Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Z objednavky mi byla dorucena jen cast - bez vysvetleni
    • Spatna komunikace

    Reakce obchodu Kava.cz

    Dobrý den,
    přiznávám že úplně Vaší recenzi nerozumím.
    S kolegy jste si dopisoval přes e-mail a několikrát s Vámi hovořili po telefonu. Snížení objednávky jste sám navrhl.
    Cituji z Vašeho e-mailu:

    "Dobrý den,
    dodejte mi ,prosím, z té dodávky s kratší expirací jen 50 ks.
    Další 50 ks mi dodáte později, až budete mít zboží s delší expirací."

    A okamžitě jsme Vám na účet dobropisovali rozdíl v ceně.
    Připadá mi, že jste objednávku dostal včas, podle dohody a za domluvenou cenu.
    Myslím že Vaše nedoporučuji je zcela neoprávněné.
    Přeji Vám krásné dny.
    Martin Kulhavý
    KAVA.CZ - celý kávový svět

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dodnes mi nedorazil manual(návod) v českém jazyce co mě slíbili po tel hov

    Reakce obchodu Kava.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za chybu na naší straně.
    Přeji Vám krásné dny.
    Martin Kulhavý
    KAVA.CZ - celý kávový svět

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jelikož Eshop nenabízí možnost úhrady platební kartou, tak jsem byl nucen poslat peníze bankovním převodem. Po 10 dnech od odeslání peněz jsem začal zjišťovat, proč mi nedošlo zboží. Napsal jsem tedy do Eshopu, který mi rychle odepsal, že doposud nedorazila moje platba. Po kontrole mého bankovního účtu, jsem jim odeslal výpis platby, kde jsou veškeré údaje v pořádku. Poté moji platbu dohledali a zboží mi poslali.

    Reakce obchodu Kava.cz

    Dobrý den,
    děkuji za recenzi. Vaše platba nebyla v našem systému spárovaná s objednávkou a proto nedošlo k expedici. Chyba nebyla na vaší straně. Omlouvám se za komplikace.
    Přeji Vám krásný den.
    Martin Kulhavý
    KAVA.CZ - celý kávový svět.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlha doba dodania tovaru, dnes je to uz 10 dni a tovar este nemam

    Reakce obchodu Kava.cz

    Dobrý den,
    Děkuji za Vaší recenzi. Bohužel jste si zboží objednal na Velikonoce. Mezi objednávkou a odesláním byly 4 pracovní dny. O nedostatečném počtu kusů jedné z položek Vás kolegové informovali mailem. Příště se pokusíme být rychlejší.
    Přeji Vám krásný den.
    Martin Kulhavý
    KAVA.CZ - celý kávový svět.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na eshopu jsem nakoupil, protože tam měli produkt, který jsem hledal: rum s hořkou čokoládou. Jinak bych řekl, že si dávají záležet, aby nákup zákazníkům pokud možno zkomplikovali. Kromě kombinace nepraktické otevírací doby a zastrčeného výdejního místa je navíc v případě osobního odběru nutná platba předem na účet - což při prvním nákupu u neznámého eshopu člověk nedělá rád.

    Reakce obchodu Kava.cz

    Dobrý den pane Farlíku,
    díky za recenzi. Jsme e-shop a naší silnou stránkou je doprava s dodáním zboží do ruky zákazníkovi za výhodných podmínek. A výběr způsobů dopravy je myslím široký. Osobní odběr chápeme jako nouzový způsob předání zboží. Náš e-shop provozujeme od roku 2003, takže důvěryhodnost by také neměla být problémem. Vaše nedoporučuji nás samozřejmě mrzí.
    Přeji Vám krásný den.
    Martin Kulhavý
    KAVA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží bylo dodáno před koncem data doporučené spotřeby

    Reakce obchodu Kava.cz

    Dobrý den,
    díky za vaši recenzi. Škoda, že jste se neozval, vyřešili bychom to. Mandličky, které jste si objednal mají z výroby expiraci 4 měsíce.
    Přeji Vám hezký den.
    Martin Kulhavý
    KAVA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Žádné
    • Pro osobní vyzvednutí velice špatný přístup do prodejny. Na dveřích chybí zvonek, telefon věčně obsazený a tak nemáte šanci se do obchodu vůbec dostat.

    Kdo si půjde vyzvednout zboží osobně, ať se obrní trpělivostí.

    Reakce obchodu Kava.cz

    Dobrý den,
    nastalá situace mě moc mrzí. Přesný popis cesty jste dostal v mailu s výzvou k vyzvednutí zboží. Nafoceno krok za krokem.
    Zvonek nám bohužel někdo zničil a nový přišel až za 3 dny.
    Kávu jste si vyzvedával v skladu nikoliv na prodejně. A bohužel naše 3 kolegy sklátila chřipka takže i telefony jsou výrazně přetížené.
    Moc se Vám za to omlouvám.
    Přeji Vám klidné svátky
    Martin Kulhavý
    KAVA.CZ - celý kávový svět.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • neaktuálnost stránek
    • špatná domluva
    • zboží zabalili jen do průhledné folie - strašný!

    Reakce obchodu Kava.cz

    Dobrý den Maruško,

    děkuji za Vaše hodnocení. Tato situace mě mrzí.
    Zboží máme uvedené na objednávku.
    Výrobce se rozhodl změnit balení a zvýšit cenu.
    Bohužel nám o tom nedal vědět.
    Přesto jsme cenu i množství samozřejmě dodrželi.

    Balení jen do fólie je přání Zásilkovny, kterou jste si vybrala.
    Tam kde je to možné se tím řídíme.

    Přeji Vám krásný den.
    Martin Kulhavý
    KAVA.CZ - celý kávový svět.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Źádné
    • Kava.cz nám dodala jiné zboží než má v nabídce.
    • Majitel obchodu má arogantní a hulvátské jednání.

    Káva.cz nám dodala hygienický cukr v roličkách ačkoliv v nabídce má sáčky, které jsme výhradně chtěli. Na reklamaci nám majitel obchodu arogantně řekl, že se nebude zdržovat kontrolou jestli odesílá sáčky nebo roličky. Na otázku zda můžeme zboží vrátit do Zásilkovny výslovně řekl, že ho tom můžeme klidně donést, ale že nám ho tam nevezmou. Od totáče jsem se nesetkal s takovým výsměchem vůči podvedenému zákazníkovi.
    Nikomu v žádném,případě nedoporučuji obchodní vztah s tímto dodavatelem

    Reakce obchodu Kava.cz

    Dobrý den,
    tato situace nás mrzí. Bohužel neovlivníme v jakém obalu nám výrobce zboží dodá. Jako zákazník e-shopu máte právo zboží ve lhůtě 14 dnů vrátit, i když je důvodem jiná barva nebo tvar obalu. Zboží je třeba vrátit na adresu provozovny, a to Zásilkovna nedokáže, jak jsem se vám pokoušel vysvětlit.
    Přeji vám krásný den.
    Martin Kulhavý
    KAVA.CZ - celý kávový svět.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • omezené možnosti platby (on-line: kartou, z uctu paypal, PayU) a osobního odběru (otvírací doba)

    Reakce obchodu Kava.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení.
    Přeji Vám krásný den.
    Martin Kulhavý
    KAVA.CZ - jeden web, celý kávový svět.

  • Ruční mlýnek jsem objednala před 10 dny, přišel e-mail, že zboží bylo zabaleno a mohu sledovat, kdy dorazí. Dosud nedorazil a ani jiné vysvětlení. Mám stále čekat???

    Reakce obchodu Kava.cz

    Dobrý den,
    zboží jsme zabalili a předali dopravci. Dál to již není v naší moci. Určitě je dobré se ozvat hned nám, abychom to mohli s dopravcem řešit.
    Přeji Vám krásný den.
    Martin Kulhavý
    KAVA.CZ - jeden web, celý kávový svět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kavove kapsle rok a pul stare!!!

    Reakce obchodu Kava.cz

    Dobrý den pane Batěku,
    vypadá to, že ve skladu zůstala starší šarže kapslí. Děkujeme za upozornění. V takovém případě je ideální zavolat na bezplatnou linku nebo odepsat na notifikaci objednávky a kolegové z expedice zařídí okamžitou výměnu zboží, nebo vrácení peněz.
    Přeji Vám hezký den.
    Martin Kulhavý
    Kava.cz - jeden web, celý kávový svět

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zbozi zaplacene predem bylo zaslano na dobirku a v baliku chybel jeden z objednanych produktu.

    Reakce obchodu Kava.cz

    Dobrý den pane Pribyle,
    nasazovali jsme nový systém a nepodařilo se korektní propojení s poštou. Na všech balících byla automaticky dobírka. Problém s poštou řešili všichni ve firmě a ve skladu udělali chybu - nezabalili jednu položku. Moc se za to omlouváme. Peníze, které jste zaplatil dvakrát, jsme ihned vrátili a chybějící položku po dohodě poslali. Mrzí mě, že jsme Vám přidělali práci.
    Martin Kulhavý
    Kava.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přehledný web, a poměrně velký vyber kávy
    • Poměrně dobře ceny
    • Musel jsem se 2x registrovat
    • Nedůvěra v stálého zákazníka viz čekání na platbu
    • Není možné platit kartou online
    • Údaje dodání zboží do 24 hod jsou částečně klamné

    Reakce obchodu Kava.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za pozitivní hodnocení webu a sortimentu.
    Mrzí mě, že jsme nesplnili očekávání spojená s nákupem v našem obchodu.

    Kombinace zaslání messengerem a platba předem je vyřazená z automatického zpracování a je zpracována ručně. A bohužel při zpracování vznikla chyba. Navíc jste kromě emailu nevyplnil žádný údaj pro zaslání zboží. I to odbavení objednávky zdrží.
    Kolegové chyby zjistili a kontaktovali Vás s návrhem řešení vzniklé situace.

    V eshopu kava.cz není registrace nutná. Je možná a plynou z ní výhody pro zákazníky.

    Našich stálých zákazníků si velmi vážíme. Mají některé výhody. Např. v rychlém odeslání při platbě předem. Definici stálého zákazníka bohužel se dvěma nákupy během 9 měsíců nesplňujete.

    Implementace platby kartou online není momentálně možná.

    V případě platby předem čekáme na připsání peněz na účet. Máme mnoho špatných zkušeností. Pokud nevyužíváte služeb Fio banky, dodání se opravdu protáhne nad 24 hodin od objednávky.

    Přeji Vám hezký den.
    Martin Kulhavý
    Kava.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota personálu - v emailu psali, že se můžeme dohodnout na jiném čase osobního odběru (pouze od 9-15)a do telefonu, který vzali až druhý den mi řekli, že v jiný čas to možné není.. navíc nové odběrové místo v Praze není vůbec označené, takže jsem to hledala docela dlouho!

    Na mou větu: hledala jsem Vás docela dlouho, vůbec to tady nemáte nikde označené..mi bylo odpovězeno, že tu jsou krátce --> no a právě proto by tam měli být vidět!!!
    Bylo mi to protivné a na takové jednání nejsem zvyklá. Jestli to někdo rozdejchá, tak klidně.
    A kecy typu - že vám při osobním odběru nabídnou kávu - jsou fakt jenom kecy :)

    Reakce obchodu Kava.cz

    Dobrý den paní Andreo,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Kávové centrum Praha oficiálně otevíráme až po novém roce. Protože v něm již pracuje část lidí, rozhodli jsme se umožnit osobní odběr v Praze. Služba není zatím dokonala. Je to něco jako beta provoz.
    Otevírací doba je daná tím, že tam zatím nejsou všichni kolegové.
    Označení máme povolené až na oficiální otevření. Na identifikace místa si zatím nikdo nestěžoval. Pokusíme se ji vylepšit.
    A za to, že Vám kolegové nenabídli kávu se omlouvám. To je samozřejmě chyba.
    Přeji Vám hezký den.
    Martin Kulhavý
    Kava.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.