Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    I když bylo zboží psáno jako skladem u dodavatele, tak v neděli večer objednáno a ve čtvrtek ráno jsme měla zboží doma. Takže za mě super.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • ok
    • nic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychle doruceni zasilkovnou na mou adresu

    Rychle doruceni, dobre zabaleni.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • vstřícnost, rychlost, ochota
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží jsem mi bylo doručeno včas, ještě před štědrým večerem, v což jsem ani nedoufala. Děti se tedy mohly radovat z vytouženého dárku v den D.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Doplnění recenze, kterou jsem učinila začátkem roku 2020, v obchodě KIMAZU.cz jsem koupila panenku, která bohužel byla pod stromečkem velkým sklamáním- nefungovala, nicméně obchod toto nemohl a nemůže ovlivnit. Panenka byla doručena extrémně rychle, na to, že byla obj. necelý týden před štědrým dnem. Za to obchod chválím a myslím, že se to běžně nestává. Panenku, jsem co nejdříve reklamovala, ale bohůžel se jednalo o konec roku,takže se mnou obchod z pochopitelných důvodů nekomunikoval. Po napsání negativní recenze se mi pán ozval a řekl mi postup reklamace. Sice slíbil, že pokud bude panenka opravdu nefunkční (a měl zjištěno, že je na skladě u dodavatele), tak mi co nejdříve pošlou novou. Zatím teda panenku nemáme (asi nebyla na skladě, reklamace proběhla 3.1. - tj. neuběhlo zakonných 30 dní na vyřízení reklamace, ač zbývá opravdu pár dní ). Podle mailu, který mi dorazil včera od pana z Kimazu (což byl po téměř měsící první kontakt, od informativního mailu ohledně reklamace, nejspíš také rakce na maila, který jsem napsala s dotazem o postupu a průběhu reklamace), by měla být panenka poslána začátkem týdne. Snad tedy vše proběhne jak má.
    Pan mě poprosil o změnu negativní recenze, kterou jsem napsala. Původní text reklamace ponechávám, jelikož si nemyslím, že je tam psala něco špatného co by mělo ovlivnit nakup u tohoto obchodu. A také proto, jelikož mi obchod již napsal odpověď, že mám vymazat tuto recenzi, což se mi povedlo dokomunikovat až před třemi dny!
    Původní recenze: Dobrý den, zboží bylo doručeno velmi rychle, na to že jsem ho obj. na poslední chvíli. Nicméně panenka nefunguje jak má (nehýbe pusinkou, nejde jí po spánku probudit, a vlastně ani nevydává zvuky pri pití) a pod stromečkem se jenalo o velké zklamání. Bohůžel nemám zatím odpověď na maila ohledně reklamace zboží (jsou svátky, takže je to dost problémové).Panenka je jinak velmi krásná, ale je nám k ničemu.
    Bohužel nevím, zda bych u obchodu znova nakoupila. I když hračky mají krásné ceny, rychlé dodání, kvalitu hraček (kont. Zapt creation) obchod nemůže ovlivnit, jelikož u panenek baby born a annabell kvalita dost pokulhává. Komunikaci obchodu však hodnotím ne uplně dostatečnou.
    S přáním hezkého dne.

    Reakce obchodu Kimazu.cz

    Dobrý den, prosím o odstranění Vašeho špatného hodnocení. Řešíme standardní reklamaci tak jako s každým jiným zákazníkem, kterému hračka nefunguje, jak má. S pozdravem Kimazu.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • krátká dodací lhůta, blízko bydliště
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    zboží jsem mela pripraveno v zasilkovne. Nemusela jsem dlouho cekat na zbozi slo to velmi rychle jsem moc rada a dekuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Doručení bylo hned tak vřele doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • zboží skladem dobrá cena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Velmi rychlé dodání zboží i přesto , že je před vánocemi.
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Dobrė ceny.
    • Hračky byly volně v krabici bez obalu.
  • Nabízí zboží které již není a to ještě také po delší době kdy mi oznámili že ho nemají.Ještě mají tu drzost posílat na můj mail další nabídky.

    Reakce obchodu Kimazu.cz

    Dobrý den,
    na našich webových stránkách transparentně ukazujeme jaké zboží máme skladem (přímo v našem skladu) a jaké skladem u dodavatele a kdy jsme schopni ho dodat. Bohužel u zboží skladem u dodavatele se občas stane, že ho vyhodí z naší objednávky a pak nejsme schopni splnit objednávku zákazníka.
    Newsletter dostáváte, protože jste v objednávce zaklikl, že ho chcete dostávat. V newsletteru dole je standardní odkaz na odhlášení.
    Pěkný den
    Kimazu.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Celkem rychlé dodání objednaného zboží.

    S obchodem jsem spokojen.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle dodani,kvalita zbozi,moznosti prepravy
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • super rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Komunikace, rychlost, vstřícnost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    S nakupem jsem spokojena, nemam co vytknout.;)