchod
- Moznost vyzkouseni kola
-
Nedoporučuje obchod
- Cena
- Zakaznicky servis
- Uroven nastavenia bicykla
od obchodu kolaonline je, vzhladom na predaj online a vzhladom na prislub obchodu, ze bicykel je po doruceni treba iba “vytiahnut z krabice a otocit riaditka”, ocakavane, ze bude bicykel naozaj 100% nastaveny.
V mojom pripade tak nebolo - bicykel v hodnote 75k CZK musel prejst servisom nastavenia prehadzovacov a patranim po zahadnom praskani v oboch kolesach, kde nepomohlo ani dotiahnutie inak slabych vypletov. Nakoniec pomohlo premazanie niplov vypletu, ktore treba opakovat aby sa praskanie nevracalo. Ano, bicykel bolo mozne reklamovat, ale 1) je to online shop, nie kazdy nakupujuci byva 100km od kamennej pobocky aby zaniesol bajk na “rychlu reklamaciu”, 2) naklady na servis vysli menej ako cas a naklady a opletacky so zasielanim bajku cez kuriera, 3) sposob, akym obchod (ne)nevyriesil reklamaciu predstavca, ktoru tu nebudem rozvadzat a mozno sa k nej este vratim prostredtnictvom vyrobcu superior, ma totalne odradila od akejkolvek komunikacie so zakaznickou podporou obchodu (bez vysledku, ziadna proaktivita/ navrh riesenia/ pomoc).
All in all, obchod bol na zaciatku pohotovy v odpovediach a velmi flexibilny, doprava bola super rychla, ale bohuzial celkova skusenost je takato.Reakce obchodu Kola-online.cz
Dobrý den, omlouváme se za Vaši negativní zkušenost – vždy se snažíme zákazníkům vyjít maximálně vstříc. Nicméně některé věci se běžně řeší například v rámci garanční prohlídky. Od Vás se o problémech se seřízením kola dozvídáme až tímto způsobem po čtyřech měsících od nákupu. Představec k reklamaci je potřeba zaslat nebo doručit na některou z našich provozoven – to se zatím nestalo a není to věc, kterou bychom mohli vyřešit po e-mailu. Identický představec bohužel není v tuto chvíli běžně k prodeji, jak jste si přál – to je odrazem globálního nedostatku komponentů na trhu. Děkujeme za pochopení.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- pán ochotně po telefonu poradil a doporučil příslušenství ke kolu a objednávku jsme ještě společně upravili.
-
Doporučuje obchod
- Rychlost, kvalita zabalení kola...
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlost doručení.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Výborná komunikace, rychlé dodání, bezpeční zabalení zboží
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlé vyřízení objednávky
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Kolo došlo seřízené
- plně funkční
-
Doporučuje obchod
- Pruběžné informování o stavu objednávky
- Rychlé a bezproblémové doručení
- Zboží doručené v pořádku
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Vše proběhlo k mé naprosté spokojenosti.
-
Doporučuje obchod
Rychle doruceni, kvalitni zbozi
-
Doporučuje obchod
- Ochota a rychla dodávka zboží
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlost vyřízení, maximální spokojenost s obchodem
- Nic
-
Doporučuje obchod
- Rychlost dodání
- Komunikace s obchodem
-
Doporučuje obchod
- dostupnost a parkování automobilem
-
Doporučuje obchod
- Prodejna v místě bydliště
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
NEVÍM