Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Z eshopu mi dorazily dva kusy dost nekvalitních běhounů a ještě k tomu kazových - na obou byly kazy. byla jsem nespokojená a proto jsme se s paní domluvily na vrácení běhounů a mém odstoupení od smlouvy. napsala jsem jim po naší domluvě a přijetí běhounů u nich na eshopu email :
    Dobrý den ,
    včera vám byl doručen ode mě balík přepravou FOFR.
    Žádám Vás o co nejdřívější ukončení mojí záležitosti s nespokojeností a vrácení peněz zpět na můj účet.
    V balíku byla přiložena faktura s mým číslem účtu.
    Na tento můj email reakce pana Kovácze :
    Paní vy jste opravdu teda ......ok budu slušný.......Vaše záležitost ...a Vaše chování....hnus
    kovács
    s přáním příjemného dne
    603 738 483
    [email protected]
    Kusové koberce - Kobercový ráj (kobercovyraj.cz)

    přijde vám toto chování z jeho postu adekvátní a zachraňující situaci s nespokojeným zákazníkem z důvodu toho , že pochybili z jejich strany a poslali mi to co poslali ????
    Také jsem se dozvěděla emailem , když jsem si mu dovolila odepsat , že na jeho chování podám stížnost , tak schválně drží peníze a nechce mi je vrátit dříve než mají v obchodních podmínkách . Uvidíme 31 den .....těším se
    jak tu čtu negativní recenze od jiných lidí, je očividné kdo jim psal arogantní odpovědi a mě další taková od nich tady už nepřekvapí na můj příspěvek . Snad jen jim ještě popřeji krásné léto a ať se eshop drží .