• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při objednávce bylo psáno, že zboží přijde za 3-4dny. Už je to 12 dní a zboží nikde.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádný telefonní kontakt, žádná odpověď na zdržení objednávky na mail,za 10 dní zboží nedorazilo,musel jsem se sám připomínat na mail, i přes to zboží zatím nemám

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dlouhá čekací doba
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi jsem nejdrive poptal 26.12.2017. Obratem mi bylo sdeleno, ze je i skladem. Nasledne jsem objednal. Cca po tydnu jsem se pripominal. Dostal jsem odpoved, ze zbozi posilaji. Dnes je 14.1.2018 a zbozi stale nemam.

  • neaktuální web

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ušetříte, protože neutratíte.
    • Nepošlou vám zboží.

    Dne 15.3. přijali objednávku s tím, že jakmile dorazí zboží, dají vědět. Do 7.4. vědět nedali, tak asi nedorazilo. Písemně jsem se ptal 8.4., odpověď zatím nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • přehledné webové stránky
    • detailní informace o zboží
    • speciální nabídka kamer do auta
    • co mělo být skladem nebylo skladem
    • nedostatečná komunikace se zákazníkem

    Asi už bych zde nenakupoval. Objednal jsem 1.8.2016 kameru eXcam NANO-Q a microSDHC kartu, které byly vedeny skladem s doručením do 3 dnů. Když nebylo zboží v inzerované době doručeno, napsal jsem mail s dotazem a týž den mi zavolala pracovnice obchodu, že sice kamery mají, ale kvůli výrobní vadě je nelze expedovat, že nová zásilka přijde do týdne a pak mne budou kontaktovat. Po dvou týdnech se nic nedělo, přestože na stránkách se u mnou vybraného zboží objevila nová anotace, že kameru doručují do 14 dní od objednávky. Protože dnes od mé objednávky uplynulo již 18 dní, nikdo mne nekontaktoval a zboží stále nedorazilo, svou objednávku jsem zrušil. Skutečně mne mrzí, že musím obchodu vystavit takto nelichotivou vizitku, možná za to mohou prázdninové dovolené nebo opravdu problémy s dodavatelem. V tom případě by alespoň měli na tuto skutečnost včas upozornit na svých webových stránkách, většina zákazníků by to pochopila a zařídila se podle toho.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • komunikace

    Chápu, že není někdy možné odepsat na email ihned, ale na opakovaný dotaz mi po několika dnech přijde rovnou faktura a info o odeslání balíčku. Po dost dlouhé době, stačilo jen napsat že zboží není skladem i když v době objednávky bylo a napsat cca termín doručení, sloužilo jako dárek

  • Jestliže držák kamery přestal být funkční cca 14 dní po ukončení zákonné záruky, čekal jsem že věc bude řešena v rámci kulance....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na to jsem ještě nepřišel
    • Vůbec nekomunikují i když jsem zboží reklamovat

    Reakce obchodu Kamera v aute.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se, pokud jste pocítil problémy v komunikaci s námi. Podle Vaší objednávky jsme zjistili, že jsme Vám ji odesílali 1.10.2015. Naši podporu jste kontaktoval dne 5.10.2015, kdy s Vámi kolegyně řešila Váš dotaz (nikoliv reklamaci). Protože informaci nemohla dohledat ihned, bylo Vám slíbeno zavolání později a předání Vámi požadované informace na přísvit kamery. Podle našich záznamu se Vám kolegyně snažila dovolat následující den, ovšem bez odezvy. Emailový dotaz nebo případně reklamaci (která se podle reklamačních podmínek zadává vyplněním formuláře na našem webu) od Vás neregistrujeme.
    Hodnocení "vůbec nekomunikují" nepovažuji za adekvátní, i když přiznáváme, že bychom mohli informaci předat emailem, když jsme se Vám nedovolali. Zapracujeme na tom.
    Věříme, že i přes to budete s Vámi vybranou kamerou spokojený.

    Martin Volek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Poprvé jsem si objednal přes internet zboží. zboží dorazilo v pořádku, ale nefunkční.

    • obchod nekomunikuje a tak ani nevím, zda je objednávka platná a jestli bude ještě zboží doručeno.

    nevím co si o něm mám myslet a ještě stále doufám v nějakou komunikaci.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • * jako jediní měli zboží které jsem chtěl
    • * zboží dorazilo v pořádku
    • * příliš dlouhá dodací lhůta (objednáno 18.11., doručeno 1.12.)
    • - na stránkách bylo dodání u výrobku uvedeno do tří dnů
    • * špatná komunikace
    • - ihned po objednání bylo zadání objednávky potvrzeno
    • - druhý den přišla informace o zpracování objednávky, která navozovala dojem, že došlo k expedici zboží
    • - týden se nic nedělo, na můj emailový dotaz obchod nereagoval
    • - 28.11. (deset dní po objednání) přišel email s informací o expedici
    • - 1.12. bylo zboží doručeno
    • * u zboží bylo uvedeno, že součástí je SD karta zdarma, která ale nedorazila
    • * v tomto dotazníku uvádí datum objednání 28.11., přitom zboží bylo objednáno o deset dní dříve (18.11.)

    Zboží nejspíše dorazí v pořádku, ale počítejte s dlouhou dodací lhůtou. Pokud je u zboží uveden bonus zdarma, tak bych s ním moc nepočítal.

    Reakce obchodu Kamera v aute.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši reakci. Dodací lhůta opravdu byla u Vámi vybrané kamery delší, než jsme předpokládali. Za to se velice omlouváme - vždy se snažíme udělat maximum pro to, aby se tak nestávalo, bohužel někdy naskladnění neovlivníme. Na Váš dotaz o dostupnosti jsem odpovídal v ten samý den, pokud se k Vám odpověď nedostala, omlouvám se.
    Co se týče paměťové karty, která je ke kameře zdarma jako dárek, systém ji automaticky nepřidal k objednávce, proto na expedici nebyla přidána k zásilce. Na webu jsme toto již opravili a paměťovku Vám odesíláme poštou na Vaši adresu.
    Přijměte prosím ještě jednou omluvu za delší dobu vyřízení Vaší objednávky.
    I přes to věřím, že s kamerou budete maximálně spokojen a splní Vaše očekávání.

    Martin Volek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • možnost výběru platby a převzetí zboží
    • doporučil kamarád
    • v porovnání s jinými dlouhá dodací lhůta
    • ačkoliv jsem dal telefon komunikace byla jen přes internet

    + dobré ceny
    - nevyužití možnosti telefonu a počítač není vždy po ruce

    Reakce obchodu Kamera v aute.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení. V době Vašeho objednání byla již i na webu avizována dostupnost Vámi vybrané kamery na konci října 2014.

    Z kapacitních důvodů je pro nás komunikace přes internet rychlejší a pružnější, především také proto, že hodně zákazníků nemá moc času telefon zvedat. Pokud by pro Vás komunikace po telefonu byla příjemnější, pak nás můžete kdykoliv v pracovní dny kontaktovat na zelené lince (volání zdarma) 800 606 607, kde lze vyřídit vše potřebné ohledně objednávek i případného servisu.
    Pevně věřím, že s kamerou i naším servisem budete nakonec spokojený.

    Martin Volek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • objednané zboží nebylo na skladě, přestože na stránkách obchodu není toto uvedeno
    • nebyla dodržena slíbená lhůta dodání zboží do výdejny

    komunikace s obchodem je dobrá- ihned reagováno na dotaz. Zboží však dosud nedodáno

    Reakce obchodu Kamera v aute.cz

    Dobrý den,

    za vzniklý problém se velice omlouvám. Pozdní dodání vzniklo chybou při expedici od nás, budeme se snažit, aby se chyba neopakovala.
    Děkuji Vám za Vaši reakci, která nám pomůže zlepšit proces expedice.

    Martin Volek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Mněl by dát víc informací o vyrobku + podrobnejší návod a nezasílat věci ktere jsou poškozeny už od výrobce.

    Absence úplného návodu k výrobku!. Poškozený obal výrobku!. Konkrétní kamera má baterii na cca 3 minuty, což nestači na žádné nastavování mimo připojení na síť. Bez GPS neni ukazatel rychlosti tudiž druhé mínus!. Kamera neni ochotna s dodaným kabelem komunikovat s PC.! Jinak kvalita videa je výborná i v noci. POZOR prodejcem udávaná možnost nahrát až 8 hodin záznamu neplatí pro největší kvalitu záznamu na 32 GB kartu. Musíte dát nižší kvalitu aby jste mněli aspoň 8 hodin záznam. Dálkové ovládání by bylo taky vhodné. IRL a ZOOM zbytečné. Petr F.

    Reakce obchodu Kamera v aute.cz

    Dobrý den,

    děkuji Vám za Vaše hodnocení kamery.
    Je mi líto, že byl poškozený obal výrobku (pokud máte na mysli krabici, pak bylo vhodné reklamovat dodávku u firmy, která Vám ji přivezla - od nás zásilky odchází vždy v naprostém pořádku, což máme i dokumentované. Kamery jsou baleny do našich obalů, tudíž od výrobce určitě poškozené být nemohou).
    GPS kamera ve výbavě nemá, stejně jako dálkové ovládání - obojí je ale myslím přehledně u konkrétního modelu uvedeno.
    Co se týče návodu, domnívám se, že v něm naleznete vše potřebné k nastavení kamery.
    Dále jste nám udělil 2 hvězdičky z dodací lhůty - k tomu bych rád jen uvedl, že jste si zboží objednal 20.6. (pátek) v 11:54 a v ten samý den v 12:50 byla zásilka předána přepravní službě GEIS, která Vám ji v pondělí 23.6. doručila.
    Vaše podněty jso pro nás ale cenným pohledem zákazníka a budeme se snažit o vylepšení uváděných údajů.

    Martin Volek

    • Siroky vyber.
    • Objednal jsem,omylem zaplatil a po 10 dnech nevim,jestli a kdy kmeru dostanu.
    • Paklize je zbozi vyprodane, nemela by byt uvedena skladova zasoba, nebo by obchod mel navrhnout alternativu, kdyz ne termin!
    • Alespon by mohli potvrdit prijatou platbu!

    Pokud vas nabidka zaujme, objednejte ale neplatte!

    Reakce obchodu Kamera v aute.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za špatně uvedenou skladovou dostupnost, která byla u Vámi vybrané kamery. Vznikla nepozorností při zadávání stavu skladu. Omlouváme se za to, jedná se o ojedinělou situaci. Informaci ohledně dostupnosti jste měl také obdržet emailem, pokud se tak nestalo, určitě to také napravíme.

    Děkuji Vám za pochopení a ještě jednou se omlouváme za komplikace, která Vám při expedici objednávky vynahradíme malým dárkem.

    Martin Volek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • běžný in.obchod
    • nespolehlivost

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Kamera v aute.cz

    Dobrý den,

    objednal jste u nás model kamery, který nebylo možné dodat v avizovaném termínu (Prestigio Roadrunner 310). Druhý den po Vaší objednávce jsme Vám zaslali email s informací o přibližné dostupnosti a dotazem, jestli na dodání počkáte, zvolíte jiný typ zařízení nebo objednávku zrušíme. Bohužel jsme od Vás neobdrželi do dnešního dne odpověď.
    Velice mne mrzí, že nejste s nákupem u nás spokojen, ale snažili jsme se dostupnost včas avizovat a navrhnout jiné způsoby vyřízení objednávky.
    U dodávek značky Prestigio jsme bohužel závislí na dodávkách českého distributora (narozdíl od dalších kamer v naší nabídce, které jsou v naší přímé distribuci) a nedostupnost zboží nedokážeme nijak ovlivnit.
    Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • odstrašujicí
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo přímo z Číny a bylo nekompletni /držák kamery byl určen pro jiný typ kamery a nebyl použitelný, vadná baterie, nelze nabít/

    Reakce obchodu Kamera v aute.cz

    Dobrý den,

    děkuji Vám za Vaši recenzi. V našem obchodě jste ale objednával pouze držák kamery, který Vám byl odeslán v den Vaší objednávky, z našeho českého skladu. Bohužel nemohu zjistit, kde jste si objednal kameru, která nefungovala, ale zřejmě to bylo u jiného prodejce, nikoliv u nás.
    Pokud se přesto domníváte, že jste objednávku realizoval u nás, obraťte se na naši podporu na emailu [email protected] nebo na telefonní číslo 477 477 708.
    Děkuji.
    Martin Volek
    Kamera v aute.cz

    Aktualizace po emailové konverzaci se zákazníkem - přikládáme jeho vyjádření:
    "Moc mě mrzí že jsem to napsal, ale ještě mě vztek ohledně toho prvotního internetového obchodu neopustil! Bylo to v emočním rozpoložení, naopak díky dodání správného držáku právě od vás mohu kameru používat! Navíc cena držáku byla naprosto bezkonkurenčně nejnižší a doba dodání neuvěřitelná! Ještě jednou promiňte a moc děkuji! "