Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • telefon nedostupný, žádné odpovědi na e-mail
    • Pouze online obchod s mizernou otvírací dobou pro vyzvednutí.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nevím
    • dlouhá doba doručení
  • Dobrý den, obdržela jsem pouze fakturu a žádné zboží - v tomto případě e-knihu Divotání. Nevím, jak je to možné a ráda bych se knihy co nejdříve dočkala. Pokud není zboží k dispozici, prosím o vrácení peněz -částka 149,- Kč.

    Reakce obchodu Knihkupectví Ládví

    Dobrý den,
    dne 23.3.2020 jste u nás udělala objednávku e-knihy. Protože platba proběhla v pořádku, byla vám e-kniha připsána na váš účet nejdéle do 20 minut od zaplacení.

    Prosíme zkontrolujte si svůj účet. Dostanete se do něj přihlášením na našich stránkách (bez této registrace byste nemohla e-knihu objednat) a následně v pravo nahoře kliknete na Můj účet a následně na Moje eknihy. Tam objevíte svou eknihu ve všech dostupných formátech připravenou pro stažení.

    V případě, že byste měla jakékoli problémy se stažením vaší eknihy, neváhejte nás prosím kontaktovat.

    Zároveň bychom vás rádi poprosili o stažení negativní recenze, jelikož jsme vám knihu dodali hned po zaplacení a nikoli až po 14ti dnech.

    Děkujeme za pochopení a jsme s pozdravem

    Vaše knihkupectví Ládví

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • mizerná komunikace

    Peníze se mi vrátili skrze GoPay zpět na účet po týdnu, nikdo nevysvětlil proč, ani když jsme jim mailem psali, proč mi vrací peníze a na eshopu pořád mají dětskou zvukovou knížku dle stránek "skladem" :( Měl to být dárek, kdyby napsali rovnou, že objednávku zruší, mohla jsem to zkusit koupit jinde, takhle jsme ztratili 2 týdny a už nebyl čas si to nechat poslat odjinud!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednanou knihu mi obchod nedodal a objednávku zrušil, protože prý z ničeho nic najednou není dostupná. Obchod přitom deklaroval, že je kniha normálně dostupná skladem.

    Neseriózní přístup.

    • Mají špatně kódy u zboží
    • Nedodají zboží
    • Nekomunikují

    Reakce obchodu Knihkupectví Ládví

    Dobrý den,

    vaše zklamání nás velice mrzí a za chybu kódu se omlouváme, nicméně bychom rádi uvedli situaci na pravou míru. Druhý den po vaší objednávce jste byl emailem informován, že titul je skutečně zaměněn se špatným kódem. V emailu jsme se vám omluvili a nabídli vám objednání jakéhokoli jiného kalendáře. Na tento náš email jste neodpověděl, stejně jako na telefonát před ním. Na vaši reakci čekáme od té doby.

    S přáním pěkného dne
    Vaše knihkupectví Ládví

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Knihu jsem objednala 27.12. , objednávka byla potvrzena. Dosud tj. 8.1. nemám zprávu, urgovala jsem mailem a nedostala odpověď. Telefon, který uvádějí, nikdo nebere.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží (kniha) bylo uvedeno jako skladem, ale po objednání mi bylo sděleno, že zboží skladem není a objednávku musím zrušit. Zboží se stále ukazuje, že je skladem...
    • Nespolehlivost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebyla mi doručena celá objednávka, ani vysvětlení ani nebyly vráceny peníze. Chybí mi Podivuhodná dobrodružství Jonatana Gullibla (e-kniha).

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zbozi jsem objednala pri avizu do 3 dnu. Z nakladatelstvi zavolali za 5 dni, ze kniha bude v lednu 2020. Mela vsak byt skladem. Vysvetleni, ze asi to koupil nekdo prede mnou neobstoji, protoze na strankach v tu chvili bylo stale stejne avizo. Nevadi, mam odjinud a jsem poucena. Hodnotim, ze alespon zavolali v predvanocnim napjatem case. Dekuji.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dlouhá dodací lhůta, kniha byla vložena pouze do slabého igelitového pytlíku a ještě chtějí poplatek za osobní odběr při nevyhovující vydávací době
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena
    • Pro mě málo času na vyzvednutí zásilky.
    • Výdejna je velmi malá, takže pokud se sejde více lidí, čekáte venku a mrznete.
    • Velmi pomalá obsluha ve výdejně.
    • Fólie na knize poškozená.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na netu u produktu pri objednani (30.11.) uvedeno skladem s moznosti osobniho odberu od 4.12., v e-mailu s potvrzenim objednavky uvedeno, objednavka prijata, o dalsim postupu Vas budeme informovat. Do dnesniho dne (11.12.) zadna dalsi reakce.

    • Knihu jsem před deseti dny objednala, kniha měla být doručena za 3 dny - nic. Po týdnu jsem naposala urgenci a žádost o informaci, v jakém stavu objednávka je - a stále nic. A teď mi přijde tento dotazník "spokojenost s nákupem"? To pravá ruka neví, co dělá levá?

    Knihu jsem před deseti dny objednala, měla být k vyzvednutí za 3 dny. Marně jsem čekala na zprávu, že si ji mohu vyzvednout - nic. Po týdnu jsem napsala urgenci a žádost o informaci, v jakém stavu objednávka je - a stále nic. A teď mi přijde tento dotazník "spokojenost s nákupem"? To pravá ruka neví, co dělá levá?

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V e-shopu bylo uvedeno, že zboží mají skladem. Objednávka byla potvrzena, ale údajná sms k termínu vyzvednutí nepřišla. Nebylo možné se telefonicky několik dní dovolat. Nakonec jsem se dovolala a bylo mi řečeno, že zatím není zboží skladem a přislíbeno, že jakmile dorazí, budou informovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za mě nespokojenost bohužel, opakovaně jsem před vyzvednutím volala (cca 8x) ani jednou nikdo telefon nevzal natož aby se ozvali zpět
    když jsem přišla na výdejnu slečna mi odvětila, ze telefony nezvedá. Tak hlavně, že má čas si hrát s mobilem!!! Pak mi naúčtovala skoro dvojnásobnou cenu a tak jsem ji to odmítla zaplatit, prý to tak stojí. Po pár minutách se naštvaně podívala do počítače s tím, že se spletla. CD mám udělalo radost a zde si už nic neobjednám. A co mi vadilo nejvíc, mizerně označen obchod - co by vydejna!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje

    Na telefonnich cislech nikdo nezveda hovory, zaplacene zbozi dosud nedorazilo (ani za 14 dnu)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Na knihu, která je běžně dostupná do druhého dne jsem čekal přes týden, pak jsem se spojil s paní na obchodě, která mi řekla, že možná do pár dnů dorazí. Nespolehlivost