Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednané zboží dorazilo rychle. Jeden světelný řetěz byl nefunkční. Natočil jsem video a reklamace byla obratem uznána a nové zboží ještě týž den odesláno.
    Perfektní komunikace a rychlost. Doporučuji

  • Super komunikace a a super zena ktora ma nastarost reklamace kokiska.shop

  • Nejen že nechtěli 2 objednávky poslat v 1 balíku (doobjednávali jsme zboží za 15 min od první objednávky) a museli jsme si zaplatit 2 přepravy. Pak ale když jsme chtěli jednu položku vyměnit, tak nám to bylo zamítnuto z důvodu koupení na IČO. Klientský servis arogantní. Tento obchod určitě nedopočuruji!

  • Rozhodně nedoporučuji eshop. Pominu-li, že dodají poškozené zboží (to se může stát), tak už rozhodně nemůžu pominout, že odpírají kupujícím jejich zákonná práva. Prodejce má patrně "lepší" právní povědomí než člověk s právním vzdělání a praxí. O tohoto obchodníka by se měla zajímat ČOI.

  • Moje reklamace na nefunkční dárek k Vánocům byla vyřešena dobropisem .

    Kovboj1 28.11.2019

  • Moje reklamace na nefunkční dárek k Vánocům byla vyřešena dobropisem a nefunkční líný hrnek mi bude zaslán znovu

    Kovboj1 28.11.2019

    • Líný hrnek byl z jiného obchodu, popletl jsem se

  • velká spokojenost jak s nabídkou tak rychlým vyřízením,vše v pořádku za mně 1*

  • Pozor na tento eshop, objednala jsem si dvě zahradní lehátka, po krátkodobém používání : roztrhaná tkanina, bortící se nestabilní konstrukce, zboží jsem reklamovala, ale bylo mi sděleno, že jsem lehátka nesprávně používala, zboží je šmejd, reklamace
    se neuznávají, pouze rozhodli a tím to pro ně končí !!!!!!!!!! vyhozené 3000,- Kč, jednání katastrofa, stojí si na svém, v e-shopu píšou garance vrácení peněz, vůbec se divím, že takový e-shop ještě může v dnešní době existovat!!!!

  • Jsem nespokojený s vyřízením odstoupení od smlouvy...
    Nikdo neměl zájem nic řešit jen napsat... máte smůlu
    Objednával jsem přes mobil a vypsala se mi automaticky objednávka s firemním údajem a bohužel jsem si toho nevšiml :-(
    až mi přišlo potvrzení a tak už jsem to neřešil. Plachty jsem dovezl domů a nejsou takové jaké jsem předpokládal.
    Chtěl jsem poslat zpět ale bohužel mi paní napsala, že tam mám IĆ tak to nejde.
    Moje nepozornost a to jsem si vědom ale... no nic už tady nic neobjednám když pak nikdo nechce nic řešit

  • Kateřina Bezejmenná: vše se již vyřešilo! Velmi vstřícný obchod!

  • Vážení zákazníci,

    naší prioritou je každou objednávku vybavit s naším nejlepším svědomím i vědomím, o čemž svědčí velké množství pozitivních komentářů, jak zde, tak i na dalších prodejních webech a srovnávačích.

    Bohužel jsme také jen lidé a všem chybám se nemůžeme vyvarovat. Nicméně se vždy, každý případ, snažíme řešit individuálně a co nejrychleji je to možné. Z toho důvodu jsme pro Vás také zřídili infolinku, kde Vám kolegyně ochotně pomohou PO - NE od 8,30 do 22,30 hodin.

    Neustále se snažíme o zvyšování úrovně poskytovaných služeb, tak aby každý náš zákazník byl spokojený. Děkujeme Vám za pochopení, že ačkoli se někdy něco nepovede, tak se vždy snažíme vyjít vstříc a celou věc vyřešit.

    Děkujeme tedy i za tyto zpětné vazby, ze kterých se vždy snažíme vzít nějaké poučení pro příště.

    Ing. Michaela Krejnická
    Operations Manager
    [email protected]

  • : Vážená zákaznice,

    ano, Vaši reklamaci jsme přijali 27. 5. - ihned na to Vám byl zaslán email s jasnými instrukcemi, že produkt máte poslat na reklamaci zpět k nám. Na tento email jste dodnes nereagovala, nemáme zde žádné záznamy, že byste nás kontaktovala jiným způsobem, tak prosím nepište, že se Vám nikdo neozval.

    Toto je standardní postup ve všech obchodech - pokud to není možné rozhodnout jinak, je nutné zboží poslat na reklamaci na posouzení. Pokud si zakoupíte zboží v kamenném obchodě a chcete ho poté reklamovat, také ho tam musíte přinést.

    Samozřejmě nás velice mrzí Vaše špatná zkušenost, řiďte se prosím dle emailu a slunečník zašlete k nám na reklamaci. Poté s Vámi vše dořeší reklamační oddělení.

    Ing. Michaela Krejnická
    Operations Manager
    [email protected]

  • Opravdu hodne spatny obchod, ktery pusobi na prvni pohled velmi kvalitne, presto opak je pravdou. Objednali jsme si stan za 5 tis. korun, clovek predpoklada ze stan vydrzi alespon na zahrade 15 minut, ani to ne. Zlomila se konstrukce, presto ze navod jsme dodrzeli podle polskeho navodu!!! Reklamaci nam nevzali a jeste se brani s tim, ze stan je kvalitni a z ocely. Omyl, je to hlinik...! A penize? Samozrejme nevrati... takze ne dekuji, jestli chcete vyhodit jen tak penize, tak rozhodne tady u tehle firmy!

  • Dobry den, zakoupili jsme slunecnik, ktery se po druhem ppuziti rozbil. Reklamace prijata 27.5.2017 a doted se nikdo neozval a uz 3x jsme reklamaci urgovali a nic... Opravili jsme svepomoci a i presto se slunecnik rozbil, protoze je to zprominutim sracka. Pri roztahovani se snad nemuze urvat zelezne rameno, na kterem drzi latka! A jeste nejste schopni se domlivot na kompenzaci. Nikdy vic bych od vas nekoupila a zasadne nebudu dorucovat. Meli byste se stydet za sve chovani!

  • Objednala jsem si 2ks zahradních křesel. balík nepoškozen,ale uvnitř hrůza. Asi selhala výstup kontrola.2díly úplně rozbité,takže křesla z umělého ratanu nepoužitelná.Dala jsem za ně 4 300Kč a na prd.Nekvalitní brakové zboží.Od nich už nikdy více.Bohužel pozdě jsem si přečetla kritiku na tenhle shop.Mám prý nadrozměrný těžký balík zabalit a poslat ho zpátky.Chtělo by to ČOI.Co radíte?

  • Zahradní box který jsem koupil , je potřeba si doma dodělat, schází návod i štrouby.Není to montáž ale dodělej si sám.
    Špatná zkušenost.Nedoporučuji.Prodejs´ci doporučuji výrobek stáhnout z nabídky.Duben jan.

  • Tento e-shop naprostá katastrofa!!!! Nikdy ho uz nenavstivim a zároveň nedoporučuji! Hnus!!!! Absolutně nekvalitní zboží, které přijde poškozené a nikdo vám ho nevezme zpět! Reklamace ihned zamítnuta i kdyz mate ze zákona 2 roky záruku. Ihned to smetou ze stolu a je vyrizeno. Zboží můžete hned i zabalené hodit do popelnice!

  • Zakoupily jsme zde slunečník, kde se po pár otevření rozlomil takový plast který drží slunečník otevřený.Ze strany obchodu nám byla samozřejmě reklamace zamítnuta.VÝROBEK JE NEKVALITNÍ- v žádném případě tento obchod nedoporučuji, vše poznáte až při vyřizování reklamace a kecy jak jsou všichni spokojeni ty at´ si strčej někam.

  • Dobrý den Anonyme,

    z odběru e-mailových nabídek se lze kdykoliv odhlásit na konci kteréhokoliv e-mailu. Popřípadě prosím napište na [email protected] a my Vás ihned odhlásíme.

    Vaše špatná zkušenost s reklamací nás velmi mrzí, nicméně vždy se snažíme zákazníkovi vyjít maximálně vstříc. O tom právě svědčí, jak sama uvádíte, i množství kladných referencí a pouze 13 negativních.

    Za poslední 2 roky jsme nejen v systému reklamací udělali velký posun vpřed.

    Děkujeme Vám i za tento veskrze negativní komentář.

    Jan Zahradník
    Projektový manažer
    [email protected]
    www.Kokiskashop.cz

  • taky špatná zkušenost s tímto eshopem,tak jejich nabídky vyspamujte a je pokoj