Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Miroslav Urban:

    Děkujeme za pochvalu a Váš čas, který jste věnoval napsání tohoto postu.

    Věřím, že takové rozdíly opravdu běžně nenajdete, akce je a měla by být zajímavou cenou, ne jen nálepkou jak to občas bývá.

    Ano, máte pravdu, nejsme a nechceme být nejlevnější eshop, "korunové" rozdíly určitě najdete, avšak stavíme na jiných hodnotách jako je:

    - Široká nabídka her ( aktuálně Největší v ČR)
    - Zákaznická podpora dostupná 15 hodin denně včetně víkendů (9hod) a státním svátků.
    - Podpora doručení IHNED u 99% produktů ( jediní v ČR s takto velkou nabídkou)
    - Mnoho dalšího...

    Možná to zní jako vychloubání, ale za své kvality se nestydíme a berme to jako fakta, ne jako neopodstatněnou chloubu.

    Je tedy vždy jen a jen na Vás tedy zákazníkovi, zda chce mít jistotu, kvalitu, dostupnou podporu a svou hru ihned nebo ušetřit dvacku.

  • urcite neni pochyb ze key4you je kvalitni server ..., ale temer vzdy hru kterou nabizi ve sleve najdu kdekoliv levneji a to i o nekolik stovek

  • Karel Kovanda: Hlavní důvod registrace je u nás historie objednávek, kdy aktivační klíče jsou doručeny v profilu a máte je tedy kdykoliv k dispozici a nemůže se stát, že Vám email s klíčem apod. nedorazí.

    Navíc registrací získáváte další výhody jako jsou individuální slevy, věrnostní program, cash back, hry zdarma apod.

    Myslím si, že vyplnění pár údajů potřebných pro registraci, není nic proti ničemu.

  • Nechápu význam registrace vs. uskutečnění nákupu. Když to vezmu analogicky, tak v dnešní době by to muselo být, co nákup, to registrace na jiném serveru. Absolutní nesmysl. Nechci samozřejmě nikoho urážet, ale pro mě osobně je to odrazující.

  • dcermak: Dobrý den, bohužel my jsme jen prodejci, problém je na straně provozovatele a tedy vydavatele topcd, velice nás tato situace mrzí, ale věřte, že jednáme s vydavatelem a tuto situaci urgujeme, u nás Vás zcela jistě nikde neignoruje.

  • v105 cz: Dobrý den, je možné, že při migraci databáze se Váš účet omylem zablokoval, avšak od toho máme zákaznickou podporu, která je dostupná od 08:00-23:00 každý den a to jak na bezplatné tel. lince, Livechatu na webu apod. Stačí se tedy vždy jen ozvat v případě problému.

  • Objednal jsem si před cca 2 týdny klíč ke hře, který jsem měl zadat na webu digitopcd.cz. Po zadání kódu se mi stále zobrazuje že klíč není platný a podpora již více než týden nereaguje.

  • Kdysi jsem si koupil hru na Key4you nic zvláštního ale pak jsem si chtěl koupit po čase další a najednou zablokovánej účet tak to jste teda borci, jsem musel ke konkurenci kde nikoho neblokují.

  • Lukáš Fořt: Vypadá to, že máte jisté nejasnosti, prosím kontaktujte naší zákaznickou podporu, je online denně, popř. zde pro Vás máme také bezplatnou tel. linku 800 44 88 66

  • Lukáš Fořt: Objednal sis jak sám píšeš Assassins Creed 3 KEY - tzn. klíč! Nejspíš steam klíč, který aktivuješ a posléze stáhneš ve Steamu, případně Origin, podle toho jaký klíč sis objednal. Mají to tam popsané, stačí si to přečíst. Nic ti poštou nepřijde, pokud čekáš tohle...

  • Objednal jsem si Assassins Creed 3 Key. Zaplatil jsem ale nic nepřišlo. Peníze z keditu zmizeli a klíč nikde, na mobilu napsáno úspěšně jste zaplatil 355.0 Kč, a na obchodě je napsáno nezaplaceno.

  • Petr Ondráček: Děkujeme a laťku kvality naších služeb budeme neustále zvyšovat.

    Nezakládáme až tak moc na ceně, nejlevnější nejsme a být nechceme, ale věřím, že vždy nabídneme zajímavé ceny a budeme i nadále klidným přístavem pro Vaší duši :)

  • Pro klid duše kouknu i na nabídku jiných obchodů, ale stejně většinou skončím opět u Key4you . Díky za pěkný ceny a promptní podporu ! Doufám, že nastolenu laťku budete držet i v novém roce ! :-)

  • Jaromír Kufner: Moc děkujeme, Vaše doporučení je ta nejlepší "reklama".

  • Jsem strašně rád za nákupy uskutečněné na tomto e-shopu , již jsem koupil : Minecraft,Counter Strike Global offensive PayDay 2 a Rust ( byl u kódu nějaký problém , napsal jsem tedy spíše popsal své problémy a vše se ihned vyřešilo.)
    Tento obchod mohu v klídku doporučit :)

  • Davide, za odpověď není třeba děkovat, rádo se z naší strany stalo. My nechceme být „anonymní random“ obchod, kterých Vám Herueka vyjede desítky, snažíme se opravdu o vstřícný a otevřený přístup, samozřejmě je někdy třeba se přizpůsobit konkurenci a trhu a nejde mít vše idilické, jak bysme si i my samotní přáli.

    Jako jeden z mála eshopu v tomto oboru podporujeme převážně český trh, většina pochází přímo z oficiální české distribuce viz. například www.jenkrabice.cz - náš vedlejší projekt, kde spousty krabic od her, pro které již nemáme využití, nabízíme hráčům a sběratelům.

    Takové "filtry/členění" které byste si přál, jsou směrodatné pro velmi malou skupinu lidi v rámci promile všech zákazníkům, proto neplánujeme momentálně něco podobného zavést, máme bohužel i špatné zkušenosti s podobným typem informací u produktů, které „herně negramotné“ zákazníky spíše matou. Pokud chcete mít jistotu při nákupu, že podporujete českou distribuci, tak u nás to bude nejpravděpodobnější, můžete se také obrátit na podporu, která zcela jistě pomůže klíč přesně identifikovat, nic netajíme.

    VPN je zvláštní kapitola sama o sobě, kdysi byste takové produtky v naší nabídce nenašel, ani dnes jich není mnoho, ale s rostoucí konkurencí a na časté dotazy a přání zákazníků, jsme se i my byli „nuceni“ do nabídky tyto produtky zařadit, už jen kvůli různým vyhledávačům, kde musíme s ostatními „bojovat“ o to, ať se o nás vůbec zákazníci dozví.

    Jsem rád, že jste odepsal a mohli jsme to ještě trochu rozvinout, svět není černobílý a jedno nemusí hned znamenat druhé, přivedli jsme díky našim službám i cenám spousty hráčů i nehráčů z uložta a torrentů do světa, kde se za hry a software platí a velká většina z nich si kupovala hry od nás z původní české distribuce, kterou se zabýváme a chceme zabývat i nadále, ať už nás okolí a trh tlačí do cest jiných.

    Děkujeme za názor a výměnu informací, i z Vašich přání se určitě pokusíme vzít podněty pro další vylepšování našich služeb.

































  • V první řadě Vám děkuji za reakci, velmi si toho cením. Jste zatím první kteří reagují.

    Chápu že to není jednoduché. Ale já jako zákazník žádám o možnost volby.
    Možnost si zvolit, jestli ušetřit nebo si připlatit za podporu trhu a tím také statistiky prodeje v CZ.
    Jasné je že volbu my dává výběr obchodů, ale pokud by jste udávali alespoň informaci pro jaký region byl klíč daného titulu určen. Tak tím alespoň trochu podpoříte prodej opravdu regionálních klíčů a zákazník nemusí kupovat klíč s pocitem že podporuje prodej her v ČR, ale s vědomím že tak činí.

    U produktu jen uvádíte v jakém regionu je jazyk. Ale oba víme že to není totéž. Klíče určené pro CZ region určují statistiky prodeje her v ČR.

    Tuto informaci uvádíte jen v případě že produkt má regionální zámek.

    Co se VPN týče, tak tam to není tak úplně jasné, co je v souladu s pravidly o aktivaci v regionech. Osobně tuto metodu aktivace zavrhuji. Dokonce si myslím že to není úplně legální, ale o tom bych se přít nechtěl.

    Chápu že vina není jen na obchodech, ale hlavně na poptávce, jde jen o to že pokud dáte zákazníkovi volbu, tak se k situaci neotáčíte zády.

    Děkuji :)


  • David Lalkovics: Zdravíme i my Vás: )

    Z facebooku byla tato zpráva odstraněna, protože se jedná o nepravdy a fabulace a náš FB určitě není kanál, kde chceme vést tyto rozhovory.

    Podpora a české lokalizace se ztrácí, protože se nezaplatí, to máte pravdu, ale tato skutečnost je mnohem starší, než náš obchod i všichni konkurenti a celá problematika je mnohem složitější a rozsáhlejší, od rušení lokálních a regionálních poboček distributorů až po samotný fakt, že se práce s CZ v mnoha případech jednoduše nevyplatí.

    Pokud napíšete něco konrétního, než tento výkřik do tmy, můžeme o tom pohovořit a třeba nalezneme i společnou řeč, třeba o "učení" české mentality za digitální záležitosti platit.

    Také Vám jistě neušlo, že i my bereme od českých dodavatelů, tedy od českých firem. Při své přípravě na tento Váš příspěvěk, jste určitě provedl alespoň základní informační průzkum, v kterém jste zjistil, že máme plný sklad krabic, které od českých distributorů vozíme, rozbalujeme a skenujeme klíče pro naší digitální distribuci.

    Ano, najdete u nás třeba i verze s VPN pro regiony jiné, díky naší globální strategii, kde se nezaměřujeme pouze na trh český, máme přístup i k produktům těmto, které poté můžeme nabídnout zde, pokud je o ně zájem, poptávka určuje nabídku.

    Opravdu to není tak jednostranné a jednoduché, jak zde prezentujete, český trh je malý, český herní trh je ještě menší, ceny AAA titulů rychle klesají a spousta lidí již čeká na zvýhodněné slevové akce, opravdu není odpověď na všechny otázky, proč se CZ vývoj nevyplatí a proč je na ústupu, ruské klíče.

    Načínat téma, proč zákazníci koupí raději u nás, ať už kvůli podpory, kvalitě služeb, rychlosti doručení atd nebudeme, není uplně podstatné, třeba jsem Vám něco osvětlil, třeba si budete i přes všechno, co jsem psal, stát za svým, ať už to bude jakkoliv, tak Vám přeji hezký sobotní večer

  • Zdravím. Dřív než se rozhodnete kde si koupit svou oblíbenou hru, měli by jste vědět kde ji koupit.

    Kvůli obchodům, jako je například Key4You, ztrácíme od vývojářů her českou podporu. A to proto, že nenakupujeme v takových obchodech hry s českou lokalizaci. Díky takovým obchodům ubývá česky přeložených her. Ubisoft a EA už zmínilo, že neuvažuje s další českou podporou, a to z důvodu nízkého prodeje česky lokalizovaných titulů. To, že si koupíte CD klíč hry v českém obchodě, neznamená že klíč byl určen české lokalitě. Mohl být nakoupen v jiné zemi, například v Rusku...

    Smutné na tom také je, že jsem se snažil na Facebooku Key4you zmínit tuto situaci, a místo odpovědi mi příspěvek smazali a to několikrát. Neměli ani slušnost reagovat.

  • loko: Děkujeme za hodnocení, je to různé někdy máme akci tam někdy tam, ale v 90% případů se nákup vyplatí na eshopu.