Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost
    • Komunikace
    • Poradenství

    Pan na lince byl profesionál, ochotně doporučil produkt

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost
    • Komunikace
    • Pečlivost

    Obchod vybraném komunikovat a zboží doručil rychle

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Komunikace, odbornost, široký sortiment, rychlost dodáníŽádné
    • Žádné, jen chvála

    Doporučuji, kvalitní výrobky a velmi kvalitní služby.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Výběr zboží, dobré ceny, rychlé vyřízení objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • obchod neuvádí pravdivé informace v jejich e-shopu

    na jejich e-shopu bylo uvedeno, že zboží je skladem u dodavatele, přesto mi poslali email, že zboží už není a objednávku mi zrušili. Proč tedy uvádějí že jejich dodavatel to má skladem?

    Reakce obchodu Kamerový svět

    Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi. Nicméně si dovolíme reagovat na Váš negativní komentář. Jako společnost se snažíme poskytnou co možná nejširší sortiment pro naše zákazníky. Z těchto důvodů zobrazujeme sortiment s příznakem u dodavatele. Tento sortiment nemáme skladem a našim zákazníkům ho objednáváme u našeho dodavatele. Pokud nastane situace jako ve vašem případě, že nám dodavatel objednávku stornuje z důvodu doprodání jeho skladové zásoby daného produktu, automaticky dojde k stornování objednávky zákazníka s odůvodněním, které bylo zasláno do Vašeho emailu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Široký výběr
    • Doručení zboží obratem
    • Příjemné ceny
    • Ochotně a dobře poradí
    • Přehlednost webu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dcela exoti, napsali že zboží nemají.

    Reakce obchodu Kamerový svět

    Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi. Nicméně si dovolíme reagovat na Váš negativní komentář. Jako společnost se snažíme poskytnou co možná nejširší sortiment pro naše zákazníky. Z těchto důvodů zobrazujeme sortiment s příznakem u dodavatele. Tento sortiment nemáme skladem a našim zákazníkům ho objednáváme. Pokud nastane situace jako ve vašem případě, že nám dodavatel objednávku stornuje z důvodu aktuálního doprodání daného produkt. Automaticky dojde k stornování objednávky zákazníka s odůvodněním, které bylo zasláno do Vašeho emailu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podvodníci
    • Lháři

    Reakce obchodu Kamerový svět

    Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi. Nicméně si dovolíme reagovat na Váš negativní komentář. Jako společnost se snažíme poskytnou co možná nejširší sortiment pro naše zákazníky. Z těchto důvodů zobrazujeme sortiment s příznakem u dodavatele. Tento sortiment nemáme skladem a našim zákazníkům ho objednáváme. Pokud nastane situace jako ve vašem případě, že nám dodavatel objednávku stornuje z důvodu aktuálního doprodání daného produkt. Automaticky dojde k stornování objednávky zákazníka s odůvodněním, které bylo zasláno do Vašeho emailu.

    Toto vše probíhá transparentně a jako zákazník jste informovaný i v průběhu Objednávkového procesu.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dobrá cena
    • Velký výběr
    • Komunikace obchodu
  • 40 %

    • zboží nakonec přišlo
    • nefunkční kontakty na eshopu
    • nefunkční registrace na eshopu
    • nefunkční automatické emaily a sledování zásilky

    S pánem jsem se spojil a nerad bych obchod osočoval zbytečně, ale eshop je udělaný opravdu špatně, hlavně kontaktní formulář, ani telefon ani email neexistují a po objednávce přijde pouze email, že objednávku přijaly. registrace na eshopu také nefunguje. Budu moc rád, když se eshop zlepší a já si budu moct opravit pohled. Problém byl, že jsem týden neměl jedinou informaci o své objednávce.