Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků

Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují
    • člověk neví na čem s nimi je

    Asi se stalo něco divného po 10 dnech bez komunikace / kromě robota / jsem objednávku zrušil a dotazník o mé spokojenosti jsem obdržel druhý den po zrušení mé objednávky, pravděpodobně následující den obdržím kamna od jiného prodejce

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,

    objednávku jste zrušil, když mělo být zboží odesláno. Vaše objednávka byla ve stavu vyřizování a žádný dotaz na stav objednávky nebo že potřebujete dodat rychle jste neposlal. V této době je hlavní podzimní prodejní sezóna a je mnohonásobně více objednávek a zároveň jsou komplikace kvůli koronaviru, takže je bohužel nutné počítat s možným prodloužením termínů.

  • Nedoporučuje obchod

    |Po měsíci a půl zboží nedorazilo, nikdo mi nekontaktoval a obchod nereaguje na email.

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den, objednávku jste neměla potvrzenou, protože zboží není u výrobce dostupné a bude až příští rok. Za to my nemůžeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal 7.9. 2020 a zatím nic nepřišlo ani se mě nikdo neozval , posílal jsem email nikdo mi nedpověděl a telefón nikdo nezvedá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Potvrzením objednávky to vlastně skončilo. Pravda, jen jednou jsem vznesla dotaz, ten zůstal bez odpovědi a tím považuji celou událost za ukončenou. Zboží jsem již koupila jinde.

    Reakce obchodu BR Krby

    Vážená paní,

    objednala jste si více položek drobného zboží okolo stokoruny. Nebylo uvedeno, že je vše z toho skladem. Čekalo se na doskladnění některých položek, 2 týdny není taková doba, objednávka byla ve vyřízení.

  • 100 %

    • S nákupem a komunikací jsem byl velmi spokojen. Maximálně nám vyšli vstříc, cokoliv jsme potřebovali. Obchod mohu vřele doporučit. Velká spokojenost.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 14.9. dodnes tj.2.10. žádná zpráva a obchod nekomunikuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikovali a zakázku odkládali.

    Příště nakoupím jinde.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobré ceny, lacnejšie aj s dopravou ako na Slovensku!!!
  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží nedoručeno

    Dobrý den
    Mnou objednaný produkt který byl před před 10 dny zatím nedorazil, proto nemohu a nechápu co bych měla hodnotit . Čekám do konce týdne jinak budu muset zakázku zrušit a objednat jinde.
    Čekám na vaše vyjádření.
    M, Vaněčková

  • Doporučuje obchod

    100 %

    spokojenost

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • objednání přes internet bez problémů a hladké dsoručení
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo, na mejl neodpověděli. No uvidíme jestli z toho vůbec něco bude.

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,

    napsala jste nám, že zboží chcete doručit až tento týden po 17.8.2020, že dříve jste na dovolené. Tak proč si tady stěžujete, že zboží ještě nedorazilo?

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Trochu pomalejší komunikace obchodu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • môj tovar mal nižšiu cenu, ako v iných e-šopoch

    komunikácia bezproblémová, platba kartou výhodnejšia ako keš, pomoc pri naložení tovaru

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Má výtka se netýká obchodu jako takového, ale dopravy DSV. Přes SMS mi bylo oznámeno, že dnes bude krb doručen. Žádný časový interval. Získat tlf na dopravce mi zabralo cca 20min. Po zavolání konkrétnímu člověku - řidiči jsem se dozvěděl, že už krb veze a na místě bude za 10min. Já jsem tam byl schopen dojet za 25min. Krb, který váží přes 300kg není balíček, který se nechá na recepci, musel jsem narychlo shánět někoho, kdo mi s krbem pomůže a vynese jej na určené místo. Tak s dopravou jsem opravdu spokojen nebyl.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Bezproblémový nákup, rychlé dodání a super ceny.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    spokpojen

  • Doporučuje obchod

    20 %

    Krbové nářadí ,stojánek na dřevo v mosazi došlo v pořádku.Spokojenost veliká,ale nárádí ke krbu jste nemeli coš nás mrzelo.Byl to dárek k narozeninám, tak jsme predali jen ten košík na dřevo.Nářádí jsme museli objednat jinde.Pokud neco nemáte tak byste to meli vymazat a ne to nechavat v nabydce.Tak tot vše!!!!! Přeji pěkný zbytek dne.S pozdravem Anochová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nereaguje na telefonáty, dodací lhůta již překročena o 2 týdny

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velice spokojena