Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Naprosto rychlé dodání sluchátek a hlavně moc milá paní. Děkuji.

  • To hodnocení tady vůbec neodpovídá realitě, protože neposílají dotazník lidem, které "podvedli". Dávejte si na tento "e-shop" velký pozor!

    Moje zkušenost:

    Po dlouhém vybírání jsem si u nich vybral SSD disk a přihodil jsem k tomu i bezdrátová sluchátka, která měli v akci. Oboje bylo SKLADEM. Po nějaké době mi přišel e-mail, že SSD disk už není k dispozici a že mám smůlu. Na sluchátka asi úplně zapomněli. Odpověděl jsem, že s řešením nejsem spokojený a zda nejsou schopní ten disk sehnat a co ty sluchátka a bez reakce. Nutno podotknout, že ten disk tam celou dobu měli skladem! Tady jsem rozhodně kupoval naposledy. Pokud na e-shopu svítí SKLADEM, tak očekávám, že mají zboží SKLADEM a ne, že mi po nějaké době někdo napíše, že mám smůlu s jedním zbožím, a pak ani nedodají to druhé. Když navíc to zboží, kvůli kterému celou objednávku zrušili, tam celou dobu SKLADEM svítí.

  • Bohužel nemohu přidat hodnocení jako ověřený kupující, jelikož mi Kak neposlali odkaz na hodnocení na Heurece (pouze k hodnocení vvýrobku na svém eshopu a to jsem učinil ještě před svou trpkou zkušeností).
    Co se týče prodeje, nemohu říci křivého slova - zboží bylo skutečně skladem a k odběru bylo připraveno rychle. O solidnosti prodejce si však člověk udělá úsudek až když nastane problém - například reklamace. Pořídil jsem si u KaK bezdrátový pokojový termostat k ovládní vytápění. Ve druhé polovině topné sezony jsem zjistil, že termostat si doslova žije vlastním životem. Minimálně 2x se stalo, že sepnul vytápění, přestože teplota v místnosti byla vyšší, než na pokojovém termostatu. podotýkám, že rozhodně nejde o problém s prostupem signálu dálkového přenosu - mezi vysílačem a přijímačem nebyla žádná zeď a vzdálenost byla kolem 5 metrů. Vyřešil jsem to novým spárováním a měl jsem na čas pokoj. Po ukončení topné sezony jsem dal přenosný vysílač do režimu OFF a jaké bylo mé překvapení, když topení začalo "svévolně" hřát. Když se to stalo podruhé (to už jsem měl vysílač postavený přímo na přijímači), stav jsem vyfotil (na displeji OFF, dioda na termostatu signalizovala sepnutý kontakt) a výrobek odvezl k reklamaci. Těsně před uplynutím zákonné lhůty mi napsali, že se reklamace zamítá, jelikož v servise výrobce se závada neprojevila. Upozornil jsem, že přílohou reklamace byla fotografie, jež prokazuje závadu a že jsem uváděl, že k tomuto stavu dochází nahodile. Prodejce tedy (údajně) komunikoval se servisem a přišel s druhým vysvětlením. Prý může docházet k rušení na téže frekvenci a že to je vlastnost výrobku. Takže pokud nežijete v jeskyni, tento výrobek pro Vás není vhodný, jelikož na jeho frekvenci fungují dálkové ovladače aut, vratových pohonů, televize, bezdrátového zvonku atp. Pokud tedy Vy, nebo soused má podobnou vymoženost, kterou v současnosti asi výrobce nepředpokládal, bude výrobek občas spínat i když nechcete. Na tuto argumentaci již prodejce (KaK Kosmonosy) nereagoval a dělá mrtvého brouka. Jelikož v zákonné lhůtě nebyla reklamace vyřešena (zamítnutí bez vyvrácení přiloženého fotografického důkazu o výskytu vady), je to na oznámení na ČOI. Teď používám wifi termostat a drátovým čidlem, ruční ovládání přes mobil je nadřazeno nastavenému programu - paráda. Elektrobock a KaK už nikdy více.

    • PS: už se přestěhovali zpět z Kosmonos do centra Mladé Boleslavi, tak jen pro identifikaci firmy

  • Již čekám už 3 týdny a stále nic.

  • Ověřený zákazník na Zboží.cz. Sem mi dotazník neposlali a hned jsem bohužel poznal proč.

    Prodávají použité a vrácené zboží jako nové.
    Jsou vidět otisky prstů předchozího majitele.
    Umyjí výrobek vodou - jsou vidět zaschlé kapky.
    Výrobek má podstatnou závadu - nekomunikuje po USB s PC.
    Ani ho nevyzkouší.
    To si myslí, že to zákazník nepozná?
    Zaplacenou cenu za výrobek /Odstoupení od kupní smlouvy do 14-ti dnů/ automaticky nevrátí! Musí se upomínat!
    Snad si nemyslí, že na to zákazník zapomene? Téměř 7 000,- Kč!
    Asi spoléhají, že trestný čin je až od 10 000,- Kč, nebo nevím.
    Toto negativní hodnocení si tedy velmi zasloužili!
    Pokud tedy nechcete mít velké problémy, tento obchod ignorujte.

    Zde kontrola, že jsem Ověřený zákazník: https://www.zbozi.cz/obchod/2189/

  • Dnes jsem objednal zbozi, zaplatil jsem objednavku (platebni brana Monety) a za par minut mi prisel email, ze "zbozi bylo bohuzel pred par minutami vyprodano". Stejne zbozi je stale skladem, za vyssi cenu. Podan podnet na COI.

  • "Dobrý den, ano zboží jsme měli opravdu skladem, odeslání od dodavetel je možné ihned při objednání spediční dopravou. Bohužel jste si vybral Českou poštu a v košíku jste tak mohl vidět i datum odeslání, je posíláno z jiného skladu."

    Přesně a tom je tady řeč! Zboží jste něměli vy skladem, ale jiná firma(váš dodavatel) a to je protizákonné uvádět, že máte vy zboží skladem. To neumíte číst vy. Je to nekalá soutěž!
    Ano a v košíku bylo, že odesíláte ihned, tak tu NELŽETE.

  • Vyhněte se obloukem tomuhle"obchodu"poslali jiné zboží než bylo v reklamě,bez cz návodu který po několika urgencích poslali v pdf.
    Už se nikdo neozval přestože říkali,že mám počkat na rozhodnutí uvažuji o ČOI.

  • No momentálně jsem ve stavu, kdy stále čekám na objednávku z 17.5. Obecně se dá říci ale že obchod provozuje podvodné praktiky ve smyslu zboží skladem. Zatímco odpovědnější obchody napíší rovnou že zboží není skladem, případně na dodání od dodavatele, tento obchod je jeden z mnoha těch kteří mají permanentně na stránkách napsáno zboží skladem a až po objednání zákazníkem jej objednají na sklad, což je dnes poměrně normální nemorální (ne-li podvodní) praktika. Obchod napíše že vše mají "skladem" (podotýkám jen skladem, nikoliv skladem u dodavatele) a že odeslání provedou druhý den, a v některých případech rovnou píší "odešleme dnes". Nicméně skladem mají jen malé nízkonákladové položky. Touto praktikou si uměle zvedají návštěvnost a výdělky.

    OBCHOD NEDOPORUČUJI

    (Nehledě na ty arogantní reakce na negativní recenze na Heurece - Což určitě doporučuju pročíst, každý si pak udělejte vlastní názor)

  • No jak tak koukám, tak se tomuto obchodu obloukem vyhnu. Potřebuji koupit určitý druh elektroniky, ale jak jsem koukal na recenze, resp. arogantní a zesměšňující odpovědi, tak mě to odradilo. Vždy se koukám na recenze a i přesto, že jsou někdy zákazníci opravdu neskuteční, bývají odpovědi jiných prodejců velmi profesionální, což se o tomhle obchodě rozhodně říct nedá. Zapracujte na tom prosím, je to především ve vašem zájmu.

    Díky

  • Bohužel mám špatnou zkušenost s obchodem Kak.cz. Mnou zakoupený typ zboží je obchodem doporučen, ale při reklamaci to popírají. Rozhodnutí nakoupit u Kak.cz jsem udělal na doporučení Heureka. cz. Momentálně čekám na další vyjádření od Kak.cz na moji reklamaci.

  • Mám velmi špatnou zkušenost s prodejnou v Mladé Boleslavi. Byl mi prodán již použitý set-top-box, který ovšem společnost vydávala jako nový. Zjistil jsem to tak, že set-top-box při prvotním spuštění vyžadoval kód. Dle kak.cz to byla výrobní chyba. U výrobce jsem prověřil situaci a technikem jsem byl ujištěn, že z jejich výroby nemůže být žádný přístroj zakódovaný. Jednalo se o zámek nějakého uživatele, který set-top-box používal přede mnou.
    Tento obchod nedoporučuji.

  • NEDOPORUČUJI - dodávají poškozené zboží, které nevezmou zpět. V případě reklamace jsou absolutně nevstřícní !!

  • Chtěl jsem jenom opravu telefonu (Vodafone). Přestal mi brát SD kartu, po 5 měsících užívání. Nepochodil jsem. Nikdo ani neprojevil zájem se na to byť jen podívat. 20-letý bl…ček s výrazem, vystupováním a intelektem návštěvníka technopárty a piercingem na hubě, začal mávat rukama a vyprávět o opravách za 5000 a telefonech za 20 000, které je třeba měnit každý rok. Nebyla to moje první špatná zkušenost se spolkem kak.cz, ale rozhodně byla poslední.

  • Chtěl bych varovat všechny před praktikami tohoto obchodu!
    Učinil jsem objednávku, kterou se mi přes jejich platební portál nepovedlo zaplatit. Na tom není nic až tak divného, když jsem ale kontaktoval obchod jestli lze objednávka uhradit znovu, bylo mi řečeno že to možné není a lze uhradit pouze přes zálohovou fakturu. Jelikož se jednalo o software s elektronickou licence nemělo smysl čekat na převod prostředků bankou a po dohodě s obchodem jsem založil objednávku novou, ale co nevidím?! produkt, který jsem chtěl koupit byl rázem, dvě minuty po položení sluchátka s obchodem podotýkám, dražší bezmála o 100 korun.
    Takže rada zní, pokud nechcete být myš ve hře s kočkou, nelezte do tohoto obchodu! :)

    S pozdravem Jan K.

  • Varuji před tímto obchodem již předáno na českou obchodní inspekci. Objednal jsem u nich zboží ke kterému mi odmítly vydat fakturu a to i po urgencích. Zaslali mi objednané zboží nefunkční v den doručení bylo telefonicky domluveno že to vrátim a zároveň objednám nové aby nevraceli peníze a tak jsem tak učinil. Nemám zboží ani peníze a obchod dělá mrtvého brouka a na nic nereguje a když zavoláte tak vám jen řeknou že se ozvou což se nestane nikdy.

  • Uvádí nepravdivé a zavádějící informace, je mi jedno jestli úmyslně nebo z lenosti, proto jsem již podal stížnost na ČOI Středočeského kraje.
    Nedoporučuji zejména podnikatelům, až zjistíte, že zboží nemá deklarované vlastnosti, už ho nemůžete vrátit. Pokud si prohlédnete recenze, přestože 96% vypadá seriozně, najdete tam dost zákazníků nespokojených s jednáním obchodu. Problém totiž vznikne, až když se rozhodnete bránit a na to většina lidí nemá čas.

  • Objednala jsem si drzak na mobil do auta, musim pochválit, jednani rychle, zboží do 2 dnu doma, jak slibili.
    Za mne spokojenost. Obchod doporucuji.
    Pekny den.

  • Jednání téměr podvodné. Urgentně potřebné zboží nedodáno v předpokládaný termín za předpokládanouu cenu - má 1. a poslední zkušenost s tímto e-shopem.

  • Už nikdy v kak.cz, příště půjdu radši do PPcomputers - www.ppcomp.cz
    Objednal jsem sluchátka za akční slevu a několik dní po potvrzení objednávky se ptali zda chci zboží za výrazně vyšší cenu, nebo objednávku zrušit.
    Bacha na ně, tohle není v pořádku a nejsem sám s těmito zkušenostmi.