-
Objednal jsem knihy. Obchod na své stránce uvádí, že je dodává do druhého pracovního dne. To si nechá i zaplatit, konkrétně jde o službu České pošty Balík na poštu. Jen na okraj, u této služby i Česká pošta ve svých podmínkách garantuje dodání do druhého dne.
Pravda je ale taková, že pošta na své vlastní podmínky kašle a balík prostě do druhého dne nedoručí. A obchodu, tedy zákaznické lince tohoto obchodu je to jedno, ono to prostě někdy později přijde, tak co byste chtěl.
No, chtěl bych za své peníze službu, kterou jsem předem zaplatil. A pokud ji nedostanu, chci ty prachy vrátit. Jsem tedy s Vašimi službami nespokojen, protože je zjevné, že v okamžiku, kdy máte své jisté a mé prachy jsou na Vašem účtu, přestanu Vás jako zákazník zajímat a smím už jen držet hubu a čekat, až se Vaše doručovací firma uráčí. Anebo mohu, jak mně sdělila slečna na infolince, zboží nevyzvednou a vrátit, o klienty domáhající se svého Váš obchod nestojí.
Pro všechny ostatní: Nevěřte slibům o termínech dodání, jsou nepravdivé a obchod je neplní. A komunikace s infolinkou poté, co máte objednáno, je velice tristní.
Jiří Faltus -
Po dvou letech od nákupu jsem z obchodu dostal následující mail:
Dobrý den, vážený zákazníku,
ráda bych Vás informovala, že jsme neobdrželi platbu za Vaši objednávku č. 1307314.
Vlivem technické závady na naší straně, za což se velice omlouváme, nedošlo ke stržení financí při on-line platbě kartou, a tyto Vám byly vráceny zpět na účet.
Vzhledem k tomu, že jste z naší strany zboží obdrželi, prosíme o úhradu vzniklého nedoplatku, viz příloha.
Úhradu, prosím, proveďte na č.ú.: 2429154001/5500
VS = číslo Vaší objednávky
Děkujeme za spolupráci a za komplikace se velice omlouváme.
S podzravem
Mgr.Lucie Toušová
www.knihy.cz
Jen tak, naprosto bez prokázání, že je to pravda si řeknou o znovu zaplacení zboží. A já jim mám dokazovat, že jsem zaplatil... drzost. -
Sarkeza: Dobrý den milá Šárko, Váš email máme a co nejdříve se Vám ozveme. Díky, Marek, Knihy.cz
-
Knihy.cz: Dobrý den, všechny knihy, co jsem objednávala byly skladem , emaily obratem posílám
Šárka -
Sarkeza: Dobrý den paní Sarkezo, na stránkách jsme před Vánoci skutečně psali, že expedujeme 2x denně - a to jsme i dělali. Nicméně nelze expedovat objednávky, které čekají na kompletaci. Pokud jste měla objednaný titul, který měl např. vyjít až na konci prosince, mohlo se stát, že jsme Vaši objednávku vyřídili, až když ten titul byl dostupný. Ze strany kolegů z péče o zákazníky však není akceptovatelné, že Vám neodpověděli na Vaše emaily. Prosím přepošlete Vaši komunikaci s odvoláním na Diskusi Heureka, a to na reklamace@knihy.cz, a my bezodkladně věc prověříme a nabídneme Vám kompenzaci za vzniklé nepříjemnosti. S úctou k Vám, Vaše Knihy.cz
-
Nákup na knihy.cz rozhodně nedoporučuji, 14.12 jsem objednala knihy na dobírku, na stránkách měli psáno, že odesílají 2x denně, bohužel jsem se odeslání knih dodnes nedočkala, na emaily nikdo neodpovídá.Kdybych věděla, že je to tahle "spolehlivý" obchod, tak jsem se raději podívala někde v kamenném obchodě, tady už určitě nikdy nenakoupím.
-
Dobrý den Matěji,
když zaškrtnete 'Balík na poštu', vyskočí Vám okno [Váš webový prohlížeč musí mít povoleno automatické otevírání oken]. Zadáte obec a PSČ. Potom z nabídky vyberete provozovnu České pošty. Okno zmizí a v košíku se posunete níže a vyplníte své údaje do kolonek OBJEDNATEL. Adresa pošty, kam balíček zašleme, se vyplní již automaticky do kolonek DODACÍ ADRESA.
Přejeme Vám pěkný den a děkujeme za důvěru,
Vaše Knihy.cz
-
Chtěl bych se zeptat jako když mam balik na počtu tak co tam mam vyplnit? nehcapu tu vyplnil jsem to prvni protože by me to nepustilo ale adresu sem napsal te poštu je to dobře?jinak sem jako nevedel jak mam napsat to me meno aby to dali me protoze jak bylo to protu posu sede tak em tam neslo nic psat.Poradte prosím.