Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do dnešního dne zboží nedoručeno.
    • Bez jakékoli komunikace

    Reakce obchodu KD elektro

    Dobrý den,moc se omlouvám za DHL,zboží od nás odešlo hned druhý den 4.7.2023 ,ale bohužel přepravní služba o svátcích nejezdí.
    KDElektro

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží není v bezvadném stavu. Přišlo poškozené

    Troubu jsem rozbalila a zjistila že čudlík na regulaci ohřevu je vpáčený dovnitř, nevypadá stejně jako čudlik na teplotu. Uvnitř trouby je ohly plech který brání otvírání a zavírání. Hodiny jsou nakřivo takže s troubou evidentně něco není v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dorazila myčka nádobí, přestože jsmem měl objednán televizor. Zaplatil jsem 10.12. 2022, potvrzení platby mi došlo mailem 12.12. 2022, 15.12.2022 mi přívezli omylem myčku nádobí, kterou jsem nepřevzal a vrátil zpět odesílateli KD elektro, do dnešního dne mi televizor nepřišel!!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilka vůbec nedorazila-byla složena v zásilkovně v jiném městě-tým PPL posílá SMS abych si ji vyzvedl ve výdejním místě v Hořovicích, ale já jsem z Blanska což je trochu někde jinde. Po týdnu plném e-mailů a SMS zpráv nedošlo k nápravě!!! Zrušil jsem objednávku a přišel mi tento formulář o spokojenosti s obchodem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Po zavolání a nahlášení dodání zničené lednice jsem byl informován pracovnicí obchodu dne 6.10.2022, že obratem zasílají jinou a že DHL si odveze tu poškozenou -> to zní jako skutečně férové jednání
    • Ale jen to tak zní, skutečnost je bohužel jiná...
    • Skutečnost : Ano, DHL si odvezla tu poškozenou lednici prakticky obratem avšak nová lednice do teď (19.10.2022) nedorazila :-(
    • nekomunikativnost (automatické potvrzení objednávky 20.09.2022 a pak nic)
    • musíte volat, aby jste je popohnali, že čekáte nějak dlouho na zboží skladem (29.09.2022), musíte volat - pokud chcete DHL tracking number (30.9.2022) no a pak samozřejmě volat skoro každý den (když chcete nový tracking ID, když se Vám DHL najednou snaží dodat zpět tu samou poškozenou lednici, když nereagují na Email o odstoupení od objednávky ... atd). Prostě volat a volat a volat ... tedy za předpokladu, že se dovoláte
    • Jejich snaha přehodit problém na přepravce(viz i jiné reference na heurece), přičemž obchodní vztah s přepravcem (DHL) mají jako prodejci oni nikoliv já jako koncový zákazník. Já přeci nemám v podstatě žádnou možnost kontaktovat přepravce a zjišťovat/urgovat kde je dané zboží, protože s přepravcem nemám uzavřený žádný obchodní vztah. To je Váš/prodejcův boj a pokud to je tak špatné, tak zvolte jiného přepravce, ale nevymlouvejte se furt na to
    • Na první Emailem ohledně odstoupení od objednávky 24 nereagovali ..asi je třeba zavolat(19.10.2022)

    Uvidíme kam se dostaneme, zatím jsem poslal druhé upozornění ohledně odstoupení od smlouvy (19.10.2022) a ohledně navrácení uhrazených peněz za nedodané funkční objednané zboží.

    Závěrečná rada ... pokud si chcete ušetřit nervy(a čas), tak nakupujte jinde a klidně i dráž, neboť ve skutečnosti vás to vyjde levněji :-)

    Reakce obchodu KD elektro

    RE: Vyjádření ke stížnosti
    Dobrý den,
    Velice se omlouváme za vzniklou situaci a věříme, že do budoucna bude spolupráce probíhat v pořádku.

    Děkuji

    S pozdravem

    Dominika Weberová
    Telesales



    DHL Freight CZ s.r.o.
    Hlinská 2
    37001 České Budějovice

    Mob.: +420 607039629

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nabízeli skladem, ale po objednání mi napsali, že bude za měsíc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    velky problém s dopravou

    Reakce obchodu KD elektro

    Bohužel s přepravcem nic neuděláme.
    kd elektro

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí "skladem" něco, co skladem nemají...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • o stavu objednávky ani zpráva. Na můj dotaz, jak to vypadá s mojí objednávkou mi bylo odpovězeno, že se dnes expeduje, ale bohužel při sledování stavu a pohybu objednávky jsem zjistil, že to také není pravda. Jsem jen zvědav jestli někdy dorazí. Nevidím to dobře, na to, že zboží je skladem, jak uvádějí, tak asi ještě lakují a byrva mizerně schne.

    Na to, že obchod doporučuje Heureka, tak si serózní obchod teda nepředstavuji. Asi jsem na jiné planetě.

    Reakce obchodu KD elektro

    Dobrý den,to je spíše stížnost na dopravce!
    kd elektro

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mám zaplaceno už víc jak týden mělo být skladem zatím nic nedorazilo komunikace hrozná jen se upominam hlavně že poslali fakturu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží skladem

    Zboží objednáno v pátek, v neděli dopoledne(!) přišel email o odeslání, ovšem ještě v úterý (!!) byla myčka nezvěstná a z Ostravy odešla až ve středu. O trackovací číslo jsem musel explicitně požádat. Ve čtvrtek se DHL pokusila o doručení v dopoledních hodinách, ovšem bez předchozího telefonátu (!!!). Nikdo tedy nebyl doma, aby zásilku převzal. Na pátek si žena vzala dovolenou, aby při opakovaném pokusu o doručení byla doma. DHL ale myčku nepřivezla. Po dlouhém, ale opravdu dlouhém snažení jsme se dovolali na infolinku DHL, kde nám řekli, že ji budou doručovat až v průběhu příštího týdne. Po velmi ostré výměně názorů nakonec DHL souhlasila, že ji doručí ten den odpoledne. Nakonec jsme se tedy dočkali. Myčka byla dodána bez českého návodu k použití, zato s návodem v polštině a španělštině.

    Reakce obchodu KD elektro

    Dobrý den,zboží bylo odesláno jak mělo. To je spíše recenze pro DHL.
    kd

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Slušné jednání.
    • okamžité vrácení peněz na účet po zrušení objednávky obchodem
    • prodává se něco, co není obchod schopen zajistit
    • zrušení objednávky obchodem z důvodu nezajištění prodaného zboží až po cca 6-ti dnech

    Obchod prodává něco, co není schopen dodat. Bohužel jsem nic nekoupil, protože mně obchod objednávku po cca 6 -ti dnech zrušil, že není schopen televizi dodat. Jako plus je, že po oznámení zrušení objednávky, byly okamžitě vráceny peníze na můj bankovní účet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doprava zdarma, ale asi je započítána ve vyšší ceně produktu

    17.5. jsme objednali vestavnou mikrovlnou troubu. Obchodu nefunguje správně e-shop, po vytvoření a odeslání objednávky se objeví chybová hláška. Tak to zkoušíte podruhé a potřetí. Nakonec to vzdáte a následně zjistíte, že jste si zboží objednal 3x. Nicméně ač v době objednání bylo na e-shopu zboží skladem, po dotazu e-mailem jsme se dozvěděli, že skladem není. Obchod nebyl schopen říct, kdy a vůbec zda dojde k dalšímu naskladnění. Objednávka zrušena nebyla ani námi ani obchodem. Včera 23.5. jsem zjistil, že zboží je opět skladem. Ovšem za vyšší cenu, než před týdnem. Znovu jsme zboží objednali, automat objednávku potvrdil, vygenerovanou fakturu jsme zaplatili a na e-mailový dotaz doposud nikdo nereagoval. Komunikace mizerná. Kdybychom to zboží nutně nepotřebovali, tak volím jiný e-shop. Bohužel jinde toto zboží nemají. KD ho bere v Polsku, takže přijde s polským návodem - to ze zkušenosti jiných zákazníků. Ale produkt, který objednáváme není určený pro trh v ČR, tak to musíme překousnout, když ho chceme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo uvedeno, ze zbozi je skladem, ale nebylo a ani po dvou tydnech neprislo...

    Reakce obchodu KD elektro

    Dobrý den ,zboží bylo odasláno 30.3. . Bohužel jste uvedl špatne PSČ tudíž nemohla přepravní služba zboží doručit včas. Jinak děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobrá cena
    • Zboží nepřišlo

    Zboží uvedeno skladem, ale nakonec obchod objednávku zrušil a poslal mi zpět i platbu. V obchodě měli začátkem roku zavřeno a objednávka měla být vyřízená později, nakonec jsem čekal téměř tři týdny zbytečně, celkové zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Napsali ct-pa
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží expedováno až třetí pracovní den po zaplacení
    • doklad k nákupu zaslán až po urgenci

    Reakce obchodu KD elektro

    zboží bylo odesláno dle obchodních podmínek,faktura automaticky vygenerována systémem odesíla se sama. stačí zkontrolovat email.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na svých stránskách inzerují, dopravu zdarma, poté u PPL musíte zaplatit. Pračka má návod v polštině a displej je také polský. Prodejce tuto zkutečnost neuváděl. Chtěli jsme český návod a do dnešního dne nebyl zaslán. Nejraději by jsme milou pračku vrátili.:-(

    Reakce obchodu KD elektro

    DOPRAVA JE VŽDY V CENĚ SPOTŘEBIČE A POKUD JSTE NĚCO PALTIL PŘEPRAVCI NAVÍC, TAK TO JE CHYBA Z VAŠÍ STRANY .SPOTŘEBIČ JSTE PODLE OBCHODNÍCH PODMÍNEK KLIDNĚ VRÁTIT MOHL. MY S TÍMTO PROBLÉM NEMÁME. DĚKUJEME.