Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Chci se podělit o svou negativní zkušenost s tímto obchodem. Na začátku listopadu min. roku jsem objednal kuch. robot Bosch s tím, že bude naskladněn po 15.prosinci a poté vyexpedován. Platbu bank. převodem jsem provedl cca 3 dny po objednání. V polovině měs. prosince mi sdělili,
    že dodavatel zboží dodá až v lednu. Souhlasil jsem s posunutím termínu. Začátkem ledna mi na můj tel. dotaz sdělili, že zboží naskladňují 9.ledna a pak mi jej zašlou.
    Po týdnu čekání když se nic nedělo, jsem tel. kontaktoval obchod a řekli mi, že zboží nedorazilo a neví kdy se tak
    stane. Následoval další termín v únoru a pak dokonce v březnu. Tím moje míra trpělivosti přetekla a objednávku jsem zrušil (měl to být dárek k vánocům)! Robot jsem
    nakonec sehnal v jiném internet. obchodě, který si dodávku zboží v tomto roce dokázal zajistit. Vím, že ve výrobě robotů došlo k nějakým potížím a tím k časovému skluzu. Zaráží mě však naprostá neschopnost a nezájem uspokojit
    zákazníka, který čeká na vyřízení objednávky čtvrt roku!
    Při troše dobré vůle jistě šlo dodávku zboží realizovat prostřednictvím jiného dodavatele, ale to by se muselo chtít. Další negativum spatřuji v mylném nahlášení o probíhajícím naskladnění a poskytování informací až po
    kontaktu ze strany zákazníka (zprávy vygenerované robotem typu "uplynul týden od vašeho rozhodnutí na počkání dodání zboží - zrušit nebo pokračovat" nepovažuji
    vzhledem k dlouhodobému skluzu za adekvátní informace).
    Pro dobrého obchodníka platívalo rčení "náš zákazník - náš
    pán". V Kamenném obchodě toto ještě neznají, zde je
    zákazník pouze zdroj peněz a proto NEDOPORUČUJI !!!

  • Nebyl dodán český návod s odkazem , že si jej máme stáhnout. Poskytnuta nepřesná informace ohledně záručního listu, kterou musíme ověřovat. Pro nás špatná služba - nedoporučuji.

  • Já jsem byl s obchodem maximálně spokojen. Dal jsem jim teda 90% , ale to bylo spíš kvůli dopravě. Obchod jako takový bych řadil mezi nejlepší E-shopy , ve kterých jsem nakupoval.

  • OBCHOD V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEDOPORUČUJI!!!

    Zboží přišlo poškozené (dopravcem) - otevíral jsem zboží cca po týdnu dovolené - zaslal jsem fotodokumentaci a vyjádření bylo že mi mohou poskytnout slevu 350 Kč z kupní ceny 3200,- Kč...

    Zboží jsem tedy vrátil ve 14 denní lhůtě s požadováním vrácení plné ceny.
    Obratem mi přišel dobropis na polovinu ceny :D.

    Momentálně toto budu řešit s jejich obchodním ředitelem - z jakého důvodu účtují cokoliv osobě, která zboží nepoškodila.

    Když jsem se zeptal proč to neřeší s dopravcem - odpověď byla že to s ním řeší, ale z nějakého důvodu také vydělávají také na svých zákaznících v reklamačních případech...
    (nedivil bych se kdyby zboží poslali již poškozené z jiné reklamační události)

    Čili způsob s jakou drzostí v takovýchto případech komunikují mě fascinuje:
    1. uznali pochybení dopravce
    2. nabídli slevu z ceny - 350 kč
    3. poté účtují zákazníkovi 1600 kč

    Já osobně mám dobré kontakty nejenom na právníky, čili věřím že toto vyřešíme - pokud se tak stane, napíšu jak takovéto věci řešit.
    Nicméně nemůžu vzhledem k situaci obchod doporučit.

    S Pozdravem
    Aleš Krajina

  • Dnes přišlo zboží vše v pořádku.Jsem velmi spokojená bylo vše rychle vyřízené.Kamenný obchod mohu jen doporučit.Děkuji

  • Tak v mém případě se Kamenný obchod postavil k věci jako velmi solidní prodejce, chybu uznal a napravil.
    I když jsem kvůli aktuální zdrav. situaci nepožadoval vrácení a výměnu zboží (cesta na poštu momentálně problém), dnes mně překvapivě přišel kurýrem nový kus.

    Jen taková drobnost k doladění - z mého pohledu je fajn, že přepravce si bere zároveň původní kus hned zpět, jenom jsem to nečekal a bylo by dobré na to výslovně upozornit předem v mailu. Nepřipraven jsem to poslal nezabalené, tak snad bude v pořádku doručeno.

  • Pro úplnost doplňuji, že dnes, pět dnů po doručení platby, mi přišel odkaz na ohodnocení kamenný obchod tady na heurece. Alespoň něco.

  • Nákup nedoporučuji. Objednal jsem zastřihovač a i když byl dodán rychle, byly v něm zbytky cizích krátkých vlasů :-((
    Takže si mohu jen domýšlet, jak asi dlouho se s ním někdo stříhal než ho prodali jako nové zboží nebo jestli ho chtěl prodejce před odesláním vyzkoušet a zapomněl vyčistit... No, rozhodně si u nich nekupujte elektrické zubní kartáčky apod. - nemáte záruku, že Vám ho někdo předtím neotestuje :-(

    O zvláštním přístupu svědčí i to, že mně nebyl po připsání platby na jejich účet poslán přímý odkaz na možnost ohodnocení obchodu zde na heurece. Místo toho mám jen e-mailový kontakt, který jsem tedy využil.

  • Děkujeme za reakci a doplnění korespondence.

  • Opět si vymýšlíte !!!
    na reklamaci jste reagovali po 7 dnech od převzetí reklamace po mé urgenci!!! co se bude dít!! odpověď jsem měl dostat po třech dnech od obdržení reklamace, pokud bych se nedotazoval po oněch sedmi dnech tak se asi nic nedovím. Chtěl jsem odstoupit od smlouvy jak jsem vám již psal, z nedůvěry v tento výrobek. Který vydržel funkční pouhých cca 5 hodin. Stojím si za svým že porušujete obchodní podmínky a jste NESOLIDNÍ OBCHOD !!!
    Reklamovaný výrobek Vám byl doručen 6.10.2015 a jsem zvědav v jakém stavu dorazí a kdy?
    Každopádně jsem udělal VELIKOU chybu že jsem si nepřečetl tyto diskuze, po kterých bych v tomto obchodě nenakoupil! Když hodnocení obchodu Heuréky není důvěryhodné.
    --------------------------------------------------
    pro čtenáře přikládám naši korespondenci:

    1.10.2015

    Dobrý den,

    dne 17.7.2015 jsme u Vaší společnosti zakoupili vysavač Zelmer Aquawelt plus VC 7920,0 číslo faktury 5201511292 na hlavičku ............
    Tento vysavač byl použit celkem cca 5 hodin provozu pouze k čištění sedačky a koberce. Při posledním použití přestal tento výrobek dodávat vodu k čištění. PRO TENTO ÚČEL BYL ZAKOUPEN!
    Zřejmě se jedná o nekvalitní výrobek a chtěli bychom odstoupit od kupní smlouvy. Ztratili jsme důvěry v kvalitu tohoto vysavače! Závada se vyskytla cca po dvou měsících od zakoupení. Přičemž byl používán podle přiloženého návodu na použití.

    Vysavač bude odeslán na adresu:
    REKLAMACE
    Česká 3064
    Česká Lípa
    470 01

    V původním obalu, včetně kompletního příslušenství a zbytku přibalených čistících prostředků.
    K vysavači bude přiložen nevyplněný záruční list a tato korespondence.
    Chtěli bychom odstoupit od smlouvy podle bodu Vašich obch. pod. bod 7.7.4. vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
    - OBCH POD: 7.4. Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.
    7.7.4. vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
    ----------------------------------------------------------------------------
    3.10.2015
    Dobrý den,
    jakmile vysavač obdržíme budeme Vás kontaktovat s informací o dalším postupu.

    Děkuji
    --------------------------------------------------------------------------
    13.10.2015
    Dobrý den,

    ve věci reklamace,

    K dnešnímu dni nebyla doručena informace v jakékoliv podobě o doručení reklamovaného vysavače. Který byl doručen již 6.10.2015 je to již týden ( sedm dní ) bez vaší reakce !! Postupovali jsme podle vašich obchodních podmínek pro vyřízení reklamace. Na reklamaci jsme upozorněni včas a byly přiloženy veškeré dokumenty a zboží v neporušeném obalu.

    Dle Vašich podmínek Vyřízení reklamace - bod 7.16. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. - jak jsem již psal k dnešnímu dni nic nepřišlo a tímto jste porušili vaše obchodní podmínky!! Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

    Tímto žádám o vrácení celé kupní částky + poštovné za odeslání reklamace. Které je vyčísleno v přiloženém souboru, kde je rovněž zdokumentováno kdy byl balík odeslán a rovněž i doručen!

    Kupní částku zašlete na uvedený účet, který byl uveden u reklamace a to Bezodkladně ! Jednal jsem v dobrém úmyslu a slušnými mravy, ale vaše jednání je nesolventní!

    V případě nepřipsání celkové částky 3960 Kč + poštovné 91 Kč na účet podstoupím další kroky.

    Děkuji Nevedel
    --------------------------------------------------------------
    13.10.2015
    Dobrý den,
    děkuji za Vaší reakci. Jsme rádi že jste se ozval poněvadž Váš balík přišel bez průvodního dopisu a FA. Vaše reklamace byla zahájena ke dni kdy byl přijat balík tzn. 6.10.2015 a předáno na posouzení servisu. Zákonná 30ti denní lhůta tak nebude porušena.


    Děkuji.


    S pozdravem,

    Marek Šulc

  • : Dobrý den pane Nevedeli, výmluvy z naší strany nenastali...
    Poslal jste nám zboží na reklamaci, kterou my jsme akceptovali a poslali na autorizovaný servis. Vše dle našeho obchodního řádu a dle občan.zákoníku.
    Vaše nepochopení třídenní lhůty pro rozhodnutí jak s reklamací naložíme, nemá vliv na celkový výsledek reklamačního řízení.
    Co se týká označení česká distribuce, tak to neznamená, že je zboží vyrobeno v ČR, ale že je určeno pro oficiální distribuci v ČR.
    Vaše reklamace byla vyřízena v zákonné lhůtě a z naší strany bylo vše zařízeno, tak jak nám ukládá zákon.

    S pozdravem

    Tomáš Vogel
    Kamenný obchod s.r.o.

  • Hodnocení obchodu na Heuréce je neobjektivní !!! Zřejmě nastaveno - nekvalitní produkt - nezasílat hodnocení!
    Koupil jsem vysavač Zelmer AQUAWELT PLUS VC 7920.0 ST a po měsíci užívání se pokazil, před odesláním reklamace jsem i.o. Kamnenný obchod o tomto informoval. Zaslal komplet jak mi dorazil, včetně popisu závady, záručního listu a vyjádřením že chci odstoupit od smlouvy z důvodu nekvalitního výrobku. Postupoval jsem podle uvedených I. podmínek. Zaslal do emailu sledování zásilky no prostě co se dalo. Po 7 dnech od odeslání nebyla žádná odezva tak jsem opět kontaktoval I.O. jak to tedy vypadá a že porušují své Obchodní podmínky a tímto žádám o vrácení kupní částky. u bylo napsáno že se jedná o českou distribuci a bylo to dovezené z Polska!! A začaly VÝMLUVY, že o balíku nic nevěděli, nebyly k němu žádné informace. Jijich přístup k reklamacím a celkovému jednání bych shrnul jako NEDOPORUČUJI V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ !!
    již jsem kontaktoval kancelář veřejného ochránce práv a čekám na jejich vyjádření zda jit do soudního sporu. Za porušení Obchodních podmínek.

  • Sent: Friday, June 26, 2015 2:07 PM
    To: [email protected]
    Subject: poděkováni / předat majiteli obchodu /

    Dobrý den ,


    chci velice poděkovat paní , která vyřizovala moji objednávku grilu . Gril byl objednán přes Heuréku , ale došlo z jejích strany k chybě

    a tato paní mně informovala o pohybu peněz a neskutečně mně pomohla s vyřízením objednávky . Byla velice milá , ochotná , vstřícná a tímto jí velice děkuji . Gril došel dnes v pořádku . Ještě jednou moc, moc děkuji Čapk... I....

  • Heureka mi do dnešního dne neposlala svou zprávu, abych mohla obchod ohodnotit, přestože jsem nakupovala zboží přes internet už před měsícem. Nevěřím už těm recenzím, které se objevují na Heurece. Obrátím se s mým případem i na média. Server sice tvrdí, že nenese odpovědnost za diskuse, ale ty jsou asi, bohužel, jediné pravdivé.

  • Pan T.G. se tady může obhajovat, ale pravdou zůstane, že internetový obchod Kamenný obchod je firma, se kterou budete mít ohromné problémy, pokud budete chtít zboží reklamovat. Nemá vůbec smysl popisovat zde všechny skutečnosti, které zažijete při své reklamaci v tomto obchodě. Snad jen dodám, že přestože jsem si objednala zboží přes internet (je to více než deset dní), tak jsem do dnešní doby neobdržela od firmy Heureka zprávu, díky které bych tento obchod mohla ohodnotit, a tudíž přidala svou recenzi. Hodně divné, že? Nedoporučuji obchod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Nová právní úprava pro reklamace platná od 1. ledna 2014

    Novela občanského zákoníků, která vstoupila v platnost 1. ledna 2014, s sebou přináší také změny do práv spotřebitelů.

    Záruka na zboží zůstává 24 měsíců

    Občanský zákoník § 2165/1

    Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

    Podstatným porušením smlouvy se rozumí situace, kdy věc nedisponuje garantovanými parametry. Například vás k nákupu zboží zlákala informace sdělená v televizní reklamě, která byla přinejmenším klamavá. Zde máte nárok zboží okamžitě vrátit.

    Nepodstatným porušením smlouvy se rozumí například situace, kdy vám upadne kolečko, které lze snadno namontovat zpět. V těchto případech máte právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu (pokud si třeba opravu chcete provést sami).

    Jestliže se vám na zboží projeví vada v prvních šesti měsících po zakoupení, zákon automaticky předpokládá, že věc byla vadná již při prodeji, máte proto právo požadovat výměnu věci.

    § 2169
    (1) Nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

    § 2161
    Jakost při převzetí
    (1) Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
    a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
    c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
    e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

    (2) Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

  • Dobrý den,
    obchod nedoporučuji

    Zboží přišlo včas, i cena byla dobrá...ovšem nedej_bože aby jste šly reklamovat zboží...jak se dočítám níže, není to pouze ojedinělý problém.
    Reklamoval jsem TV 129cm do 6ti měsíců..i v obchodních podmínkách na svém webu mají uvedeno, že v případě prokázání závady v době 6ti měsíců se jedná o vadu výrobní, jak je definováno i v občanském zákonníku, ovšem realita je taková, že výměnu základní desky nepovažují za závažnou závadu, dokonce není závadou ani to, že díky tomu již po pěti měsících nešla TV zapnout.
    TV mi opravili a chtějí abych si ji vyzvedl...dle zákona mají ovšem povinnost mi TV vyměnit za novou, či vrátit hotovost.
    Toho zřejmě nedosáhnu, jelikož stále uvádějí jako důvod že oprava nebyla závažná...i přesto že nebyla funkční, nejsem jsem jistý jak vypadá závažná závada TV...ale vadná základní deska by mezi velmi závažnými jistě obsadila první příčky.
    Případ jsem již zaslal na prošetření Sdružení ochrany spotřebitelů a uvidím co bude dál.

    Kratochvíl

  • Dobrý den,

    nedá mi to nereagovat...

    Je pravda, že tento případ řešíme. Paní zákaznice M.Z. se nevhodným způsobem "obula" do obsluhy výdejního místa a nazvala jej lhářem.

    Paní zákaznici M.Z. jsme se pokusili opakovaně(cca 10x) vysvětlit její práva, s tím že se pokusíme zajistit u výrobce opravu, tak aby zákaznice nemusela vydat ani korunu na uvedení do původního stavu.

    Zákaznice požadovala okamžité vrácení peněz, což jsme nemohli okamžitě vyřešit...

    Bohužel se každému nazavděčíme a recenze si opravdu sami nepíšeme :D.

    Tomáš Vogel

    P.S. u tohoto případu udělal dodavatel výměnu zboží kus za kus i když nás zákaznice nazvala nesolidní společností, tak jsme udělali maximum ;)

  • simona: To bych také ráda věděla (proč má firma kamenný obchod dobré recenze), neboť přístup této firmy k lidem je naprosto hrozný Pokud byste se chtěli přidat k mé stížnosti, kterou jsem podala u ČOI, tak budu jen ráda.

  • V kamenném obchodě Česká Lípa jsem osobně koupila žehličku. Prodavač mi předal krabici s výrobkem a já jsem odjela domů. Doma jsem zjistila, že žehlička je poškozená-na zadní straně byl polámán plast. Druhý den jsem tedy opět navštívila výše zmíněný obchod, abych zboží vrátila. Tam mi bylo řečeno, že jsem žehličku rozbila já, že jsem udělala chybu, když jsem si zboží při převzetí neprohlídla. A že když jsem zboží převzala, tak jsem s ním souhlasila. Navíc mi sdělili, že oni neprodávají rozbité zboží, a tudíž není možné, aby tam bylo něco polámaného. Měla jsem pak pouze dvě možnosti: 1)podat reklamaci a čekat 30 dní, nebo 2)odstoupit od smlouvy s tím, že sama firma posoudí další postup, a to do 14 dní. Pan majitel mi navíc před svým zaměstnancem řekl, že kdyby mi vrátil peníze, že to bude muset zaplatit ten dotyčný prodavač, který byl právě na výdejním místě, hotově ze svého. Pan majitel pak arogantně dodal, že se se mnou více bavit nebude, neboť postupuje podle zákona, co víc bych chtěla, poté odešel. Ještě bych chtěla dodat, že k zmiňovanému poškození výrobku prý mělo dojít v krabici, ve kterém byl výrobek. Nejsem žádný odborník na plasty, ale to by musela být asi velká rána, která by poškození způsobila. Obchod nedoporučuji, protože jejich jednání je naprosto hrozivé. Nikdy si u této firmy už zboží neobjednám a tuto svou velmi špatnou zkušenost sděluji i ostatním lidem. Nedívejte se jen na recenze, ale sledujte hlavně diskuse, protože ty kladné recenze si ten obchod snad píše sám.....