-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- expresni doruceni na druhy den
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Super, jeden den objednáno, druhý den doručeno, takhle bych si to představoval.
-
Nedoporučuje obchod
Mají špatně uvedené ceny a pak ruší objednávky.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Zboží mi bylo doručeno sice včas,ale po vytažení z krabice už to v pořádku nebylo. Hračky oprýskané a chyběla mi část držáku. Zboží jsem poslala zpět na reklamaci, stále se nikdo neozval.
Reakce obchodu Kočárky Balli
Dobrý den paní Ďurošková, tahle situace nás velmi mrzí, jedná se o chybu dodavatele, což na základě přeposlaného mailu uznal a nyní čekáme, až zboží dorazí zpět, abychom celou záležitost dořešili.
Vaše tvrzení, že s Vámi nekomunikujeme, se nezakládá na pravdě - kolegyně s Vámi řešila ihned po mailu veškeré záležitosti - viz níže. Jakmile budeme mít od Vás zboží zpět, pak můžeme pokračovat v řešení situace. Baláč
11. 5. 2018, 18:02
Dobrý den,
zboží zašlete prosím zpět, vyreklamujeme u dodavatele, o výsledku reklamačního řízení Vás budeme neprodleně informovat.
Děkuji a jsem s pozdravem,
R. Schwarzová
---------- Původní e-mail ----------
Od: .....
Komu: [email protected] <[email protected]>
Datum: 11. 5. 2018 17:44:11
Předmět: Reklamace zboží
11. 5. 2018, 18:12
.. ještě doplním, že jsem Váš mail včetně příloh hned teď přeposlala dodavateli, ať se vše vyřeší co nejrychleji... Třeba pracuje i o víkendu a ozve se hned ;-)
R. S. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Okamzite odeslani
- Rychla komunikace obchodu
- Zbozi v poradku
Reakce obchodu Kočárky Balli
Děkujeme :-)
-
Výrobek byl sice se slevou, ale nebylo uvedeno, že se jedná o předváděcí kus, který byl vystaven na prodejně. Vědět to předem, zboží bych vůbec neobjednával.
Reakce obchodu Kočárky Balli
Dobrý den, veškeré zboží, které prodáváme, je nové, ne vše je ale zabaleno v krabicích, a to, že je vystavené, z něj přece nedělá použité zboží. Matrace je hygienicky zabalená, konstrukce je opatřena fólií proti poškrábání a pokud je zboží předváděno, pak odborně vyškoleným personálem, takže nehrozí žádné poškození. Pokud si někdo toto zboží objedná přes e-shop, zkontrolujeme jej, zabalíme o odesíláme ve 100% stavu s plnou zárukou.
Tolik reakce www.kocarkyballi.cz
Dovolím si připojit i osobní poznámku (šéf promine): sama nakupuji přes internet, nejen spotřební zboží, ale i potraviny včetně pečiva, což mi určitě někdo ve skladu balí do tašek, v obchodech si zkouším oblečení i obuv - předpokládám, že si totéž zboží mohl zkoušet i někdo jiný přede mnou, ale je to přece pořád nové zboží, žádný sekáč... Kdybych nad tím měla přemýšlet takhle, tak to bych si asi nemohla koupit nikde nic... R. Schwarzová -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Dobré ceny
-
Doporučuje obchod
- rychlost
-
Doporučuje obchod
- Ochota, rychlost
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Spokojenost, zásilka přišla bez problémů.
-
Doporučuje obchod
Vše v pořádku :)
-
Doporučuje obchod
- rychlost objednávky
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- rychlé dodání
-
Doporučuje obchod
- rychlé dodání
- kvalitní zboží
- nic
-
Doporučuje obchod
Rychle dodáno. Jen mi vadí, že z obchodu nepřijde zpráva, že zboží bylo předáno dopravci.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- rychle odeslani zbozi
- neprisel mi email, ze objednavku odeslali
Spokojenost
Reakce obchodu Kočárky Balli
Děkujeme za reakci, na řešení problému s občasnými výpadky potvrzovacích mailů intenzivně pracujeme.
R. Schwarzová, www.kocarkyballi.cz -
Nedoporučuje obchod
- Není možné platit kartou
- Nebyly schopni dohledat účtenku
Reakce obchodu Kočárky Balli
Dobrý den, na našem obchodě je možné platit kartou, avšak pouze zboží za plnou cenu. Zboží v akci, slevněné či jinak zvýhodněné lze platit pouze v hotovosti - toto zboží je prodáváno s minimální marží a díky bankovním poplatkům zde již není prostor na další ztráty.
Objednávky z e-shopu se platí v hotovosti - při výběru způsobu dopravy je zde přímo uvedena jako možnost "osobní odběr hotově". V mailu o vyřízení objednávky je tato skutečnost znovu uvedena. E-shopy se odskladňují na jiné pokladně a z jiného skladu, proto nelze v tomto případě kartu akceptovat.
Ohledně účtenky - ano, v tomto případě jsme pochybili, učtenka nebyla dostatečně přichycena, bohužel sklouzla až pod regál - kolegyně ji dohedala až po Vašem odchodu.
R. Schwarzová, www.kocarkyballi.cz -
Doporučuje obchod
- Při osobní prohlídce bylo vše tak jak jsem si představovala.
- Po zakoupení zboží a drobném problémů s nim, jsem byla od paní na telefonu odkázaná ke všem čertům... Nechybělo moc a kočárek, za 11 000 Kč jsem už vezla zpět. Považuji to ale za osobní selhání prodavačky, která ten den byla na prodejně.
Reakce obchodu Kočárky Balli
Dobrý den, poprosím Vás o detailnější info na mail [email protected] - rádi bychom sjednali nápravu a konkrétní prodavačku poučili, jak správně komunikovat se zákazníky. Moc se Vám jménem firmy omlouvám.
R. Schwarzová -
Doporučuje obchod
Všechno v pořádku, na jedničku. S objednaným zbožím jsem nadmíru spokojena. :)
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- cena