-
tenhle obchod bych nedoporucoval uz jen z duvodu, ze si vymysleji "bezne ceny" a tim padem i slevy.
aktualne 16.11.2018
iphone7 rose gold 32gb na apple.cz stoji 13490kc vc DPH
na kamerov uvedena "běžná cena 15 990 Kč (597 €)" a tim padem na 13490 maji krasnou "AKCI!" :))
PODVOD NA LIDI! -
Kamerov? Za mě: NE.
Repráčky na Kamerovu? Za mě: NE!
Jsem člověk, co si pravidelně objednává něco přes internet a toto byla očividně chyba.
Nekupujte si tady určitě repráček: NICEBOY. Nebo zboží na které se snaží nalákat pomocí dárečku k původnímu zboží.
Došel mi 2x za sebou nekvalitní kus repráčku. Trhal se mu zvuk, bluetooth rozsah byl úplně jiný, než měl být. Ten stejný den si kamarád koupil stejný repráček v kamenné prodejně a vše bylo v naprostém pořádku. Porovnávali jsme a já měl zkrátka vadný kus. On dobrý.
Obchod Kamerov? Reagoval tak: že ten kus vadný není. Tak já nevím, asi jsem si to vymyslel :-), když to mám natočené i na videu, které jsem jim zasílal... Chcete poslouchat písničku, která se 5x sekne za jednu minutu? Tak pak je tento reprák vhodný pro Vás :-D. (raději bych ho tady fakt nekupoval - raději žádný).
Jak jsem reprák odesílal zpět na reklamační Kamerovu, tak mi neproplatili platbu 120-, za poštovní balíček. Ještě mě to zabilo můj veškerý volný čas - stát na poště a čekat tam tři hodiny, než budu na řadě... Teď budu chtít asi vrátit peníze... Pochopím, když je vadné jedno zboží. Ale, aby Vám někdo zaslal další vadné, tak to už je moc. Ještě Vám tvrdil, že zboží není vadné :D a reprák hraje příšerně (na to jak má doopravdy hrát) - možná by to poznali, kdyby měli ve skladu nějakej funkční :-D -
Dobrý den, rád bych vizdvihl jednání eshopu kamerov.cz.
Před rokem jsem koupil sportovní kameru GitUp a letos o prázdninách přes drobné praskliny ve vodotěsném krytu do kamery zateklo a přestala fungovat. Poslal jsem ji tedy na reklamaci a poté co eshop dal kameru i s pouzdrem do záručního servisu mi tato přišla zpět s vyjádřením "reklamace neuznaná, do krytu nezateko a nejedná se tedy o vadu výrobku".
Mimo jiné-už samotné vyjádření servisního střediska k popraskanému plastu krytu, že se nejedná o vadu výrobku je zarážející.
S tímto jsem se samozřejmě nemohl spokojit a kamera putovala hned zpátky do eshopu kamerov.cz na opětovnou reklamaci s vyjádřením, že zásadně nemohu nesouhlasit se stanoviskem servisu. Zvláště když vím ,že jsem ve 100% právu.
Eshop kamerov se k tomuto problému postavil velice profesionálně a bez jakéhokoliv prodlení mi zaslel novou kameru i s pouzdrem. Tímto děkuji.
Janošec -
Ondřej Přistoupil: Dobry den, Ondro, Vasi kameru, kterou jste si objednal v nedeli jsme predali ceske poste hned v pondeli a dalsi den byla ulozena na poste. V systemu vidim, ze jste si ji vyzvedl az v patek. Omlouvam se, jestli Vam ceska posta nedala vedet driv, ale toto bohuzel nemame jak ovlivnit.
Priste nam prosim radeji piste na [email protected], o Vasi zprave zde v diskuzi na heurece jsme nedostali zadnou notifikaci, tudiz odpovidame az nyni.
Krasny den. -
Dobrý den, v neděli 19.4.2015 jsem objednal zlatou kameru SJ4000 a středně velký kufřík. Už je Středa 22.4.2015 a zboží pořád nedorazilo, na stránkách máte dobu dodání do 2,1 dnů, proč to ještě teda nedorazilo ?