Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    U Walmarku nakupuji již několik let a vždy jsem byla moc spokojena jak s délkou dodání tak se sortimentem kde jsem si vybrala to co jsem nejvíce potřebovala já i moje rodina.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • BEZ PROBLÉMŮ

    Doporučuji zákazníkům nákup v obchodě. Naše nákupy jsou vždy dobře
    zabaleny a včas odeslány.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Výborné jednání ze strany prodávajícího. Horší ze strany pošty, ale na to už jsme zvyklí.

    Reakce obchodu Klub zdraví Wavita

    Vážená zákaznice,

    mrzí nás, že jste na zásilku musela čekat déle než obvykle. U příští objednávky můžeme zvolit jinou přepravní společnost, kterou máte ověřenou.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Elen z Klubu zdraví Wavita

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jsem spokojená
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Všechno je O.K. !

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost dodání, . . .

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Bez výhrad.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jsem spokojená s rychlostí dodání, vše došlo v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací doba. Na moje urgence Vaše pracovnice mají pouze výmluvy na nespecikované "problémy" a plané sliby, že řádně zaplacené zboži brzy pošlou což není splněno !!!!!!!

    Jsem douholetý odběratel Vaších produktů, v poslední době člen."Gold klubu" a toto jsem ještě nezažil!!!!!

    Reakce obchodu Klub zdraví Wavita

    Vážený zákazníku,

    běžně zásilky doručujeme do 3 dnů. Jak jsme Vás informovali sms i v telefonickém hovoru došlo k technické chybě a zásilky budou doručeny se zpožděním. Na odstranění problému intenzivně pracujeme, abychom podobným situacím v budoucnu předešli.

    Za komplikace se omlouváme. V případě dalších dotazů nás můžete kontaktovat na bezplatné telefonní lince 800 141 141.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. Věříme, že i nadále zůstanete naším věrným zákazníkem.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Elen z Klubu zdraví Wavita

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Úžasný skvělý rychlý
    • Obchůdek se může doslovně řídit motem " včera objednáte - zítra dodáme" , tak rychle byla opět na objednávka vyřízena
    • Věrnostní program je také férový
  • Doporučuje obchod

    • bohužel balíček byl narván do skříňky, kam se sice vešel ,ale kdyby nešel kolem všímavý a hodný kolemjdoucí a nepomohl mi balíček vytáhnout, tak bych ho ven ze skříňky nedostala , stalo se mi to poprvé, co byl problém a nedokážu si představit, kdyby v něm bylo něco křehkého, co by se mohlo nevhodnou manipulací rozbít.

    balíkovna, dostala následující emal:
    před chvílí jsem si pracně vyzvedla balíček NB8816796723C v
    Praha 4 AlzaBox Nusle V Obč. domově
    balíček byl do schránky úplně narván, že mi nešel vytáhnout a kdyby nešel kolem náhodný kolemjdoucí, který si všiml problému, že mi nejde vyndat z boxu a nenabídl mi pomoc a po chvíli se mu to podařilo, tak bych ho tam nechala, nevím, který s prominutím debil ho tam tak narval a vůbec nedbal na to, že by ho měl taky někdo bez problémů vyndat, bohužel se mi to stalo poprvé a daného zaměstnance bych na hodinu propustila nebo mu sebrala prémie, služby Alzaboxu využívám běžně, ale tohle teda bylo moc a to si nedokážu přestavit, kdyby tam bylo něco křehkého anebo dárek, který by se mohl špatnou manipulací poškodit.
    Trochu se nad sebou zamyslete a příště pošlete schopnějšího a bystřejšího zaměstnance,který myslí hlavou.

    Reakce obchodu Klub zdraví Wavita

    Vážená zákaznice,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí Vaše nepříjemnosti spojené s doručením.

    U příští objednávky můžeme zvolit jinou přepravní společnost, kterou máte ověřenou.

    Věříme, že nám zachováte svou přízeň.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Elen z Klubu zdraví Wavita

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • ok
    • nic

    ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Výhodou je že si mohu objednávat na internetu nebo i osobně telefonem a vždy přijde objednávka v pořádku a i v delší době kterou si třeba dohodnu po telefonu abych si jí mohla vyzvednout.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Vstřícnost ochota

  • Doporučuje obchod

    30 %

    • laskavý personql

    Reakce obchodu Klub zdraví Wavita

    Vážená zákaznice,

    na našem e-shopu nakupujete již řadu let. Nezmiňujete žádný důvod nespokojenosti, proto věříme, že hodnocení 30 %, které jste nám udělil, je pouhý překlep. :-)

    Děkujeme Vám za Vaši věrnost.

    Elen z Klubu zdraví Wavita

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • dobrý sortiment, ochotné prodavaky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlé a vynikající jadnání
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zaplatil jsem předem pomocí platební karty a čekám již 7. den a stále nic.
    Dříve jsem dostával zboží během 2-3 dnů, nevím, co se děje !!

    Reakce obchodu Klub zdraví Wavita

    Vážený zákazníku,

    ano, běžně zásilky doručujeme do 3 dnů. Jak jsme Vás informovali sms, došlo k technické chybě a zásilky budou doručeny se zpožděním.

    Za komplikace se omlouváme. V případě dalších dotazů nás můžete kontaktovat na bezplatné telefonní lince 800 141 141.

    Věříme, že i nadále zůstanete naším věrným zákazníkem.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Elen z Klubu zdraví Wavita