Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přestože byla objednávka - vedená jako skladem na eshopu - obchodem bezprostředně po odeslání objednávky potvrzena, po 4 dnech byla pracovníkem eshopu emailem zrušena. Za příliš seriózní takové jednání nepovažuji

    Reakce obchodu ABZ.cz

    Dobrý den,
    kvůli zahájenému výprodeji dochází v důsledku vyšší návštěvnosti webu k dílčím výpadkům a chybám, na jejichž odstranění pracujeme. Za komplikace se Vám ještě jednou omlouváme.

    Mgr. Radana Kučerová
    Knihy.ABZ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to katastrofa,nic bych už nekoupil!!!! Budete čekat a čekat .....

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Naprosto neochotně pani
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I přes dostatečný počet kusů při objednávce, není vyřízená objednávka v termínu do 4 dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevyřízení objednávky

    Objednal jsem si celkem šest různých knih, které měly být doručeny do pěti dnů. Po dvou dnech mi přišel email, že všechny tyto knihy jsou již vyprodané a moji objednávku tedy ruší.

    Reakce obchodu ABZ.cz

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás mrzí. Vždy se snažíme pro zákazníka udělat maximum, ale někdy ani to nestačí. S dalšími podrobnostmi se Vám ozve kolegyně. Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Mgr. Radana Kučerová
    Knihy.ABZ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zrušil objednávku. Nalákal mě nízkou cenou, což mohla být akce, ale stejně tak jsem předpokládala, že možná chyba. Následně mi napsal e-mail, ve kterém se vymluvil, že "zvolený titul je bohužel momentálně zcela rozebrán". Což nebyla pravda, protože se jednalo o novinku teprve šest dní na trhu a všude dostupnou. Peníze mi sice vrátili, ale dále se mnou již nekomunikovali.

    Reakce obchodu ABZ.cz

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás mrzí. Vždy se snažíme pro zákazníka udělat maximum, ale někdy ani to nestačí. S dalšími podrobnostmi se Vám ozve kolegyně. Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Mgr. Radana Kučerová
    Knihy.ABZ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mě nepřišlo a objednávka stornovaná. Obchod nedoporučuji..

    Reakce obchodu ABZ.cz

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás mrzí. Vždy se snažíme pro zákazníka udělat maximum, ale někdy ani to nestačí. S dalšími podrobnostmi se Vám ozve kolegyně. Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Mgr. Radana Kučerová
    Knihy.ABZ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží podle netu skladem, nakonec jej neměli vůbec.

    Reakce obchodu ABZ.cz

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás mrzí. U titulů skladem u nás na centrále je uvedeno výslovně "skladem", což ale nebyl tento případ. Všech 100 000 titulů není fyzicky možné mít skladem u nás, takže některé nám nejdřív musí po objednání dodat distributor. V takovém případě píšeme u konkrétní knihy předpokládaný počet dnů, který je třeba k dodání zákazníkovi, v tomto případě jsme uváděli dodání 8 pracovních dnů. U takových titulů se musíme spolehnout na systémové informace od distributora a výjimečně se může stát, že kniha, uváděná jako dostupná, je zjištěna v posledním dostupném kuse jako poškozená, a tudíž ji nelze dodat. V takovém případě se vždy snažíme titul sehnat jinde, ale pokud se nám to nepovede, nezbývá než objednávku stornovat. Za komplikace se Vám ještě jednou omlouváme.

    Mgr. Radana Kučerová
    Knihy.ABZ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla ze strany obchodu zrušena, platbu přislíbili vrátit do 4 pracovních dnů, ale nestalo se tak. Na emajlovou žádost o prověření nikdo nereagoval :(

    Reakce obchodu ABZ.cz

    Dobrý den,
    v době dovolených se snažíme udržovat vysoký standard našich služeb, přesto bohužel občas někde ke zpoždění dojde. Vaše platba byla vrácena 2022-07-04 11:25:53. Za komplikace se ještě jednou omlouváme.

    Mgr. Radana Kučerová
    Knihy.ABZ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vadné zboží, defekt zohýbaných stránek a měkké vazby - i tak to odešlou. Nemám slov.

    Reakce obchodu ABZ.cz

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás mrzí, na balení si dáváme záležet, přesto např. od distributora dodané ohnuté stránky uvnitř knihy můžeme přehlédnout. Nicméně rádi Vám knihu vyměníme za bezvadnou na emailu [email protected]. Za komplikace se omlouváme.

    Mgr. Radana Kučerová
    Knihy.ABZ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Cena nižší než v jiných knihkupectvích
    • Balení knih zvládne lépe žák 5 třídy základní školy.

    Tragické balení zakoupených knih. Knihy bez ochranných obalů nasypané do papírové o mnoho větší bublinkové obálky, tak že se jednotlivé knihy o sebe třely a při dopravě o bublinkovou výstelku zohýbaly a na brožované vazbě se tak o bubliny vytvořily "oslí uši". Tím se nové knihy v podstatě znehodnotily!

    • Nabízejí něco co nemohou dodat. Škoda času s nimi.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím se jeví jako podvodníci, zboží objednáno a zaplaceno před 10 dny a ticho po pěšině!

    Reakce obchodu ABZ.cz

    Dobrý den,
    u zboží, které nemáme skladem na centrále, se musíme spolehnout na systémové informace od dodavatele. Ten výjimečně může až při kompletaci zásilky zjistit, že poslední u něj skladem uváděný kus je například poškozený a nelze ho tudíž dodat. V takovém případě se vždy snažíme sehnat zboží u jiného distributora, ale pokud je titul rozebraný, nezbývá nám nic jiného než objednávku stornovat, informovat zákazníka a vrátit mu peníze, jak tomu bylo i v tomto případě. Za komplikace se Vám ještě jednou omlouváme.

    Mgr. Radana Kučerová
    Knihy.ABZ.cz

    • Neobracel bych se na Českou poštu- tristní . I když jí to nebylo předáno nijak rychle..
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem 4 tituly před 11 dny, také jsem je zaplatila, zatím mi nic nebylo doručené. Obdržela jsem 3 emaily o stavu objednávky, ale nic víc.
    • V dnešním emailu mi pracovnice obchodu sdělila, že objednávku budou expedovat za týden. 18 dnů na vyexpedování zboží - s tím jsem se ještě nesetkala. Taková lhůta dodání by se měla uvádět na e-shopu při objednávání.

    Nedoporučuji obchod, který

    Reakce obchodu ABZ.cz

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás mrzí. Předpokládanou dobu dodání uvádíme u každého titulu a v 99% případů se nám daří ji dodržet. Bohužel u jednoho Vámi objednaného litevského titulu jsme po jeho dodání distributorem zjistili poškození a museli ho objednat znovu, čímž došlo ke zdržení. Objednávka byla zadána 10.2., expedovali jsme ji 21.2., takže oproti plánovanému dodání během 6 pracovních dní došlo ke zdržení o dva pracovní dny, za což se Vám ještě jednou omlouváme.

    Mgr. Radana Kučerová
    Knihy.ABZ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na knihy jsem se těšil, zaplatil, a pak mi bylo sděleno, že knihy nejsou. Spousta internetových obchodů nabízí zboží, které nemá. Kytary, pračky, knihy. Je takový problém udělat si ve zboží pořádek?

    Reakce obchodu ABZ.cz

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás mrzí. Všechny tituly z naší nabídky není bohužel možné mít fyzicky u nás na skladě, takže se v mnoha případech musíme spolehnout na systémové informace od dodavatelů. Pokud je u nich skladem uváděn poslední kus a při kompletaci dodávky se zjistí, že je kniha např. poškozená a nelze ji dodat, vždy se snažíme zajistit ji jinde. Pokud je ale rozebraná, nemáme jinou možnost než se zákazníkovi omluvit a objednávku stornovat, což byl i tento případ. Za komplikace se ještě jednou omlouváme.

    Mgr. Radana Kučerová
    Knihy.ABZ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nejde stahnout a vytisknout dárkový poukaz

    Reakce obchodu ABZ.cz

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás mrzí. Šlo o technickou závadu, kterou už jsme odstranili, takže nyní jsou poukazy opět v pořádku.

    S pozdravem
    Mgr. Radana Kučerová
    Knihy.ABZ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • myslela jsem si, že je výhodou možnost osobního vyzvednutí na smluvním výdejním místě v Praze, ale teď po návštěvě tam už vím, že je to pro tento obchod nevýhodou a velmi mu kazí pověst
    • chování personálu na smluvním výdejním místě v Praze bylo příšerné, přitom k tomu nebyl žádný důvod, příšerný zážitek si jen knihu vyzvednout, to obchodu kazí pověst a rozhodně je lepší takové místo raději nemít než takto odrazovat zákazníky k další takové zkušenosti
    • kniha nebyla celá zabalena, jen její část

    S obchodem jako takovým spokojenost, ale s předáním - personálem na výdejním místě v Praze naprostá nespokojenost a tento zážitek mi zkazil radost z nákupu a knihy, to už víckrát fakt ne.

    Reakce obchodu ABZ.cz

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás mrzí. Kontaktovali jsme partnera s výsledkem, že situace byla výsledkem komunikace ohledně nenasazené roušky u zákaznice. Stále platí povinnost dodržovat vládní nařízení, takže rouška je nezbytná jak u personálu, tak u zákazníků. Knihu jsme zabalili celou, rozbalena byla až na místě kvůli dodacímu listu. Každopádně pokud jste byla jinak spokojená, rádi Vám případnou další zásilku zašleme na adresu či do některé z poboček Zásilkovny.
    Hezký den.

    Mgr. Radana Kučerová
    Knihy.ABZ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízeli knihu, kterou nakonec nesehnali a nechali mě více než týden čekat

    Reakce obchodu ABZ.cz

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás mrzí. U titulů, které nemáme skladem na centrále, se musíme spolehnout na systémové informace od dodavatelů. Tedy kniha je v systému uvedená skladem, ale při vychystání dodávky distributor zjistí, že šlo o chybu nebo že poslední kus je poškozený a tudíž ho nelze dodat. V takovém případě se vždy snažíme zajistit knihu jinde, ale pokud se nám to nepovede - což byl i tento případ - musíme bohužel objednávku stornovat. Takové případy nelze vyloučit ani do budoucna, přesto se Vám za komplikace ještě jednou omlouváme.

    Mgr. Radana Kučerová
    Knihy.ABZ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 7.12.2021 jsem si objednala knihu a do dnešního dne tj. 18.12.2021 nepřišla.

    Reakce obchodu ABZ.cz

    Dobrý den,
    Vaše zásilka, objednaná 7.12., byla námi v pořádku předána dopravci hned nazítří. Až 21.12. jsme se od Vás dozvěděli, že k Vám stále nedorazila. Urgovali jsme proto dopravce a na Vaši žádost jsme Vám vrátili peníze. Další den jste volala, že Zásilkovna se ozvala, že je balíček k vyzvednutí a že si knihu vyzvednete a peníze opět pošlete. Toto jsme bohužel nemohli řešit dříve, protože jsme neměli žádnou zprávu o tom, že je něco v nepořádku. V předvánočním náporu u dopravců občas ke zpoždění dojde. Jsme rádi, že to přesto dobře dopadlo, a za komplikace se Vám ještě jednou omlouváme.

    Mgr. Radana Kučerová
    Knihy.ABZ.cz