Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Stále čekam na svou objednávku
    • Žádné informace
    • Odpověď z pochybných e-mailových adres

    Na odeslání zboží čekám více než týden. Po 7 dnech stále nebylo odesláno. Nedostáváte žádné informace proaktivně. Musel jsem se zeptat, kdy zboží dorazí. Horká linka byla 24.05. bez posádky v 11:45 hodin. nikdo nezvedl. Tak jsem musel napsat email. Odpovědi přicházely z tak podivných e-mailových adres jako [email protected] nebo estoppel s předmětem ***Spam**** Absolutně nedůvěryhodné!

    Reakce obchodu Klenoty Aurum s.r.o.

    Dobrý den, Christine,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky které můžeme naše služby vylepšovat.
    Velmi nás mrzí, že jste se zpracováním objednávky nebyla spokojena. O zpracování objednávky informujeme emailem, taktéž jsme reagovali na Vaše dotazy týkající se předpokládaného vyřízení a doručení objednávky. Objednávka přijata 18.5. večer byla dne 24.5. vyřízena (přes víkendové dny nám bohužel dopravci nepřeposílají a nedoručují zboží, které zajišťujeme ze skladů našich prodejen), následující den si balíček převzal dopravce do přepravy. Pokud budete na objednávku spěchat, neváhejte se na nás předem obrátit, rádi společně vymyslíme nejrychlejší a nejpohodlnější řešení nákupu.

    Emailová adresa [email protected] je přednastavena pro komunikaci z našich systémů.
    Problém ohledně zobrazování spamu v emailech již řešíme s technickou podporou, bereme je na vědomí a pracujeme na odstranění.
    Mrzí nás, pokud jste nás nezastihla na lince, zřejmě kolegyně vyřizovala jiný hovor na pevné lince. Jsme však rádi, že jste se s námi spojila přes email, můžete případně využít náš chat přímo na webu.

    Věříme, že přijmete naše vysvětlení a budeme pracovat na zlepšení k Vaší plné spokojenosti.
    S přáním příjemných dní
    Tým Klenoty Aurum

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Vše předražené, v e-shopu nejsou dostatečné popisky.

    Reakce obchodu Klenoty Aurum s.r.o.

    Dobrý den,

    velmi děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Pokud u produktů nenajdete všechny informace, které by Vás zajímaly, neváhejte se obrátit na náš chat na webu nebo zákaznickou linku. Rádi Vám veškeré podrobnosti doplníme.

    S přáním příjemných dní,
    Tým Klenoty Aurum

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mimořádně nepříjemná obsluha v OC IGY. Trvale se tváří, že je obtěžujete, zvláště tmavovalsá mladá slečna. Nakupuji tam často a dojem mám pokaždé stejný, zvažuji, že tam chodit přestanu, zlatnictví je v IGY více.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    muj nazor je dost velke zklamani.prstynek ktery jsem si vybrala byl pouze 1 kus po cele republice a stale ho nemam nebot e shopu byl nekdo rychlejsi nez ja,bylo me receno ze sito mam hlidat a se zas naskladni.takze vasi slevu 15 procent k vyroci jiz nemuzu vyuzit.hezky den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabídka zboží na e shopu se neshodovala s nabídkou na prodejně, resp. prodavačky nevědí o faktu, že nabízíte stejný vzor prstenu ve dvou váhových vyhotoveních. Uvedly mě v omyl, na přímou otázku, jestli nabízíte prsten ve vícero variantách, mě odpověděly nesprávně. Navíc arogantní jednání prodavaček v Olomouci i v Přerově , kdy jsem chtěla vyměnit váhově lehčí prsten za dražší variantu a žádná reakce na přímý hovor na vaši firmu bez odezvy, mě ujistilo o faktu, že vaši síť nedoporučím kamarádkám a své investice do zlata už nebudu uskutečňovat přes vaši firmu.

    Reakce obchodu Klenoty Aurum s.r.o.

    Dobrý den,

    velmi děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky které se můžeme zaměřit na zlepšení v jednotlivých oblastech.

    Náš prodejní personál má možnost zkontrolovat dostupnost konkrétních produktů, pokud je znám přesný kód zboží. Výběr váhy šperku je poté na zákazníkovi, avšak standardně se produkt vizuálně nijak neliší, jelikož je okem nerozeznatelný. Dostupnost produktu v jiných variantách se může lišit, tuto informaci může personál taktéž ověřit a šperk pro Vás zajistit, což je standartním postupem. Mrzí nás, pokud nebyly poskytnuty všechny požadované informace.
    Nabídka sortimentu na našich kamenných pobočkách je širší než-li na eshopu, proto se opravdu může stát, že šperk, který Vás zaujme na prodejně, není k objednání na e-shopu. I tyto situace jsme však schopni řešit a rádi najdeme spolu se zákazníkem cestu.

    Je nám velmi líto, že se Vám nepodařilo se s námi spojit. Pokud nás nezastihnete na zákaznické lince e-shopu, neváhejte se obrátit v pracovních dnech na linku +420 266 311 875, kde Vás kolegové odkáží na kompetentní osobu, případně jsme k dispozici na emailu a na chatu.

    Popsanými situacemi na prodejně bychom se moc rádi dále zabývali, budeme rádi, pokud nám je přiblížíte na emailu [email protected].

    Děkujeme Vám a přejeme krásné dny,
    Tým Klenoty Aurum

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nulová komunikace obchodu, zboží zaplaceno, ale po týdnu stále nedorazilo ... a člověk by řekl, taková značka a s tak dlouho na trhu (tuším 65let) ... že budou perfektně fungovat
    tak není tomu tak

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednávku jsem zrušil, protože objednané zboží nebylo možno osobně vyzvednout v kamenných prodejnách na Praze 4

    Jako zákazník jsem byl tentokrát rozčarován přístupem obchodu k objednávkám z internetu, nemožností zboží rezervovat ve vybraném kamenném obchodě, což je uvětšiny ostaních obchodů dnes už běžné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Popis zbozi na internetovych strankach neodpovida tomu co bylo doruceno. Logicky kdyz clovek vidi dve nausnice na foto, tak si mysli, ze dostane taky dve nausnice, ale u klenoty Aurum nevzdy tyto dve veci jsou samozrejmosti.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    u naušnice špatně drži uzávěr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodanie objednavky trva prilis dlho
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Prodavačky mě neupozornily,že mám nahlásit při rezervaci nějaký kód a prstýnek mi prodaly za jinou cenu než jsem ho na eshopu rezervoval, samozřejmě za tu vyšší.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    moc dlouho to trvá...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží nemám, je zaplaceno již týden....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochotna obsluhs v oc olympie budu chodit jen do vankovky tam je slečna milá

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Koralky na naramku se po tydnu uplne sloupaly.

    Reakce obchodu Klenoty Aurum s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, velmi nás mrzí popisovaná vzniklá situace.
    Neváhejte se na nás obrátit na emailu [email protected] a popište nám podrobnosti. Budeme se obratem věnovat dalšímu řešení.

    Přejeme Vám krásné dny,
    Tým Klenoty Aurum

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Paní prodavačka v OC IGY České Budějovice (starší) byla velmi zaneprázdněna důležitým rozhovorem s kamarádkou. Když jsme s její mladsi kolegyní požádali o součinnost v řešení problému, stala se z ni Znojemská okurka. Minimálně tak byla kyselá a protivná. Pokud na e-shopu napíší, že je zboží k vyzvednutí na prodejně, není tam skladem, ale někdy během dne jej prodavačka objedná z jiné pobočky… Bohužel se toto dozvíte až když už je pozdě a za vybraný dárek nemůžete nikde koupit náhradu…

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velký výběr, bleskové dodání
    • řetízek byl objednán jako dárek, ale celkem mě zklamala barva - místo zářivé stříbrné, kterou jsem čekala u řetízku Swarovski, nevýrazná až mdlá... Cena tomu tedy určitě neodpovídala :-(

    Reakce obchodu Klenoty Aurum s.r.o.

    Dobrý den Lucie,

    velmi děkujeme za Vaše kladné hodnocení výběru šperků a vyřízení objednávky z našeho eshopu.
    Šperky SWAROVSKI nám dodává přímo značka a bohužel tak nedokážeme ovlivnit jejich zpracování ani výsledný vzhled.
    V případě online nákupů je však možné nevyhovující šperk vrátit do 14ti dnů od přijetí zásilky. Určitě bychom Vám v případě upozornění na nedostatky rádi nabídli výměnu za jiný kus či jiný šperk. Neváhejte se na nás v budoucnu obrátit obratem po přijetí zásilky, rádi společně vymyslíme řešení, abyste byla s nákupem u nás plně spokojena.

    Přejeme Vám krásné dny,
    Tým Klenoty Aurum

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogantní personal
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    K objednávce s datem doručení 29.6. a vyzvednutí 4.7. posíláte slevový kupón s datem 30.6.2022. To jako vážně???

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký výběr stříbra
    • Vysoké ceny
    • Už zboží neuvádějí že již použité/ z reklamace

    Vytvořil jsem objednávku a druhý den přišel e-mail, že zboží je z reklamace, je poškozené, takže ho nemohou dodat.
    A objednávku jsem zrušil, jelikož jsem měl za to, že zde prodávají jak uvádějí NOVÉ nepoužité šperky, ne šperky použité a poškozené, až by to u nich uváděli.

    Reakce obchodu Klenoty Aurum s.r.o.

    Dobrý den,

    velmi děkujeme za sdílení Vaší zkušenosti s objednávkou a také kladné hodnocení nabídky stříbrných šperk, moc si toho vážíme.

    Při zpracování Vaší objednávky jsme se na Vás obrátili s omluvou, že šperk není možné doručit a objednávku dokončit z důvodu, že se jedná o reklamované zboží, které se nedopatřením naskladnilo na náš eshop. Jelikož používané, nebo reklamované zboží neprodáváme a zákazníkům nenabízíme k nákupu, informovali jsme Vás, že objednávku bohužel nemůžeme vyřídit a šperk Vám zaslat. Taktéž jsme navrhli možnosti řešení, avšak jste se rozhodl pro zrušení objednávky, které jsme Vám obratem potvrdili.

    Vzniklá situace nás velice mrzí, je nám líto, že předmětný šperk nebylo možné z důvodu nedostatků poskytnout a neměli jsme skladem odpovídající alternativu, kterou bychom Vám mohli nabídnout a objednávku pro Vás vyřídit.

    Věříme, že pokud se v budoucnu rozhodnete objednat šperky na našem eshopu, vše již proběhne v naprostém pořádku a budete jen spokojen.

    Přejeme Vám krásné dny,
    Tým Klenoty Aurum