Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost, přesnost, doprava v ceně. Super služba.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Cena
    • Rychlost
    • Ochota personálu
  • 100 %

    • Cena
    • Rychlost

    Objednávka dorazila dva dny po objednávce ( objednáno v neděli), přišla v pořádku. Bohužel kávovar protékal, avšak tato chyba byla na straně výrobce. Dáno na reklamaci. Hned druhý den přijelo PPL pro poškozený kávovar a odvezl ho. Následující den byl přivezen nový kávovar.
    Vše proběhlo v pořádku a můžu jen doporučit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Vše OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Za mě bez problémová objednávka, komunikace, dodávka. Tak, jak bylo dohodnuto. Lednice je z Polska, což prodejce nezastírá a osobně v tom nevidím problém. Spíše naopak, cena výrazně nižší, jako obecně v mnoha věcech v porovnání s tuzemským zbožím. Zatím vše ok.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • skvělý obchod
    • zboží bylo rychle dodáno, děkuji
    • s výrobkem jsem spokojená
    • dobrá cena zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zboží dorazilo v pořádku a velmi rychle. Služby hodnotím velmi kladně.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dorazila myčka nádobí, přestože jsmem měl objednán televizor. Zaplatil jsem 10.12. 2022, potvrzení platby mi došlo mailem 12.12. 2022, 15.12.2022 mi přívezli omylem myčku nádobí, kterou jsem nepřevzal a vrátil zpět odesílateli KD elektro, do dnešního dne mi televizor nepřišel!!!!!
  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dodání do týdne
    • Mají slušné ceny na internetu, ale zboží je dováženo z Polska a není určeno pro český trh. Snad nebudou v budoucnu problémy.
    • dovolat se na telefonní číslo je někdy opravdu na dlouhou dobu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nakupoval jsem poprvé a maximální spokojenost…

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • perfektní domluva

    Všem doporučuji,komunikace,odeslaní atd.maximální spokojenost,více takových firem

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost, cena

    4 tlusté Návody v cizích jazycích.
    Český návod není, šetření životního prostředí?

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Rychlé vyřízení objednávky.
    Dobré ceny.
    Velký výběr zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilka vůbec nedorazila-byla složena v zásilkovně v jiném městě-tým PPL posílá SMS abych si ji vyzvedl ve výdejním místě v Hořovicích, ale já jsem z Blanska což je trochu někde jinde. Po týdnu plném e-mailů a SMS zpráv nedošlo k nápravě!!! Zrušil jsem objednávku a přišel mi tento formulář o spokojenosti s obchodem.

  • Doporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    zbozi doslo v poradku ale bez navodu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Koukala jsem na tu rychlost - objednala jsem v poledne velkou ledničku, odpoledne už byla u dopravce a druhý pracovní den v 10:00 jsem ji měla doma. Překvápko jako hrom !

    Rychlost dodání i cena zboží na jedničku s několika hvězdičkami !!!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Převod mezi bankami trval strašně dlouho, dnes je standard mít peníze ještě téhož dne na účtě, ale jinak spokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Po zavolání a nahlášení dodání zničené lednice jsem byl informován pracovnicí obchodu dne 6.10.2022, že obratem zasílají jinou a že DHL si odveze tu poškozenou -> to zní jako skutečně férové jednání
    • Ale jen to tak zní, skutečnost je bohužel jiná...
    • Skutečnost : Ano, DHL si odvezla tu poškozenou lednici prakticky obratem avšak nová lednice do teď (19.10.2022) nedorazila :-(
    • nekomunikativnost (automatické potvrzení objednávky 20.09.2022 a pak nic)
    • musíte volat, aby jste je popohnali, že čekáte nějak dlouho na zboží skladem (29.09.2022), musíte volat - pokud chcete DHL tracking number (30.9.2022) no a pak samozřejmě volat skoro každý den (když chcete nový tracking ID, když se Vám DHL najednou snaží dodat zpět tu samou poškozenou lednici, když nereagují na Email o odstoupení od objednávky ... atd). Prostě volat a volat a volat ... tedy za předpokladu, že se dovoláte
    • Jejich snaha přehodit problém na přepravce(viz i jiné reference na heurece), přičemž obchodní vztah s přepravcem (DHL) mají jako prodejci oni nikoliv já jako koncový zákazník. Já přeci nemám v podstatě žádnou možnost kontaktovat přepravce a zjišťovat/urgovat kde je dané zboží, protože s přepravcem nemám uzavřený žádný obchodní vztah. To je Váš/prodejcův boj a pokud to je tak špatné, tak zvolte jiného přepravce, ale nevymlouvejte se furt na to
    • Na první Emailem ohledně odstoupení od objednávky 24 nereagovali ..asi je třeba zavolat(19.10.2022)

    Uvidíme kam se dostaneme, zatím jsem poslal druhé upozornění ohledně odstoupení od smlouvy (19.10.2022) a ohledně navrácení uhrazených peněz za nedodané funkční objednané zboží.

    Závěrečná rada ... pokud si chcete ušetřit nervy(a čas), tak nakupujte jinde a klidně i dráž, neboť ve skutečnosti vás to vyjde levněji :-)

    Reakce obchodu KD elektro

    RE: Vyjádření ke stížnosti
    Dobrý den,
    Velice se omlouváme za vzniklou situaci a věříme, že do budoucna bude spolupráce probíhat v pořádku.

    Děkuji

    S pozdravem

    Dominika Weberová
    Telesales



    DHL Freight CZ s.r.o.
    Hlinská 2
    37001 České Budějovice

    Mob.: +420 607039629

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost dodávky
    • Dobré ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlost