-
Z eshopu mi dorazily dva kusy dost nekvalitních běhounů a ještě k tomu kazových - na obou byly kazy. byla jsem nespokojená a proto jsme se s paní domluvily na vrácení běhounů a mém odstoupení od smlouvy. napsala jsem jim po naší domluvě a přijetí běhounů u nich na eshopu email :
Dobrý den ,
včera vám byl doručen ode mě balík přepravou FOFR.
Žádám Vás o co nejdřívější ukončení mojí záležitosti s nespokojeností a vrácení peněz zpět na můj účet.
V balíku byla přiložena faktura s mým číslem účtu.
Na tento můj email reakce pana Kovácze :
Paní vy jste opravdu teda ......ok budu slušný.......Vaše záležitost ...a Vaše chování....hnus
kovács
s přáním příjemného dne
603 738 483
[email protected]
Kusové koberce - Kobercový ráj (kobercovyraj.cz)
přijde vám toto chování z jeho postu adekvátní a zachraňující situaci s nespokojeným zákazníkem z důvodu toho , že pochybili z jejich strany a poslali mi to co poslali ????
Také jsem se dozvěděla emailem , když jsem si mu dovolila odepsat , že na jeho chování podám stížnost , tak schválně drží peníze a nechce mi je vrátit dříve než mají v obchodních podmínkách . Uvidíme 31 den .....těším se
jak tu čtu negativní recenze od jiných lidí, je očividné kdo jim psal arogantní odpovědi a mě další taková od nich tady už nepřekvapí na můj příspěvek . Snad jen jim ještě popřeji krásné léto a ať se eshop drží .